برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ورک استیشن hp

فیلتر توسط
نمایش 1 تا 9 از 9 مورد

ورک استيشن اچ پی

ورک استيشن در صنعت ما اهميت بسيار ويژه‌اي دارد. امروزه با پيشرفت تکنولوژي بيشتر استفاده‌هاي اينترنتي با استفاده از ورک استيشن صورت ميگيرد. بدليل اينکه سيستم‌هاي ورک استيشن در دريافت و پردازش اطلاعات و همچنين دسترسي سريع تر به اينترنت بهتر از گوشي‌هاي موبايل هستند معمولاً کارهاي مهم اينترنتي را با ورک استيشن انجام مي‌دهند، اما برخي از فعاليت هستند که نيازمند ورک استيشن های قويتري است.ورک استیشن اچ پی از کامپيوترهاي پيشرفته‌اي هستند که داراي ويژگي‌هاي هستند که آن‌ها را از ساير کامپيوترها متمايز ميکند.
به عنوان مثال ميتوان عنوان کرد کامپيوترهاي صنعتي HP گروهي از ابزار رايانه‌اي هستند که براي مصارف پيشرفته‌ تر مانند مصارف مهندسي، طراحي‌ها و معماري‌هاي مختلف و به صورت کلي استفاده‌هاي حرفه‌اي صورت ميگيرد.
در صنعت متصدیان این امر برای خرید این کامپیوترهای صنعتی با مشکلات خاص مثل عدم آشنایی به ساختار این سرور و ورک استیشن ها در بعضی موارد دچار سردرگمی میشوند لذا ما میتوانیم نیاز شما را فراهم بکنیم.

انواع ورک استيشن HP

ورک استیشن ها از مدل ها مختلف و زیادی برخوردار هستند ولی در اینجا به تعداد کمی از آنها اشاره خواهیم داشت که از پرطرفدارترین ورک استیشن های اچ پی در ایران می باشند.

ورک استيشن HP Z840

اولين موردي که از کامپيوترهاي ورک استيشن HP بررسي ميکنيم، مدل ورک استیشن z840 است. اين مدل کارايي بسيار بالايي را دارد. با توجه به اينکه دو پردازنده هسته‌اي بسيار قوي و دو منظوره در اين محصول تعبير شده ميتوان به صراحت اين مدل را بهترين مدل کامپيوترهاي صنعتي HP از سري z دانست که در عين دارا بودن ويژگي‌هاي بروز اصالت خود را نيز حفظ کرده است. از ويژگي‌هاي اين محصول، دارا بودن پردازنده بسيار قوي فوق‌العاده، همچنين وجود حافظه موقت بي‌نهايت، نمايش و صفحه نمايشگر فوق العاده و همچنين دارا بودن کارت گرافيک و انجام امور گرافيکي حرفه اي که نياز کار براي افراد حرفه‌اي است. همچنين اين مدل از پورت‌هاي سرعت بالا پشتيباني کرده و انتقال داده‌ها در ديسک سخت انجام ميدهد. از جهت ساختاري ويژگي‌هاي فوق‌العاده اي دارد اين محصول از جنس آلومينيوم سبک و مقاوم ساخته شده، همچنين توانايي خاصي در زمينه نرم افزاري دارد که نياز هر مهندس حرفه‌اي است.

ورک استيشن HP Z840

ورک استيشن hp Z820 

محصول بعدي که ساخت برند hp است سيستم ورک استيشن hp Z820 ميباشد. اين سيستم نيز داراي ويژگي‌هاي بسيار فوق‌العاده اي است که او را به يکي از بهترين کامپيوتر‌هاي مدل‌سازي و همچنين سيستم‌هاي محاسباتي تبديل کرده است. اين سيستم توانايي نصب سه کارت را دارد انواع ويندوز‌ها را پشتيباني ميکند. از ديگر مشخصات فني اين محصول فوق‌العاده ميتوان دو نوع پردازنده اينتل E5 اشاره کرد. دارا بودن دو پردازنده و حافظه پردازنده 30 مگابايتي از ديگر ويژگي‌هاي اين محصول فوق‌العاده است. حافظه پنهان داراي حداکثر مقدار است، همچنين 512 گيگابايت حافظه رم از نوع ddr3 را پوشش ميدهد. دارا بودن هارد ديسک‌هاي اس اس دي از ديگر ويژگي‌هاي اين محصول بسيار فوق‌العاده است. دارا بودن گرافيک بالا همچنين منبع تغذيه 1125 واتي ديگر ويژگي‌هاي آن است. از جهت ويژگي ساختاري و ظاهري ابعاد نرمال در وزن‌هاي ?? کيلوگرم تا ?? کيلوگرم دارد. اين‌ها از ويژگي‌هاي کامپيوتر صنعتي HP مدل Z820 بود که ويژگي‌هاي منحصر به فردي براي اين محصول براي امور محاسباتي و مدل‌سازي اشاره ميکند.

ورک استيشن hp Z820 

ورک استيشن HP z440

ورک استيشن HP z440 نوع بعدي از انواع کامپيوترهاي صنعتي HP است. از مشخصات و ويژگي‌هاي اين نوع از ورک استيشن HP ميتوان به سي پي يو E5-2640 اشاره کرد. که فرکانس ?.? گيگاهرتز را پشتيباني ميکند، همچنين اين محصول داراي ? هسته است و رم ?? گيگابايت را داراست. کارت گرافيک ? گيگابايتي از ويژگي‌هاي ديگر اين محصول است. از جهت ساير ويژگي‌هاي اين محصول ميتوان اشاره کرد که پردازنده اين محصول از شرکت اينتل بوده اين پردازنده از ليتوگرافي ?? نانومتري استفاده ميکند. همچنين داراي درايو نوري دستگاه دي وي دي رايتر است. اين دستگاه قابليت پشتيباني براي اديت‌هاي فوق‌العاده فيلم‌ها با افکت‌هاي بسيار سنگين و جلوه‌هاي ويژه و سه‌بعدي را نيز دارد.

ورک استيشن HP z440

کاربرد ورک استیشن اچ پی

ورک استیشن دارای کاربردهای زیادی در صنایع و کسب وکارهای مختلف هستند. این دستگاه از پتانسیل های زیاد در پردازش اطلاعات برخوردارند و به صورت حرفه ای به کار گرفته می شوند. از متداولترین کاربردهای ورک استیشن موارد زیر را می توان اشاره کرد. 
قابیلت رند رگرفتن از پروژهای گرافیکی، نقشه کشی و طراحی های معماری، سینما و انیمیشن سازی.  کارایی فوق العاده ورک استیشن تا حد زیادی بستگی به سخت افزارهای به کار رفته درآن دارد. امنیت اطلاعات کاری ور ک استیشن به دلیل پشتیبانی از چندین هارد درایو و تکنولوژی رید تضمین خواهد شد. اگر یکی از هارد درایوها خراب شود، سیستم ورک استیشن اچ پی می تواند بی وقفه به کار خود ادامه دهد. 

ورک استيشن استوک اچ پی

با توجه به هزينه‌هاي بالا جهت تهيه لوازم برقي و همچنين لوازم الکترونيکي، استفاده از استوک شايد تا حدودي هزينه‌ها را کاهش دهد. اما استوک به معناي کالاهاي دست دوم يا کالايي که قبلا از آن‌ها استفاده شده است. بايد متذکر شويم که همه اجناس استوک کارکرده يا دست دوم نيستند اما چگونه ميشود کالاي استوک و دست دوم نباشد؟ گاهي ممکن است که يک محصول را خريد کرده و در دوره بازگشت آن را برگردانده، يعني بدون آن که از اين وسيله استفاده کند آن را برگشت زده است و دوباره شما آن کالا را خريداري کنيد آن کالا استوک به حساب مي‌آيد. قابليت‌هاي ورک استيشن HP به گونه‌اي است که طبيعتا توجه هر کسي را به تهيه و خريد آنها جلب ميکند. هزينه‌هاي بالاي تهيه لپ تاپ‌ها و کامپيوتر‌هاي ورک استيشن HP در مدل‌هاي مختلفي که ذکر کرديم توجه به عدم توانايي برخي‌ها در تهيه هزينه سبب ميشود که رو به سمت تهيه ورک استيشن اچ پی استوک بياوريم. در زمان تهيه يک ورک استيشن HP استوک بايد به چند نکته از جمله cpu ها چند هسته‌اي بودن و همچنين فضاي داخلي و ساير ويژگي‌هايي که براي هر کدام از محصولات به صورت جداگانه بيان کرديم باشيم. يعني به صورت مثال اگر براي اجناس نو مدل ورک استيشن HP z800 بيان کنيم که اين مدل داراي پاور چند واتي است. در مدل استوک همان هم بايد به همان ميزان باشد يا اگر بيان کرديم که حافظه داخلي چند گيگابايتي دارد. مدل استوک نيز بايد به همان شکل باشد مزيتي که استفاده از ورک استيشن HP استوک دارد اين است که ميتوانيم با هزينه کمتر همان کالا را با همان کيفيت نسبي تهيه کنيم.

قيمت ورک استيشن HP

در سري‌هاي مختلف با توجه به آنچه بيان شد و قابليت‌هاي مختلفي که هر کدام از سري‌هاي محصول دارند. طبيعي است که قيمت آنها نيز متفاوت است مثلاً به تعبيري براي ورک استيشن HP مدل Z820 که کامپيوتر کامل نيز گفته ميشود. که حدود قيمتي آن تقريباً ?? ميليون است براي ساير محصولات نيز به همين صورت است. تا جايي که ميتوان محدوده قيمتي را براي اين محصول با ارزش دانست مثلاً محصول ارزشمند ديگري از ورک استيشن HP مدل Z800 بصورت تقريبي قيمت آن در محدوده 8 تا 120 ميليون دانست.

خريد ورک استيشن اچ پی

ورک استيشن HP بدليل کيفيت بالا همچنين به نسبت قيمت مناسب آن معمولاً مورد استقبال است. خريداران نيز ميتوانند براي تهيه این محصول با مراجعه در فروشگاه‌هاي معتبر از جمله دوبرکا که به عنوان فروشنده سرور hp می باشد، نسبت به خريد اين محصول اقدام کنند . اگر کسب و کاری دارید و نیاز به سرور دارید پیشنهاد ما به شما برای خرید سرور فیزیکی از بین برندها برند hp می باشد که در ایران نیز طرفدارن بسیاری را دارد.

نمایش بیشترنمایش کمتر

تنظیمات

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم