برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

بزل کیت سرور

فیلتر توسط
نمایش 1 تا 6 از 6 مورد

بزل کیت سرور اچ پی

از نمونه قطعات سخت افزاری متعلق به کمپانی اچ پی محسوب می شود که در ردیف accessories قراردارد. طراحی بزل کیت براساس مدل و نوع سرور صورت می گیرد. این قاب امنیتی وظیفه حفاظت از دیسک های سخت و دکمه پاور را برعهده دارد. در برخی از آنها صفحه نمایش Lcd تعبیه شده، که به کاربران امکان مشاهده خطاهای سیستم را می دهد. همچنین بدون نیاز به کنترل پنل بتوانند تنظیمات شبکه را انجام دهند. 

بزل کیت سرور

بزل کیت چیست

بزل کیت که یک قطعه ای فلزی دارای سوراخ های ریز بوده، که قابل نصب در جلوی سرور می باشد. این قطعه می تواند برای حفظ امنیت قطعات داخل سرور مانند هاردیسک و دکمه پاور و.... به کار گرفته شود. اصولا بزل کیت سرور یک قاب امنیتی می باشد. اگر به صورت محدود می خواهید به سرور دسترسی داشته باشید، بزل کیت hp قفلی را به این منظور تعبیه کرده، که می توان از این امکان استفاده کرد. 

بزل سرور چیست

کارایی بزل کیت

این قاب امنیتی که یک مانع فیزیکی شناخته می شود و از دسترسی غیر مجاز به اجزای داخلی سرور از جمله درگاه های برق و usb و نیز درایوهای درایو جلوگیری خواهد کرد. این کیت شامل یک مکانسیم قفل بوده، که این تضمین را می دهد که فقط پرسنل مجاز به سرور دسترسی پیدا می کنند و یک لایه امنیتی اضافه را ایجاد می کند. این قاب به راحتی جدا می شود و امکان تعمیر و نگهداری یا ارتقا روی سرور را آسان تر می سازد. قاب گرد و غیار و زباله که از اجزای داخلی دور نگه داشته می شود و می تواند در افزایش طول عمر سرور کمک زیادی کند. از نظر زیبایی قاب به صورتی طراحی می شود به شکل یکپارچه با سرور ترکیب خواهد شد. قاب برای مطابقت با نیازهای خاص مرکز داده سفارشی می شود و یک راه حل امنیتی مناسب را ارائه خواهد کرد. کیت قاب امنیتی hp 2u راه حل مقرون به صرفه برای افزودن یک لایه امنیتی اضافی به شمارمی رود. 

انواع بزل کیت 

این قاب ها روی ابزار ها و لوازم خانگی موجود هستند. این نوع به صورت شیب دار اسکنه به قاب شناخته می شود. اما قاب های چرخشی که از سنگی تشکیل می شود میله فلزی از آن عبور کرده و قابلیت چرخش دارد. 

قیمت بزل کیت اچ پی 

امنیت فیزیکی سرور و داده های تجاری را نمی توان در نظر گرفت. برای محافظت ازهاردیسک های خود در برابر دسترسی یا حذف غیر مجاز نصب یک قاب امنیتی از اقدامات احتیاطی بسیار مهم می باشد. قیمت بزل کیت سرور اچ پی hpe 2u security bezel kit با توجه به نرخ ارز متغییر است. شرکت دوبرکا تمام سعی خود دارد این محصول اچ پی را با قیمت های مناسب و کیفیت ایده آل در اختیار شما قرار می دهد. 

خرید بزل کیت سرور اچ پی

برای خرید پنل جلوی سرور را می توان از طریق تماس با کارشناسان ما در شرکت دوبرکا خریداری نمایید. این محصول که یکی از تجهیزات جانبی سرور اچ پی می باشد به علاوه بسیار کاربردی است و برای حفظ امنیت سایر قطعات لازم و ضروری می باشد. 
موارد مرتبط به این دسته بندی :

قیمت سرور اچ پی

نمایش بیشترنمایش کمتر

تنظیمات

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم