برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سرور تیغه ای

فیلتر توسط
435,000,000 تومان (بدون مالیات)
سرور HPE blade server c7000 قادر به پشتیبانی از چندین ترکیب مختلف سرورهای بلید یا تیغه ای می باشد. این محصول از حداکثر 16 سرور تیغه ای نیمه بلند، 8 سرور تیغه ای بلند، 8 تیغه توسعه یا ترکیبی از فرم فاکتورهای مختلف که...
0 تومان (بدون مالیات)
سرور بلید اچ پی BL460c G9 محبوب ترین سرور بلید در دنیا می باشد که از دو عدد پردازنده Intel Xeon E5-2 بهره می برد و قادر به پشتیبانی از حافظه رم DDR4 است، از این رو می تواند عملکرد فوق العاده ای از خود نشان دهد. برای...
35,000,000 تومان (بدون مالیات)
سرور تیغه ای HPE ProLiant BL460c G7 جزو محبوب ترین سرور های تیغه ای است که برای دیتاسنتر ها بسیار مناسب است. این سرور اچ پی از 6 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR3 با پشتیبانی از حافظه ECC بهره می برد، بعلاوه از پردازنده...
100,000,000 تومان (بدون مالیات)
سرور تیغه ای HPE BL460c G8 یک سرور تیغه ای (HPE Blade Server) است که این نوع سرور ها از ویژگی هایی مانند کاهش زمان تأخیر، کاهش مصرف انرژی و هزینه های مربوط به خنک سازی، افزایش کارایی، کابل بندی ساده و صرفه جویی در فضا...
0 تومان (بدون مالیات)
سرور HP ProLiant BL460c g10 دارای فرکانس پردازنده 2.1GH، نوع تیغه Blade، حداکثر ظرفیت حافظه 1.5 ترابایت، پردازشگر Intel® Xeon® Scalable 6100 series و 2 عدد پردازنده می باشد. از ویژگی های این سرور می توان به کاهش...
نمایش 1 تا 5 از 5 مورد

بلید سرور چیست؟

سرور بلید یکی از سری محصولات سرور اچ پی، سرورهای BL شرکت Hewlett Packard (هیولت پاکارد قبل از سال ۲۰۱۵) است که در ژوئن ۲۰۰۶ به بازار معرفی شد.
سرور blade که به آن گاهی به عنوان سرور high-density نیز گفته می شود، یک پکیج یا باکس جمع و جور که حاوی تعداد زیادی سرور، منبع تغذیه، سوئیچ و کابل کشی ها می باشد. از مزایای استفاده از سرور تیغه ای، اشغال فضای کمتر، بهره گیری همزمان از تعداد زیادی سرور (۱۶ سرور تیغه ای)، کاهش استفاده از منابع، کاهش هزینه های سازمان می شود.

BladeSystem بخشی از پلتفرم HPE Converged System را تشکیل می دهد، که در آن از طراحی زیرساختی همگرا مشترک برای سرور، ذخیره سازی و شبکه ارتباطی محصولات استفاده می کنند. HPE ConvergedSystem 700 با پشتیبانی از ۱۰۰ تا بیش از ۱٫۰۰۰ ماشین مجازی سازی در سطح اینترپرایز طراحی و با ساختار سرورهای BladeSystem پیکربندی شده است.
در زمان مدیریت یک مرکز داده تعریف شده بر اساس نرم افزار، یک مدیر سیستم میتواند مدیریت چرخه عمر BladeSystem ها را با استفاده از نرم افزار HPE OneView برای مدیریت زیرساخت های همگرا، انجام دهد. هر BladeSystem به سازمان این امکان را می دهد تا با گنجایش بالا، حداکثر تا ۱۲۸ سرور را در یک رَک پشتیبانی کند.
در نوامبر سال ۲۰۱۹، شرکت اچ پی دو مدل محفظه برای پیکربندی سرورهای BladeSystem به کسب وکارهای بزرگ پیشنهاد داد.

سرور بلید HP C7000

انکلوژرهای BladeSystem C7000 مدل های متفاوتی در خود جای داده اند، که اولین نمونه در ژوئن سال ۲۰۰۶ به بازار عرضه شد. در سال ۲۰۰۷ شاهد آپدیت جزئی در اولین نمونه بودیم، که شامل صفحه نمایش بزرگتر ۳ اینچ برای OnBoard Administrator در مقابل سایز ۲ اینچ قبلی بود. بروز رسانی بعدی در سری C7000 در سال ۲۰۰۹ توسط شرکت اچ پی ای که میتوان از آن به عنوان نسخه دوم یاد کرد، توانست سازگاری با استانداردهای اتحادیه اروپا را بدست آورد.
این امر به علت تغییرات در افزایش سرعت Backplane ( 5 ترابایت بر ثانیه در مقایسه با ۴ ترابایت بر ثانیه)، ۱ گیگابایت بر ثانیه در زمان ارتباط مدیر سیستم، گزینه های بیشتر برای اتصال Blade میسر شد که شامل پشتیبانی از اترنت ۲X 10Gbit/s، پورت InfiniBand یا QDR بصورت ۴ برابری و SAS 6Gbit/s بود.
تمام نسخه های Enclosure میزان فضای ۱۰ یونیت رَک را اشغال می کنند و میتوانند تا ۱۶ سرور Balde با ابعاد متوسط را در خود جای دهند. این فضا شامل ۶ منبع تغذیه ( تک فاز، سه فاز یا -۴۸V DC) 10 فن خنک کننده، ۸ Single-wide (مانند اترنت ۱/۱۰Gbit/s یا ۸/۱۶Gbit/s FC) یا ۴ Double-wide (مانند اترنت ۴۰Gbit/s یا InfiniBand) بصورت ماژول های بهم پیوسته (که اجازه می دهد تا حداکثر ۴ فابریک بطور Redundant به هم متصل شوند) می شود.

سرور بلید HP C3000

HPE C3000 Enclosure در آگوست ۲۰۰۷ به بازار عرضه شد. شاهد نسخه آپدیت شده Enclosure پلاتینیوم C3000 در فوریه سال ۲۰۱۳ بودیم. تمام نسخه های Enclosure فضای ۶ یونیت Rack را اشغال می کند و یا بصورت یونیت مستقل (بصورت کیت های تبدیل مستقل) تا ۸ Blade سرور با گرفتن متوسط فضا در خود جای میدهد. این فضا شامل مکانی برای ۶ منبع تغذیه (single-phase یا یک -۴۸V DC)، ۶ فن خنک کننده، ۴ single-wide یا ۲ single-wide و یک ماژول اتصال double-wide می باشد.

قیمت سرورهای Blade

اچ پی ای بصورت کلی سرورهای پرولاینت Blade (بصورت Base دارای Intel Xeon و سی پی یو AMD Opteron) و همچنین Integrity ( که در حالت Base دارای Intel Itanium CPU) و بصورت سفارشی مدل های ProLiant با هدف مجازی سازی کسب و کارها، طراحی کرده است. فضای  Bladeها می تواند بصورت نیمه و یا کامل بصورت Single-wide یا Double-wide یا Quad-wide تولید گردد. علاوه بر داشتن ۱Gbit/s اترنت شبکه داخلی، قابلیت اضافه کردن کارت های Mezzanine برای افزایش بیشتر گزینه های اتصال، دارا می باشد.
در نسل آخر سرورها که نسل ۱۰ می باشد و در جولای ۲۰۱۷ به بازار آمده است، کمپانی HPE مدل ProLiant BL460c در میان سرورهای Blade پیشنهاد داده است. ProLiant BL460c دارای ۲ Intel Xeon مقیاس پذیر، نسل دو CPU ها، ۲TB مموری DDR4، رابط دو برابری PCIe و ۱۶ برابر I/O توسعه یافته از نوع اسلات Mezzanine می باشد.

سرور بلید G9

ارتباطات شبکه

گزینه های ارتباطی متفاوتی بر روی محصولات HPE BladeSystem موجود می باشد، که از آن جمله میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
ماژول های ارتباطی Virtual (مجازی) شرکت اچ پی ای
سوئیچ های شبکه Aruba اچ پی ای
سوئیچ های اترنت و دارای کانال فیبر و سایر توسعه دهنده ها
کانال فیبر Broadcom سوئیچ ها و ماژول های Pass-through
Mellanox InfiniBand

ذخیره سازی

گزینه های استوریج مورد استفاده:
استفاده از ذخیره سازهای داخلی (بصورت معمول قابلیت ۲ تا ۴ Hot-swap)
دارای محل اتصال USB، SD و میکرو SD بصورت اسلات
قابلیت اتصال به SAN از طریق FC، SAS یا iSCSI؛ فعال از طریق Mezzanine I/O کارت
استوریج Blade (با دارا بودن تعداد بالایی از هارد سرور HP)
Blade نواری (با توانایی گنجایش یونیت half-height میزبان LTO درایو نواری و طراحی شده برای ارتباط با سرورهای Blade همجوار)

انکلوژر C-class چیست؟

محفظه کلاس سی بلید سیستم اچ پی تکاملی در سر تاسر زیرساخت های رکمونت است. کلیه عناصر مربوط به پشتیبانی از زیرساخت؛ محاسبات، استوریج، شبکه و منبع تغذیه، تنها در یک rack-in-a-box ارائه میکند. تسریع یکپارچگی و بهینه سازی سر تاسر دیتا سنتر میباشد.

خرید سرور بلید اچ پی

برای خرید سرور بلید اچ پی قبل از خرید پیشنهاد می شود حتما با کارشناسان ما در فروشگاه دوبرکا راهنمایی گرفته و سپس اقدام به خرید نمایید تا بتوانید بهترین نوع سرور را برای کسب و کار خود تهیه کنید و از نظر اقتصادی نیز هزینه زیادی را متحمل نشوید.

موارد مرتبط به این دسته بندی :

خرید سرور اچ پی

سرور HP ML

نمایش بیشترنمایش کمتر

تنظیمات

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم