برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کارت شبکه سرور HP

فیلتر توسط
1,300,000 تومان (بدون مالیات)
کارت شبکه سرور HP NC360T 412648-B21 کارت شبکه سرور اچ پی NC360T به دو پورت با عملکرد بالا و یک PCIe مجهز شده است و قادر به رفع نیاز کاربران سرور اچ پی که به دنبال افزایش پهنای باند و قابلیت‌های  اترنت گیگابیت دو پورت...
1,900,000 تومان (بدون مالیات)
آداپتور شبکه HPE 533FLR-T دارای نرخ انتقال اترنت (Ethernet) کامل دوبلکس 20 گیگابیت در هر پورت است. کارت شبکه HPE FlexFabric 10Gb 533FLR-T از رابط PCI EXPRESS 2.0 X8 بهره می گیرد و اسلات های PCIe از سرعت بیشتری نسبت به...
0 تومان (بدون مالیات)
کارت شبکه سرور HP با پارت نامبر B21-684218 دارای حافظه به ظرفیت 276 مگابایت، سرعت انتقال داده 10 گیگابایت بر ثانیه و تکنولوژی انتقال بی سیم WIRED می باشد. کارت شبکه سرور HP 560FLR از آخرین نسل 10 GbE Intel® 82599...
850,000 تومان (بدون مالیات)
HP Ethernet 1Gb 4-port 366FLR FIO Adapter با شماره قطعه برخوردار از 4 پورت بوده و اسلات های سازگار با این کارت شبکه 1X FLEXIBLELOM است. این نوع کارت شبکه دارای حافظه رم قابل توجه 276 مگابایتی و سرعت انتقال داده 1...
0 تومان (بدون مالیات)
کارت اترنت یک نوع آداپتور شبکه است، این آداپتورها از استاندارد اترنت (Ethernet) برای ارتباطات با سرعت بالا با استفاده از اتصالات کابل پشتیبانی می کنند. HP Ethernet 10Gb 2-port 570FLR-SFP+ FIO Adapter  از رابط PCI...
0 تومان (بدون مالیات)
کارت شبکه سرور اچ پی HP FlexFabric 10Gb 2-port 554FLR-SFP+ FIO Adapter با شماره قطعه 684213-B21 دارای 2 پورت بوده و از پردازنده 1EMULEX استفاده می کند. این نوع کارت شبکه دارای حافظه ای 128 مگابایتی و سرعت انتقال داده...
5,500,000 تومان (بدون مالیات)
کارت شبکه اچ پی با پارت نامبر 700751-B21 و تکنولوژی اتصال wired به بازار ارائه شده و دارای حافظه 256 مگابایتی می باشد. کارت شبکه یکی دیگر از اجزای اصلی سرور بوده و امکان اتصال کامپیوتر به شبکه و سیستم های آن را فراهم...
1,000,000 تومان (بدون مالیات)
کارت شبکه سرور اچ پی 10Gb 2-port 530FLR-SFP+ FIO با پارت نامبر 684210-B21 به بازار ارائه شده و از پردازنده‌ی 1XBCM57810S - BROADCOM استفاده می کند. حافظه‌ی رم این کارت شبکه برابر 256 مگابایت و سرعت انتقال داده ها در...
1,100,000 تومان (بدون مالیات)
کارت شبکه HP 1GB 4-port به شماره قطعه B21-684208 دارای پردازشگر X BCM5719 – BROADCOM1، حافظه رم با ظرفیت 276 مگابایت و سرعت انتقال داده 1 گیگابایت بر ثانیه می باشد. کارت شبکه HP به ظرفیت  گیگابایت از تکنولوژی انتقال...
1,200,000 تومان (بدون مالیات)
کارت شبکه سرور HP 554FLR-SFP کارت شبکه سرور HP 554FLR-SFP با سرعت انتقال داده 10 گیگابایت بر ثانیه، اتصال بی سیم و حافظه 128 مگابایت از پردازنده 1 – EMULEX برخوردار بوده و عملکرد Ethernet و iSCSI را برای سرورهایrack...
نمایش 1 تا 14 از 14 مورد

کارت شبکه سرور چیست؟

کارت رابط شبکه (NIC) یک جزء مهم سخت افزاری است که برای تامین اتصالات شبکه در دستگاه‌هایی مانند کامپیوتر، سرور و غیره استفاده می‌شود. NIC های مدرن عملکردهایی مانند پشتیبانی از وقفه I/O ، رابط‌های دسترسی مستقیم به حافظه (DMA)، انتقال داده‌ها ، مهندسی ترافیک شبکه و پارتیشن بندی را فراهم می‌کنند. در این مطلب اطلاعات کاملی در مورد کارت شبکه سرور ارائه خواهیم داد. 

انواع کارت شبکه سرور

کارت شبکه که به عنوان NIC یا کنترلر رابط شبکه نیز شناخته می‌شود، معمولاً یک برد مدار است که برای اتصال به شبکه روی سرور نصب می شود. کارت شبکه یک رابط در لایه TCP/IP است و سیگنال‌ها را در لایه فیزیکی ارسال می‌کند و بسته‌های داده را در لایه شبکه تحویل می‌دهد. مهم نیست که کنترلر رابط شبکه در چه لایه‌ای باشد در هر صورت، به عنوان یک واسطه بین یک سرور و یک شبکه داده عمل می‌کند. هنگامی که کاربر یک صفحه وب را درخواست می‌کند، کارت LAN (کارت شبکه مجازی) داده‌ها را از دستگاه کاربر دریافت کرده و آن‌ها را به سرور در اینترنت می فرستد، سپس داده‌های مورد نیاز را از اینترنت دریافت می‌کند تا برای کاربران نمایش دهد.

کارت ‌های شبکه بر اساس ویژگی‌های مختلف مانند رابط میزبان، سرعت انتقال و کاربرد طبقه‌بندی می‌شوند. 

 انواع کارت شبکه بر اساس اتصال به شبکه

یک کارت شبکه به شکل سیمی یا بی سیم به شبکه متصل می‌شود. همانطور که از نام آن مشخص است، یک NIC سیمی معمولاً یک گره را با کابل اترنت یا کابل فیبر نوری به یک شبکه متصل می‌کند. از طرفی کارت شبکه بی‌سیم نیز اغلب امواج رادیویی را برای برقراری ارتباط با نقطه دسترسی برای درگیر شدن در یک شبکه بی سیم، با کمک یک آنتن کوچک می‌گیرد. به طور کلی، انواع روش‌های ارتباطی کارت شبکه به سرور به شکل‌های زیر است:

• بی‌سیم
• سیمی
• USB
• فیبرنوری

 انواع کارت شبکه بر اساس رابط‌های باس

کارت‌های شبکه از رابط‌های باس مختلفی استفاده می‌کنند و بر این اساس به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند:
کارت شبکه ISA  (Industry Standard Architecture): گذرگاه یا باس ISA در سال 1981 معرفی شد  و یک معماری باس استاندارد سازگار با IBM بود. به دلیل سرعت پایین 9 مگابیت در ثانیه، رابط باس ISA اکنون دیگر به طور گسترده تولید نمی‌شود. 
کارت شبکه PCI (Peripheral Component Interconnect) : باس PCI در سال 1990 به عنوان جایگزینی برای ISA عرضه شد. این باس‌ دارای عرض ثابت 32 بیت (133 مگابایت بر ثانیه انتقال داده) و 64 بیت (266 مگابایت در ثانیه انتقال داده) است. در ابتدا این نوع کارت شبکه در سرورها مورد استفاده قرار گرفت و رفته رفته در کامپیوترهای شخصی نیز استفاده شد. امروزه اکثر کامپیوترهای شخصی بجای کارت توسعه، دستگاه‌های یکپارچه در مادربرد دارند، در نتیجه، کارت شبکه PCI با سایر رابط‌های باس مانند، رابط PCI-X یا USB جایگزین شده است.
کارت شبکه (Peripheral Component Interconnect eXtended) PCI-X : این نوع باس یک نسخه پیشرفته از باس PCI است. PCI-X 64 بیتی با سرعت 1064 مگابایت بر ثانیه کار انتقال داده را انجام می‌دهد. در بسیاری از موارد، PCI-X با کارت‌های PCI NIC سازگار است.
کارت شبکه (Peripheral Component Interconnect Express) PCIe  : PCIe  جدیدترین تکنولوژی باس یا گذرگاه است و اکنون در اکثر مادربردهای کامپیوتر و سرور بکار گرفته می‌شود. کارتNIC PCIe در پنج نسخه عرضه می‌شود و هر نسخه از پنج خط با سرعت‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. 
کارت رابط شبکه USB  (Universal Serial Bus)  : باس USB یک باس استاندارد از نوع خارجی است. USB دارای سه نسخه با نرخ داده‌های مختلف است که با دستگاه‌های مختلف کار می‌کنند. علاوه بر این، کارت شبکه بی سیم نیز نوعی کارت NIC است که توسط Wi-Fi به شبکه متصل می‌شود.  

انواع کارت شبکه بر اساس نوع پورت

چهار نوع پورت NIC با توجه به نوع کابل‌ اتصال در بازار یافت می‌شود. پورت RJ-45 برای اتصال با کابل جفت تابیده (twisted pair) مانند Cat5 و Cat6، پورت AUI مورد استفاده برای کابل کواکسیال ضخیم مانند، کابل فرستنده گیرنده (transceiver)، پورت BNC برای کابل کواکسیال نازک مانند، کابل BNC و پورت نوری برای کابل transceiver مانند، فرستنده گیرنده 10G/25G استفاده می شود.
علاوه بر این طبقه‌بندی‌ها کارت‌های شبکه بر اساس سرعت نیز به انواع مختلف تقسیم می‌شوند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

سرعت انواع کارت شبکه سرور

انواع کارت شبکه سرور در سرعت‌های مختلف ارائه می‌شوند. به طور کلی کارت‌های شبکه با سرعت‌های 10 مگابیت بر ثانیه، 100 مگابیت بر ثانیه، 100/10 مگابیت در ثانیه، کارت‌های تطبیقی 1000 مگابیت بر ثانیه، 10 گیگابیت بر ثانیه، 25G و یا حتی بالاتر در بازار وجود دارند. کارت شبکه تطبیقی 10 مگابیت بر ثانیه، 100 مگابیت در ثانیه و 100/10 مگابیت در ثانیه برای شبکه‌های کوچک LAN، مصارف خانگی یا دفاتر کوچک مناسب هستند. در حالی که، کارت شبکه 1000 مگابیت بر ثانیه، پهنای باند بالاتری را در شبکه گیگابیتی فراهم می‌کند و مناسب انواع سرورها است. کارت‌های شبکه 10Gb و 25Gb یا حتی با سرعت بالاتر، برای سرورهای شرکت‌های بزرگ یا مراکز داده ایده‌آل هستند.
کارت‌های شبکه 40 گیگابایتی نیز در حال توسعه در مراکز داده در سراسر جهان هستند. با این حال، پهنای باند کارت شبکه 40G برای اکثر سرورها بسیار زیاد است و در نتیجه هزینه نسبتاً بالایی نیز خواهد داشت.  

انواع کارت شبکه برای سرورهای اچ پی

وظیفه اصلی کارت شبکه سرور مدیریت ترافیک شبکه است و معمولاً با سرعت‌های بالایی مانند 10G، 25G، 40G و حتی 100G نیاز دارند. به علاوه، کارت شبکه سرور نرخ اشغال CPU پایینی دارد، زیرا دارای یک کنترلر شبکه ویژه است که می‌تواند بسیاری از وظایف را از CPU انجام دهد. برای پاسخگویی به سرعت‌های مختلف کاربران ، FS آداپتورهای PCIe با سرعت 10G، 25Gو 40G را مجهز به کنترلر اینتل منتشر کرده است. این کارت‌ها از پردازنده‌های چند هسته‌ای و بهینه سازی برای مجازی‌سازی سرور و شبکه پشتیبانی می‌کنند.

قیمت کارت شبکه‌ سرور اچ پی

کارت شبکه سرور امکان اتصال اختصاصی و 24 ساعته سرور را به یک شبکه فراهم می‌کند بنابراین، برای مراکز داده کاملا ضروری هستند. این کارت برای برقراری ارتباط با یک لایه مانند اترنت یا Wi-Fi یک لایه فیزیکی ایجاد می‌کند. هر کارت یک دستگاه را نشان می‌دهد و جریان داده‌ها را در شبکه آماده و کنترل کرده و انتقال می‌دهد.
یک کارت شبکه با کیفیت خوب اتصالات شبکه را با قابلیت اطمینان بیشتری نسبت به آداپتورهای داخلی فراهم می‌کند. این مزیت به ویژه برای سیستم‌هایی که به دسترسی ثابت و بدون وقفه به شبکه نیاز دارند، مانند سرورها یا پخش ویدیو، و کنفرانس‌های ویدیویی بسیار مهم است. از این رو، قیمت یک کارت شبکه ایده آل با توجه به سرعت، امنیت، تعداد پورت‌ها و کیفیت می‌تواند گستره وسیعی از کمتر از یک میلیون تومان تا بیش از 50 میلیون تومان داشته باشد. 

خرید کارت شبکه سرور

آیا به یک کارت شبکه قدرتمند برای سرور خود نیاز دارید تا عملکرد شبکه را برای پاسخگویی به تقاضای افزایش یافته ارتقا دهد؟ آیا به دنبال ارتقای سرور hp خود برای برنامه‌های کاربردی با پهنای باند بالا هستید؟ کارت‌های شبکه با سرعت‌های بالا دسترسی سریع و قابل اعتماد به شبکه را در فواصل طولانی‌تر پشتیبانی می‌کند. کارت‌های شبکه با سرعت‌های بیش از 10G برای مشاغلی که به اتصال پرسرعت نیاز دارند، ایده آل هستند.

نمایش بیشترنمایش کمتر

تنظیمات

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم