برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

پردازنده سرور Intel Xeon Gold 6130

پارت نامبر : P826866-B21

تعداد هسته:  16

ظرفیت حافظه :  768 گیگابایت

میزان کش:  22 مگابایت

سازگار با  سرور : سرور های نسل 10

نمایش بیشترنمایش کمتر
دوست داشتن0
افزودن به مقایسه0
افزودن به علاقمندی
22,000,000 تومان (بدون مالیات)
ارسال یک روز کاری برای شهرستان - تهران یک تا 3 ساعت
آخرین موجودی 2 قلم
وضعیت:
جدید
  • کد محصول : 9607
توضیحات

پردازنده سرور Intel Xeon Gold 6130

پردازنده سرور Intel Xeon Gold 6130

پردازنده Gold 6130 یکی دیگر از پردازنده‌های تولید توسط شرکت اینتل می باشد که در سیستم‌های سروری مورد استفاده قرار می گیرد. این پردازنده دارای 16 هسته واقعی و 32 هسته مجازی بوده و از فرکانس پایه 2.1 گیگاهرتزی برای پردازش داده‌ها استفاده می کند. این سرعت در حالت توربو به 3.7 گیگاهرتز می رسد. پردازنده Gold 6130 قادر به پشتیبانی از حافظه رم DDR4-2666 با حداکثر ظرفیت 768 گیگابایت و حداکثر سرعت 2666 مگاهرتز می باشد و از 22 مگابایت حافظه‌ی کش بهره می برد. توان حرارتی این پردازنده برابر 125 وات است.

مشخصات فنی پردازنده Intel Xeon Gold 6130

ما در این بخش مهم ترین مشخصات فنی این محصول را آورده ایم . در صورتی که قصد دارید با تمامی مشخصات این محصول آشنا شوید . به بخش جزئیات محصول مراجعه نمایید.

  • پشتیبانی از اصلاح خطا ECC
  • پشتیبانی از فناوری مجازی سازی
  • استفاده از 16 هسته جهت پردازش
  • پشتیبانی از سوکت FCGLA3647 بر روی مادربورد
  • دارای توان مصرفی 125  وات

این پردازنده از فناوری های پیشرفته ای مانند فناوری های زیر پشتیبانی می کند.

فناوری AVX و فناوری AES  

فناوری AVX با ارائه‌ی دستورالعمل‌های جدید به پردازنده موجب توسعه دستورات منطقی و محاسباتی مورد استفاده در پردازشگر‌ها می شود. نسل دوم معماری Core که از سال 2011 به بعد به بازار ارائه شدند، دارای قابلیت پشتیبانی از این فناوری بودند. فناوری AES هم در پردازنده اینتل زئون گلد 6130 مورد استفاده قرار گرفته است که یک فرآیند رمزنگاری و رمزگشایی بین پردازنده و حافظه رم بوده و از ورود کد‎‌های مخرب به پردازنده جلوگیری می کند. این فناوری افزایش امنیت در شبکه را به دنبال دارد.

محصول مرتبط : 

قیمت رم سرور 32gb 2933 قیمت cpu 6226

فناوری Hyper Threading و فناوری SSE 

فناوری Hyper Threading در پردازنده اینتل گلد 6130 موجب افزایش قدرت هسته‌های پردازنده تا 2 برابر شده و در نتیجه موجب افزایش سرعت کار سی پی یو می شود. فناوری SSE نیز یکی دیگر از فناوری‌های استفاده شده در پردازنده اینتل زئون 6130 می باشد. این فناوری مجموعه‌ای از دستورالعمل‌هایی است که به چیپست های اینتل اضافه می گردند. این دستورالعمل‌ها تنها برای رمزگذاری و رمزگشایی رسانه‌های ویدئویی استفاده می شوند. البته این فناوری با گذشت زمان توسعه پیدا کرده و نسل‌های مختلفی از آن در پردازنده‌های متفاوت استفاده می شود.

نقد و بررسی پردازنده Intel Xeon Gold 6130

پردازنده اینتل زئون Gold 6130 دارای سرعت پایه 2.1 گیگاهرتز می باشد که در حالت توربو به 3.7 گیگاهرتز ارتقاء پیدا می کند. تعداد 16 هسته در این پردازنده مورد استفاده قرار گرفته است اما به دلیل پشتیبانی از رشته ها، کاربر قادر خواهد بود با بهره گیری از فناوری Threading، توان 32 هسته را در اختیار داشته باشد. سه سطح حافظه جانبی در پردازنده گلد 6130 استفاده شده است که حافظه سطح اول، 1 مگابایت حافظه، سطح دوم ، 16 مگابایت و سطح سوم نیز دارای 22 مگابایت حافظه می باشد.

این پردازنده از سرعت 2670 مگاهرتز برای تبادل اطلاعات با حافظه رم استفاده می کند. پردازنده اینتل گلد 6130 برای ارتباط بهتر با حافظه رم به 6 کانال ارتباطی مجهز شده است که نرخ تبادل اطلاعات روی هر یک از این کانال ها برابر 10.4 گیگا تراکنش بر ثانیه می باشد. این پردازنده قادر به پشتیبانی از حافظه های DDR4 است که این حافظه‌ها قابلیت استفاده از فناوری ECC را دارند. این فناوری موجب شناسایی و تصحیح خطا‌ها شده و از آسیب به داده‌ها در هنگام پردازش جلوگیری می کند. حافظه‌های ECC بیشتر روی سرور ها و سیستم هایی که دارای اطلاعات مهمی هستند، مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید پردازنده سرور Intel Xeon Gold 6130

پردازنده گلد 6130 یکی از پردازنده های نسل دوم Scalable ساخت شرکت اینتل است . شما می توانید با استفاده از این پردازنده در سرور خود ، جلوی تاخیر هنگام پردازش را بگیرید.این سی پی یو ، با سرور های نسل 10 اچ پی سازگار است و شما می توانید با استفاده از این پردازنده  هوشمند شده با هوش مصنوعی در هنگام پردازش سرعت مناسبی را تجربه کنید . شما می توانید با خرید از دوبرکا یک خرید مطمئن را داشته باشید ، همچنان از خدمات پس از فروش محصولات دوبرکا بهره مند شوید. همچنین شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.توجه داشته باشید با توجه به نوسانات بازار ارز در ایران ، قیمت محصولات متغییر هستند ، لطفا جهت استعلام قیمت محصولات ، با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

موارد مرتبط با این محصول :

CPU سرور G10 قیمت سرور G10

نمایش بیشترنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

ابعاد
76.0mm x 56.5mm
سری پردازنده
Gold Intel Xeon
تعداد هسته (Core)
16
نوع حافظه
DDR4
حافظه کش
22 مگابایت
سوکت قابل پشتیبانی
FCLGA3647
تعداد کانال رم
6
توان مصرفی
125 وات
تعداد رشته (Threads)
32
حداقل فرکانس
2.10 گیگاهرتز
حداکثر فرکانس
3.7 گیگاهرتز
ظرفیت حافظه
768 گیگابایت
حافظه پایدار
ندارد
تعداد لاین ارتباطی PCIE
48
برند پردازنده
پردازنده سرور اینتل زئون
نظرات
بدون نظر

ثبت نظر

  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
سوالات متداول
محصولات مرتبط

تنظیمات

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم