برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کدی هارد سرور

فیلتر توسط
250,000 تومان (بدون مالیات)
مبدل هارد سرور SFF به LFF پشتیبانی رابط SAS/SATA/SSD ترکیبی از فلز و پلاستیک سازگار با سرورهای HPE ProLiant چراغ‌های LED هوشمند کارایی برای سرور های lff تبدیل 2.5 به 3.5 هارد سرور بارای استفاده هارد های...
نمایش 1 تا 7 از 7 مورد

کدی سرور

کدی هارد که یک تبدیل کننده می باشد تا بتوانید از دیگر نوع هارد بر روی سرورهایتان استفاده کنید با نام های براکت، تری نیز شناخته می شود. کدی سرور در دو نوع یا همان فرم فکتور 2.5 اینچ (SFF) و 3.5 اینچ (LFF) ساخته و به بازار عرضه شده است که از پر استفاده ترین نوع کدی می توان به کدی سرور G9 اشاره داشت.

کدی های سرور اچ پی از قابلیت هات پلاگ و TOOL-LESS نیز برخوردار می باشند.

کدی هارد سرور

Smart Carrier در کدی هارد چیست؟

شاید این اسم را بارها شنیده باشید اما  متوجه نشده باشید که دقیقا چه فعالیتی  را انجام می دهد. این ویژگی که از نسل های 8 به بعد بر روی سرورهای اچ پی ایجاد شد، از طریق چراغ های نشانگری که وجود دارند ضعیت هارد را به شمما اعلام می کند که به طور مثال هارد در حال رید می باشد یا در حال انجام کار است.

مزایای کیج سرور HP

در این بخش به چند مورد از آن اشاره خواهیم داشت

  • افزایش سرعت
  • نشان دهنده هت پلاگ بودن
  • نگهداری از هارد
  • مدیریت فضای هارد

خرید کدی هارد سرور HP

هنگام خرید کدی هارد حتما  حتما به این مورد توجه داشته باشید که نوع کی انتخابی شما با سرورتان سازگاری داشته باشد تا دچار مشکل در این باره نشوید. چند مورد دیگر که باید دقت کنید :

  • تمامی چراغ های موجود بر روی آن سالم باشد.
  • شکستگی نداشته باشد.
  • نو و اکبند باشد.

اگر قصد خرید کدی هارد اچ پی را داریدف پیشنهاد ما به شما فروشگاه دوبرکا می باشد که خود وارد کننده انواع سرور و تمامی ملزومات آن می باشد که نظارت بسیار خوبی را بر روی محصولات وارداتی دارد که می توانید قبل از اقدام به خرید با مشاورین ما نیز در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

کدی سرور hp

قیمت کدی هارد hp

بدلیل وارداتی بودن این نوع از تجهیزات که قیمت آنها با توجه به قیمت ارز بالا و پایین خواهد شد، اما می توان قیمت حدودی را از 400 هزار تومان تا 600 تومان در نظر داشت که بازم می تواند بسته به فروشگاه و یا هر فروشنده ی دیگری این قیمت متفاوت باشد.

 موارد مرتبط با این دسته بندی : 

تجهیزات سرور

نمایش بیشترنمایش کمتر

تنظیمات

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم