برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

حافظه SSD‌ HP 480GB

حافظه SSD‌ اینترنال HP 872344-B21 480GB جزو هارد های سریع سری SSD به شمار می رود که شرکت HPE آن را برای سرور های نسل دهم و نهم خود ارائه کرده است. حافظه SSD‌ در واقع یک راهکار مهم و حیاتی از سوی شرکت HPE بود که سبب افزایش بیشتر سرعت سرورهای این شرکت ها شده است، بعلاوه این حافظه دارای قابلیت رمز گذاری است و به همین دلیل از امنیت بالایی برخوردار بوده و مناسب مجازی سازی می باشد. این هارد درایو از نوع درایور های داخلی (Internal) است که در درون شاسی و بدنه خود سرور و یا سن استوریج متصل می شود. ظرفیت این هارد اس اس دی (SSD) برابر با مقدار قابل توجه 480 گیگابایت است و همین موضوع باعث می شود تا فضای مناسبی را در اختیار شما قرار دهد.

نمایش بیشترنمایش کمتر
دوست داشتن0
افزودن به مقایسه0
افزودن به علاقمندی
10,000,000 تومان (بدون مالیات)
ارسال یک روز کاری برای شهرستان - تهران یک تا 3 ساعت
قیمت محصولات تقریبی هستند جهت خرید قیمت چک شود و فقط تماس یا واتساپ در ارتباط باشید 09195738079 10 قلم
وضعیت:
جدید
  • کد محصول : 11287
توضیحات

سرعت بسیار بالا و تأخیر کم

حافظه SSD‌ اینترنال HP 872344-B21 480GB از نوع حافظه های حالت جامد است. به این معنا که در این حافظه از هیچ عضو مکانیکی یا هیچ بخش متحرک و حتی دیسک چرخان استفاده نشده است و اطلاعات به صورت آدرس دهی الکترونیکی بر روی هارد نوشته و خوانده می شوند که همین موضوع سبب افزایش فوق العاده سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات بر روی حافظه می شود و عملکرد سرور را به شدت بالا می برد. هارد های حالت جامد (Solid State Drivers) با پسوند SSD در بازار عرضه می شوند و این درایور ها از نظر مصرف انرژی، سطح پایین تری از مصرف و عمر بسیار طولانی نزدیک به 3.6 میلیون ساعت را در برابر هارد درایو های مکانیکی با 2.4 میلیون ساعت نشان می دهند. حافظه های SSD به نسبت هارد های HDD از سرعت بسیار زیادی برخوردارند و از آنجا که در ساختار پیاده سازی شده این نوع از هارد ها، دیسک چرخان و متحرک وجود ندارد، مقاومتشان در برابر ضربات بسیار بالا بوده و صاحبان این نوع حافظه دیگر نگران از بین رفتن اطلاعات مهم خود بر اثر اصابت نخواهند بود.

قابلیت تعویض رابط SATA

حافظه SSD‌ اینترنال HP 872344-B21 480GB از نوع رابط SATA 6Gb/s استفاده می کند که در حقیقت کابل SATA از مزایایی همچون سرعت بالا، ارازان تر بودن و قابلیت تعویض در لحظه برخوردار است، یکی از ویژگی های خوب کابل ساتا (SATA) قابل تعویض بودن آن در لحظه است یعنی هر وقت کابل ساتا کامپیوتر شما خراب شد یا نیاز به تعویض داشت شما بدون خاموش کردن کامپیوتر می توانید آن را تعویض کنید بعلاوه این نوع رابط بسیار کوچک تر از سایر رابط ها است و این بدان معنی است که می توان آن را راحت تر مدیریت کرد زیرا فضای زیادی را اشغال نمی کند و در صورت لزوم راحت تر می توان آن را جمع کرد و همین کوچک بودن به سیستم کمک می کند تا گردش هوای بهتری داشته باشد.

دسته بندی مرتبط: 

خرید SSD سرور

نمایش بیشترنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

وزن
150 گرم
سازنده
HP
سایر مشخصات
مقاوم در برابر لرزش، مناسب برای مجازی سازی، قابلیت رمزگذاری
رابط
SATA 6Gb/s
پارت نامبر فن سرور
872344-B21
حداکثر ظرفیت هارد
480 گیگابایت
نوع حافظه
Internal
دمای عملیاتی
0 تا 70 درجه سانتیگراد
دمای ذخیره سازی
40- تا 85 درجه سانتیگراد
نظرات
بدون نظر

ثبت نظر

  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
سوالات متداول
محصولات مرتبط
2,700,000 تومان (بدون مالیات)
ویژگی های محصول: ظرفیت:500 گیگابایت سرعت خواندن اطلاعات به صورت ترتیبی:560mb/s سرعت نوشتن اطلاعات به صورت ترتیبی:530mb/s مقاوم در برابر ضربه:دارد مقاوم در برابر لرزش:دارد مقاوم در برابر شوک:دارد گارانتی :...
3,500,000 تومان (بدون مالیات)
حافظه اس اس دی اینترنال سامسونگ مدل EVO870 با ظرفیت 500 گیگابایت تولید کننده: سامسونگ حافظه اس اس دی EVO 870 سامسونگ یکی از محبوب ترین حافظه های ذخیره سازی میباشد. دارای سرعت بالایی هستند. انرژی کمتری مصرف می‌کنند....

تنظیمات

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم