برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ssd سرور

فیلتر توسط
2,750,000 تومان (بدون مالیات)
ویژگی های محصول: ظرفیت:500 گیگابایت سرعت خواندن اطلاعات به صورت ترتیبی:560mb/s سرعت نوشتن اطلاعات به صورت ترتیبی:530mb/s مقاوم در برابر ضربه:دارد مقاوم در برابر لرزش:دارد مقاوم در برابر شوک:دارد گارانتی :...
3,750,000 تومان (بدون مالیات)
حافظه اس اس دی اینترنال سامسونگ مدل EVO870 با ظرفیت 500 گیگابایت تولید کننده: سامسونگ حافظه اس اس دی EVO 870 سامسونگ یکی از محبوب ترین حافظه های ذخیره سازی میباشد. دارای سرعت بالایی هستند. انرژی کمتری مصرف می‌کنند....
14,000,000 تومان (بدون مالیات)
حافظه SSD‌ اینترنال HP 872344-B21 480GB جزو هارد های سریع سری SSD به شمار می رود که شرکت HPE آن را برای سرور های نسل دهم و نهم خود ارائه کرده است. حافظه SSD‌ در واقع یک راهکار مهم و حیاتی از سوی شرکت HPE بود که سبب...
نمایش 1 تا 10 از 10 مورد

هارد سرور SSD 

Solid State Drive یا مختصرا SSD ، یک درایو حالت جامد است که هیچ قطعه متحرکی نداشته و از حافظه فلشی که مبتنی بر NAND است استفاده می کند و در واقع می توان گفت مانند یک فلش USB بزرگ و پیچیده عمل می کند و به این واسطه تمامی اطلاعات را در میکروچیپ ها ذخیره می کند .
این هارد با داشتن تکنولوژی به نسبت نوین تر ، حافظه ای پایدار وغیر فرار را شامل می شود که در صورت خاموش شدن سرور و یا قطع ناخواسته جریان برق ، اطلاعات به همان صورت قبلی باقی مانده و داده های ذخیره بر روی آن ، حذف نمی شوند .
این هارد شامل یک کنترلر بوده که به عنوان پردازنده ای بر روی آن تعبیه شده و از آن جایی که هیچ بازوی مکانیکی به جهت خواندن و نوشتن اطلاعات در هارد SSD استفاده نمی شود ، این کنترلر وظیفه خواندن و انجام عملیات بر روی داده ها را بر عهده می گیرد .

انواع هارد SSD سرور 

هارد ssd سرور از لحاظ اندازه به انواع SFF (2.5 اینچی) / LFF ( 3.5 اینچی) / M.2 / M.2 Enablement Kits / Mezzanine / Add – in cards 
و از لحاظ حجم کاری به انوع read intensive / mixed use / write intensive تقسیم بندی می شود.

هارد سرور sff

مزایای هارد اس اس دی سرور نسبت به سایر هاردها

از جمله مزایای حائز اهمیت این محصول، انرژی مصرفی آن است و از آن جایی که استفاده آن چیزی حدود 2 الی 3 وات است که در مقایسه با 6 تا 7 وات مصرف هارد HDD بسیار کمتر بوده و موجب بیش از 30 دقیقه صرفه جویی در مصرف می شود.
نکته دیگر این محصول آن است که زمان بوت شدن سیستم عامل در هارد SSD چیزی حدود 10 الی 13 ثانیه تخمین می خورد که در مقایسه با هارد HDD که به طور میانگین به 30 الی 40 ثانیه زمان برای بوت شدن احتیاج دارد، بسیار کمتر است؛ همین مصرف برق کمتر موجب می شود که گرمای تولید شده توسط این هارد به حداقل مقدار ممکن برسد.
از آن جایی که این محصول هیچ قطعه متحرکی ندارد، به دنبال آن نیز سر و صداهایی مثل کلیک کردن و یا چرخش پلاتر ها به گوش نمی رسد و نیز با نداشتن قطعه متحرک ، لرزشی که چرخش پلاتر ها ایجاد می کنند را ندارد.  
همچنین سرعت نوشتن و کپی کردن فایل در آن چیزی حدود 200 مگابایت در ثانیه تا 550 مگابایت در ثانیه بوده و حتی سرعت باز کردن فایل در آن ها نیز حدود 30 درصد سریع تر از سایر هارد های دیگر بوده و در برخی از مدل های آن از رمز گذاری FDE پشتیبانی می شود .
برای یکی دیگر از مزایای این هارد می توان به این نکته اشاره کرد که هارد های SSD تحت تاثیر هیچ میدان مغناطیسی قرار نمی گیرند و به همین دلیل اطلاعاتی از آن ها پاک نمی شود و نیز حتی اگر فایلی را حذف کنیم و یا کل حافظه هارد SSD مورد فرمت قرار گیرد ، ممکن است بتوان برخی از فایل ها را بازگردانی کرد .

معایب هارد اس اس دی نسبت به سایر هارد ها 

یکی از معایبی که مورد توجه اکثر مصرف کنندگان قرار می گیرد، قیمت نسبتا گران تر آن و نیز ظرفیت کمتر در مقایسه با سایر هارد هاست ، به گونه ای که برای نوت بوک ها ظرفیتی حدود یک ترابایت را ارائه می دهد و برای دسکتاپ ها ظرفیت بیشتر از 4 ترابایت ندارد و این در مقایسه با 4 ترابایت ظرفیت برای نوت بوک ها و 10 ترابایت ظرفیت برای دسکتاپ ها که یک عدد هارد HDD می تواند ارائه دهد کمی نا چیز است .
در کل سرعت خرابی آن 2 میلیون ساعت است در حالی که سرعت خرابی یک هارد HDD تقریبا 1.5 میلیون ساعت تخمین خورده است و چون هارد های SSD از الکترومغناطیس برخوردار هستند ، به همین واسطه به هر نوع نوسان برقی حساس بوده و زودتر در معرض خرابی قرار می گیرند و خراب شدن آن ها هزینه های جانبی بیشتری به دنبال خواهد داشت .

خرید هارد سرور SSD 

از جمله گزینه های مهمی که به هنگام تهیه یک هارد سرور SSD باید به آن توجه کنیم سرعت حقیقی یک هارد است که اطلاعات و گزارش های آن در سایر پایگاه های اینترنتی موجود است .
هم چنین باید توجه کنیم که هارد SSD از قابلیت عیب یابی ECC برخوردار است و می تواند مشکلات عمومی را تشخیص دهد و آن هارا رفع کند یا خیر .
نکته دیگر مهم در خرید هارد SDD آن است که سلول های ذخیر سازی اطلاعات در هارد از نوع چند لایه ای MLC است یا سلول های تک لایه ای SLC ، چرا که مدل چند لایه ای اطلاعات بیشتری را ذخیره می کند و به دنبال آن نیز گران تر است .

قیمت هارد SSD سرور اچ پی 

همانطور که می دانید امکانات، اندازه و مدل و مقدار ظرفیت هارد در کنار نوع هارد و سرور سازگار با آن، همگی بر قیمت نهایی محصول تاثیر گذارند و اکثر هارد های SSD به سرعت بالاتر و قیمت بیشتر خود معروف هستند و قیمت آن ها 2 تا 4 برابر هارد های SATA بوده و حتی هزینه تعمیر و تعویض آن از سایر هارد های دیگر بیشتر است.
شما نیز می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره قیمت هادر SSD با کارشناسان تجهیز شبکه دوبرکا ارتباط برقرار کرده و با مشاوره دقیق از صحت خرید خود اطمینان حاصل فرمایید.

موارد مرتبط به این دسته بندی:

هارد سرور اچ پی

سرور اچ پی

نمایش بیشترنمایش کمتر

تنظیمات

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم