برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سرور HP ML

فیلتر توسط
39,800,000 تومان (بدون مالیات)
سرور HP ML110 G9 یکی از سرورهای ایستاده یا تاور کمپانی HP است که می تواند پاسخگوی نیاز کاربران در سطوح مختلف باشد. این سرور در ظاهر کاملا مشابه کیس های کامپیوتری بوده و یک سرور ایده آل برای انجام کارهای معمولی و روتین...
25,000,000 تومان (بدون مالیات)
سرور HP ML350P G8 یکی از کاربردی ترین سرورهای ایستاده نسل هشتم اچ پی (HPE GEN8) می باشد که در رده سرورهای Performance قرار می گیرد. این سرور می تواند از حداکثر 2 پردازنده ورژن یک و دو Intel Xeon E5-2600 پشتیبانی کند....
49,700,000 تومان (بدون مالیات)
سرور HP Proliant ML150 G9 یکی از سرورهای اقتصادی کمپانی HP می باشد که با قیمت مناسب به بازار ارائه شده است. این سرور از قدرت پردازشی مناسبی بهره می برد و می تواند حداکثر از دو پردازنده و در هر پردازنده تا 18 هسته را...
59,000,000 تومان (بدون مالیات)
سرور HP ML350 G9 می تواند تا 3 ترابایت حافظه را پشتیبانی کند و قادر به پشتیبانی از جدیدترین حافظه های HPE DDR4 Smart Memory می باشد. این سرور با قیمت مناسب در بازار به فروش می رسد و برای محیط هایی که فاقد رک هستند،...
نمایش 1 تا 8 از 8 مورد

سرور hp ml

سرور hp ml از نوع سرورهای ایستاده است، که به آنها سرورهای تاور hp هم گفته می شود. جالب است بدانید که ml مخفف Modular Line است. سرورهای تاور نیاز به رک ندارند البته می توانید داخل رک قرار دهید. این سرورها بیشتر برای مشاغل کوچک و متوسط کاربرد دارند. شرکت هایی که برای ارسال ایمیل و کارهای سبک می خواهند سرور خریداری کنند سرور های hp ml می تواند بهترین انتخاب برای آنها باشد. همچنین این سرورها برای شرکت هایی که می خواهند شعبه راه دور راه اندازی کنند و این شعبه با دفتر اصلی در ارتباط باشد این سرورها کمک بسیار زیادی به این شرکت ها می کنند.

سرور hp ml

انواع سرور hp ml

انواع سرور hp ml را می توانید منتاسب با حجم کاری خود انتخاب کنید. شرکت اچ پی در این مدل سرورها تنوع زیادی دارد و شما می توانید متناسب با نیاز خود یکی را خریداری کنید. از سرورهای ایستاده پرفروش در بازار، می توان به سرور ml30 g9 ، سرور hp ml10 و سرور 350 hp ml اشاره کرد که هر کدام از این سرورها دارای مشخصات فنی مختص به خود هستند که در عملکرد نهایی تاثیر دارند. بعضی از این سرور دارای یک سوکت پردازنده و برخی دارای 2 سوکت هستند که با تفاوت در تعداد سی پی یو سرور، تعداد رم های سرور هم متفاوت خواهد بود، که در نهایت در سرعت و کار کردن سرور تاثیر زیادی خواهد داشت.

سرور تاور استوک

سرور استوک hp ml نسبت به نمونه نو آن قیمت پایین تری دارد و شما می توانید با صرف هزینه کمتری اقدام به خرید این سرور بفرمایید. البته سرورهای استوک به دلیل اینکه استوک اروپا هستند از کیفیت بالایی برخوردارند و با نمونه آکبند تفاوت زیادی ندارند. این سرور در نسل های مختلفی توسط شرکت اچ پی تولید می شود و دلیل این تفاوت پوشش نیازهای همه صنایع و شرکت ها است. چون با گذشت زمان شرکت ها با نیاز ها و چالش های جدیدی روبرو می شوند و برای پوشش این نیازها با گذشت زمان سرور ها با تکنولوژی جدید و بروزتری تولید می شوند.

سرور ایستاده با سرور رکمونت تفاوت های زیادی دارند اما تفاوتی که حتی با نگاه سطحی هم قابل تشخیص است طراحی ظاهری آنها است. سرور های ایستاده همانند کیس های کامپیوتر خانگی طراحی شده و رکمونت نیستند مگر آن که برای مرتب سازی اتاق سرور آن را هم درون رک قرار دهید اما سرور رکمونت به دلیل شرایط نگهداری خاص باید درون رک قرار گیرد. از طرفی دیگر سرور های رکمونت نسبت به سرور های تاور محبوبیت بیشتری در بازار فروش دارد. سرور های تاور نیاز به نگهداری خاصی ندارد و به دلیل جنس بدنه مرغوب در برابر گرد غبار از مقاومت بالایی برخوردار است. سرور های رکمونت با توجه به شرایط خاص نگهداری دارند برا ی طول عمر بیشتر آن ها باید در دمای خنک نگهداری شوند اما سرور های تاور به دلیل وجود خنک کننده های حرفه ای که درون خود جای داده است توانایی آن را دارد تا در هر محیطی به کار خود ادامه دهد. برای اینکه دقیق تر تفاوت های آن ها را بشناسید باید بیشتر بر شناخت آن ها تسلط داشته باشید. با ما همراه باشید تا در ادامه اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

تفاوت سرور ایستاده با کامپیوتر خانگی

قرار دادن سرور ایستاده یا تاور در کنار کامپیوتر های خانگی ممکن است شما را به اشتباه بیندازد که هر دو کامپیوتر خانگی هستند اما باید دانست که سرور های ایستاده از درون آن مشخص است که چه قطعاتی نصب شده و قابل پشتیبانی است. سرور ML قابلیت پشتیبانی از تعداد زیادی رم دارد که می تواند در سرعت پردازش به CPU کمک شایانی کند، اما در کامپیوتر این تعداد از محدودیت بیشتری برخوردار است. از سرور ها همزمان می توانند چند کاربر استفاده کنند اما از یک کامپیوتر فقط یک کاربر امکان استفاده دارد. سرور های ایستاده مجهز به سیستم های خنک کننده ای است که توانایی کارکرد 24 ساعته را بدون آن که سرور داغ کند، برای کاربر فراهم می کند. اما کامپیوتر نمی تواند به صورت 24 ساعته در حال فعالیت باشد، به همین دلایل اغلب در شرکت ها از سرور استفاده می شود تا هم اطلاعات را ذخیره سازی و هم برای انتقال داده بین کاربر ها از سرعت بالایی برخوردار باشد.

سرور ML HP

تعمیر سرور ml

سرور hp ml همانند سایر دستگاه ها نیاز به سرویس کردن دارد تا هم طول عمر آن بالا رود هم اگر مشکلی در حال رخ دادن است آن را قبل از اتفاق حل کنند. از طرفی دیگر باید در نظر داشت که برای تعمیر موفقیت آمیز باید توجه داشته باشید که عیب یابی مهم ترین کار ممکن است چرا که در این مرحله عیب و مشکل دستگاه پیدا می شود و شما فقط باید در صورت تعمیر آن را تعمیر کنید و اما در غیر این صورت باید آن قطعه را تعویض نمایید. برای تعمیر سرور hp ml خود به متخصصین مجرب مراجعه کنید زیرا داشتن دانش تخصصی بالا سبب می شود تا مشکل حل شود اما اگر تخصص در این زمینه کم باشد لطفا آچار به دست نشوید چرا که احتمال بروز خطرات جبران ناپذیر زیاد می شود.

خرید سرور تاور

خرید سرور hp ml یا همان سرورهای ایستاده اچ پی برای مشاغلی که تعداد کار زیادی نمی خواهند با سرور انجام دهند مناسب هست. همچنین کسب و کارهایی که در شرکت خود تازه می خواهند سرور استفاده کنند و بودجه محدودی برای این کار در نظر گرفته اند، سرورهای اچ پی ایستاده می تواند گزینه مناسبی باشد. البته این مدل از سرورهای hp برای انواع بودجه ها طراحی و تولید شده است. برای خرید باید علاوه بر هزینه به حجم کاری سرور هم توجه کنید، سرور اچ پی در مدل تاور هم تنوع محصول زیادی دارد که متناسب با حجم کاری می توانید یکی را انتخاب کنید. این سرور دارای امینت، قابلیت ارتقا، امکان نصب نرم افزار های خاص را دارد. با این سرور می توانید از راه دور به صورت ریموت به سرور وصل شده و آن را مدیریت کنید، که یکی از امکانات پیشرفته در این سرور می باشد.

قیمت سرور تاور (ML)

قیمت سرور HP ML نشانگر کارایی و تکنولوژی سرور است. با سرور HP ML در زیر بیشتر آشنا می شوید اما لازم به ذکر است که می توان گفت هر سرور دارای عملکردی بوده که در حین خرید و فروش بیشتر آن ها را معرفی می کنند. قیمت سرور ایستاده شرکت اچ پی بر می گردد به تکنولوژی تولید آن که توانایی انجام چه کار هایی دارد و مناسب برای چه کسب و کار هایی است. برای اطلاع از قیمت سرور HP ML باید در مرحله اول با قطعات درون سرور ایستاده آشنا باشید چرا که این نوع سرور ها نیاز به شناخت بهتر هستند تا بتوانید خریدی رضایت بخش انجام دهید. این سرور ها از نظر ظاهری شباهت زیادی با کامپیوتر های خانگی دارند اما تفاوت قیمت آن ها زیاد است. این سرور در مدل های مختلفی به تولید رسیده تا توان پاسخ دهی دقیق تری به نیاز های کابر داشته باشد. جالب است بدانید این نوع سرور ها نیز در بازار فروش به نوع سرور ایستاده نو و سرر تاور استوک نیز به فروش می رسد. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت سرور اچ پی نوسانات قیمت دلار در بازار است که باید به این مورد هم توجه داشته باشید.

نمایش بیشترنمایش کمتر

تنظیمات

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم