برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سرور g11

فیلتر توسط
نمایش 1 تا 3 از 3 مورد

سرور hp g11

سرور hp g11 که با هدف ارتقا و بهبود در بخش امنیتی معرفی شده اند. با توجه به قابلیت های زیادی داشته، می توانند در فعالیت های سنگین و بارهای ترافیکی حجیم بسیار خوب عمل کنند. در سرورهای اچ پی G11 پردازنده ها دستخوش تغییرات گسترده ای قرار گرفتند. در این سرورها بعد از استفاده های طولانی مدت از پردازنده های زئون اینتل از پردازنده های AMD جایگزین شدند. سرورهای اچ پی می توانند دو برابر پهنای ورودی و خروجی را ساپورت کنند. 

ویژگی های سرور های نسل 11

سرور نسل یازدهم شرکت اچ پی دارای تغییرات گسترده ای در پردازنده های قابل پشتیبانی سرور هستند. به همین تفاوت های بسیاری بین سرورهای اچ پی نسل نهم و یازدهم وجود دارد. شرکت اچ پی سرورهای proliant gen11 را با مزایایی چون ارتقا و بهبود دارد. نسل یازدهم از سری های قدرتمند کمپانی اچ پی بوده، که توانسته تجربه ای ابری بی نظیر، تامین انرژی محیط های هیبریدی و... به ارمغان آورد. در این سرور پهنای باند ورودی و خروجی به طور چشمگیری در مقایسه با سرورهای قبلی دوبرابر شده و باعث بالا رفتن سرعت سرور گردیده است. از آنجایی که حفظ امنیت اطلاعات دارای اهمیت فراوانی می باشد. کمپانی اچ پی با پرداختن توجه ویژه به این موضوع توانایی لازم را در جهت برآورده ساختن امنیت تامین نموده است. تراشه های امنیتی root of trust  و الگوریتم hpe silicon Root of trust امنیت اطلاعات را به شکل خاص تضمین کرده است. 

سرور HP DL380 G11

سرور PROLIANT DL380 G11

از جدیدترین محصولات کمپانی اچ پی سرور dl380 gen11 شناخته می شود. سروری که از قابلیت های منحصر به فردی مانند مقیاس پذیری و توسعه پذیری برخوردار است. به صورتی  یک گزینه ای مناسب برای استفاده در محیط های مختلف و بارهای کاری گوناگون به حساب می آید. برای مثال مواردی مانند ذخیره سازی نرم افزار، رمز گذاری ویدیو و.... مورد استفاده قرار می گیرد. در این سرور ها می توان از دو پردازنده با حدکثر 60 هسته بهره برد. این سرور 32 اسلات دارد و هر پردازنده آن می تواند از 16 عدد اسلات رم از نسل ddr5 و از نوعه RDIMM پشتیبانی نماید. به علاوه دارای حداکثر ظرفیت قابل پشتیبانی برای حافظه های رم 8 ترابایت { با فرکانس 4800 مگاهرتز} را دارد.

سرور dl360 g11

HPE PROLIANT DL360 GEN11

 این سرور که یکی از نمونه های پرفروش است. به صورتی که اگر برای پیشبرد کسب و کار به زیر ساختی نیازمند هستید و خواهان گسترش آن می باشید. سرور dl360 gen11 از بهترین گزینه ها جهت رفع نیاز های شما است. سروری که دارای قابلیت های تطبیق پذیری و انعطاف پذیری بوده و انتخابی مناسب برای زیر ساخت های فناوری اطلاعات و... محسوب می شود. سرور dl360 gen11 از دو فرم فکتور sff  و lff بهره مند است. سروری که قابلیت پشتیبانی از دو پردازنده نسل چهارم اینتل زئون  intel xeon scalable processor family  platinum, gold را دارد. این سرور از 32 عدد اسلات رم برخوردار است. به طوری که 16 اسلات توسط سی پی یو اول و 16 اسلات توسط سی پی یو دوم پشتیبانی می شود. رم های که از نوع rdimm با فرکانس 4800 مگاهرتز هستند. مدیران به منظور دسترسی به کنترل از راه دور می توانند از پورتی به نام ilo  بهره مند شوند. 

قیمت سرور g11 

قیمت سرور hp g11 تحت تاثیر عوامل مختلف متفاوت است. از موارد تاثیر گذار برقیمت آنها مواردی مانند مشخصات سرور می باشد. قیمت سرورها براساس مشخصات فنی آن ها ارزیابی می شود. عواملی مانند پردازنده؛ حافظه؛ ذخیره سازی و کارت های گرافیکی آن و دیگر قطعات داخلی هستند. سرورهای که دارای مشخصات پیشرفته بوده، بالطبع قیمت بالاتری دارند. استفاده از پردازنده های جدیدتر، حافظه ابری و..... می تواند قیمت را افزایش دهد. سرورهای که دارای امکانات ارتقا و تغییر قطعات بیشتر هستند، از قیمت بالاتری برخوردارند. اما به صورت پیشفرض قیمت سرورهای G11 را می توان از 200 میلیون تومان به بالا در نظر گرفت . این قیمت با در نظر داشتن پایین ترین نوع کانفیگ می باشد.

سرور hp g11

خرید سرور g11

برای خرید سرور اچ پی g11 ابتدا با دقت نیازها را بررسی کرد. به همین دلیل نیاز به چه سطح پردازش، حافظه، ذخیره سازی باید مشخص شود. سرورهایی که از انتخاب هایی عالی برای محاسبات و ذخیره سازهایی داده ها با حجم کاری زیادی هستند و نیازمند قابلیت های GPU و پهنای باند شبکه می باشند. با خرید آنها می توانید از مزیت هایی مانند توانایی پشتیبانی از حافظه های ddr5 با ظرفیت بالا و اجرای همزمان بیشترین تعداد فرایندها و برنامه ها بهره مند شوید. همچنین از تکنولوژی های TPM که می تواند از اطلاعات حساس در سطح سخت افزار محافظت کند، بهره ببرید. ای سرورها از نمونه های پرفروش در بازار به حساب می آیند و قابلیت بالایی در حفظ دیتا و امنیت دارند. برای خرید می توانید از شرکت دوبرکا که وارد کننده سرورهای اچ پی در ایران می باشد و دارای افراد متخصص و مجرب می باشد تا بتوانند به شما در زمینه خرید سرور اچ پی راهنمایی دهند. اگر علاقه مند هست می توانید در این جهت مقاله ی راهنمای خرید سرور HP را در بخش وبلاگ سایت ما بخوانید.

سخن پایانی

شما می توانید سرورهای نسل یازدهم را براساس نیازهای خود تهیه نمایید. به علاوه از عملکرد قدرتمند و امکانات پیشرفته متناسب با بودجه بهره مند شوید. سرورهای اچ پی نسل یازدهم با برخورداری از امکانات مدیریتی پیشرفته مناسب برای اجرا انواع برنامه ها هستند. همچنین می توانند ویژگی های ذخیره سازی و پردازش های قدرتمند، مطمئن و امنیت بالا در اختیارکاربران قرار دهند. 

نمایش بیشترنمایش کمتر

تنظیمات

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم