برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سرور g9

فیلتر توسط
20,000,000 تومان (بدون مالیات)
سرور HP DL380 G9 26 sff یکی از سرورهای پرکاربرد ساخته شده توسط کمپانی قدرتمند HP بوده که در سال 2014 وارد بازار شد و این سرور توانست به واسطه ی قدرت بالا و کارایی بالا عنوان پرفروش ترین سرور دنیا لقب گیرد. اچ پی در...
9,500,000 تومان (بدون مالیات)
سرور HP DL360 G9 یکی از سرورهای تولید شده توسط شرکت HP ( Hewlett Packard )  است . این سرور قدرتمند که از سری سرور های نسل نهم می باشد برای محاسبات همه منظوره و متراکم  آماده سازی شده است ، همچنین با استفاده از قابلیت...
9,500,000 تومان (بدون مالیات)
این سرور از نسل نهم سرورهای پرولیانت و از رم های نوع ddr4 با فرکانس های 2133 یا 2400 استفاده می کند و دو پردازنده خانواده های intel xeonE5-2600v3/v4 را ساپورت خواهد کرد که ابعاد آن دو یونیت است. این مدل امکان استفاده...
20,000,000 تومان (بدون مالیات)
برند : hp تعداد پردازنده : 2 تعداد اسلات رم : 24 فرم فاکتور : 2 یونیتدوستان یک پیشنهاد دارم اگر شاسی سرور dl380 g9 16sff | قیمت سرور g9 dl380 16sff را میخواهید بخرید دقت بکنین چون این سرور فقط 3ملیون مابه تفاوت با...
19,000,000 تومان (بدون مالیات)
سرور HP DL120 G9 یکی از سرورهای بسیار کاربردی کمپانی HP است که می تواند تنها از یک پردازنده پشتیبانی نماید. این سرور می تواند در انواع حجم کاری و کاربردهای همه جانبه مورد استفاده قرار گیرد و عملکرد خوبی از خود نشان...
14,000,000 تومان (بدون مالیات)
خرید سرور HP DL380 G9 از دیگر محصولات شرکت HP به شمار می آیند که در که به آن لقب ارزان ترین سرور HP DL380 G9 گفته می شود.این سرور یکی از پرکاربرد ترین و پرفروش ترین سرور دنیا است. همانطور که در تصاویر عکس مشخص است این...
12,000,000 تومان (بدون مالیات)
برند : hp  پارت نامبر : 719064-B21 ساپورت تعداد پردازنده : 2 تعداد هارد قابل پشتیبانی : 8 عدد تا 26 هارد وضعیت : استوک گرید A++ تک پاور 500w دوستانی که میخواهند روی سرور خود از کارت گرافیک و تعداد هارد بالا...
نمایش 1 تا 15 از 15 مورد

سرور اچ پی G9

سرور g9 یک نسل بعد از سرور hp g8 است اما با ویژگی های فراتر از نسل قبل خود، طراحی، تولید و روانه بازار شده است. برای تولید هر یک از این محصولات متقابلاً باید قطعاتی نیز به تولید برسد تا شاسی توانای پشتیبانی از آن را داشته باشد. هر محصول به نوبه خود دارای ویژگی های قابل ملاحظه ای است که می توان با اطمینان گفت که این دستگاه نیز از این قابلیت مستثنی نیست. این نسل از رم های سرعت بالای DDR4 برخوردار هستن که در مقایسه با DDR3 از 60 برابر سرعت بیشتر بهرمند می باشند.

سرور g9

مشخصات سرور hp g9

مشخصات سرور g9 یا همان کانفیگ سرور اچ پی g9 از تنوع بالای برخوردار است اما می توان تا حدودی آن ها را شرح داد. این نسل از محصولات اچ پی از پردازنده های قدرتمند اینتل زئون در ورژن های سوم و چهارم استفاده می کند که توانایی انجام فعالیت های پیچیده و محاسبات سخت را به راحتی دارد. 24 اسلات رم برای حافظه های موقت تعبیه شده که با سرعت DDR4 به همراه ست شدن با پردازنده ها می تواند بر عملکرد و سرعت سرور اضافه کنند.

انواع سرور g9

برای بررسی انواع سرور g9 می توانیم به مواردی اشاره کنیم تا شما را با تنوع در تولید محصولات آشنا سازیم. وقتی بحث به انواع محصول یک نسل کشیده می شود اغلب به دنبال یک سری تفاوت ها و مواردی از تشابه ها می پردازیم که در سرور ها اگر بخواهیم این گونه بررسی کنیم به موارد بسیاری برخواهیم خورد که از قبیل: طراحی ظاهری، نوع قطعات پشتیبانی شده، نسل تولید، ابعاد هارد دیسک ها (SFF, LFF)، کارایی آنها، شرایط و وضعیت نگهداری از آنها و ... است.

خرید سرور g9

سرور G9 سری DL

سرور  dl g9 از نوع  رکمونت به شمار می آید که به وسیله ریل کیت ها درون رک سرور قرار می گیرد، این امر سبب شده تا دسترسی به هر سرور در رک راحت تر باشد. از طرفی دیگر باید گفت که این نوع نسل از پر فروش ترین و محبوب ترین شاسی ها در بازار فروش به حساب می آیند. سرور DL G9 در مدل های مختلفی توسط شرکت HP طراحی و روانه بازار شده است تا بتواند پاسخی قطعی به نیاز های تمامی متقاضی.

سرور dl360 g9

سرور dl360 g9 که یک سر.ور از نوع رک مونت این شرکت می باشد به ئلیل پشتیبانی از محاسبات همه منظوره و پیچیده بسیار طرفدار در جهان دارد و تعداد زیادی از آن در دیتا سنترها توسط کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. 
سرور hp dl360 g9 از نظر قابلیت اطمینان و در دسترس بودن مداوم می تواند انتخاب مناسبی برای موارد زیر باشد:

  • بارهای کاری پویا – مانند محاسبات با کارایی بالا، پایگاه های داده و ابر خصوصی و عمومی مجازی سازی شده. همه این بارهای کاری به یک تعادل عالی از عملکرد، بهره وری انرژی و چگالی نیاز دارند.
  • برنامه های کاربردی محاسباتی فشرده - مانند داده های بزرگ، تجزیه و تحلیل، اکتشاف لرزه ای و غیره.
  • برنامه های کاربردی با تأخیر کم و تراکنشی - مانند مواردی که در صنعت خدمات مالی استفاده می شود.
سرور HP ProLiant DL360 Gen9 که با در نظر گرفتن عملکرد طراحی شده است، از جدیدترین پردازنده های Intel® Xeon® E5-2600 v3 بهره می برد تا تا 70 درصد افزایش عملکرد را ارائه دهد.می‌توانید سرور HP ProLiant DL360 Gen9 خود را در هر محیط فناوری اطلاعات با خودکار کردن ضروری‌ترین وظایف مدیریت چرخه عمر سرور - استقرار، به‌روزرسانی، نظارت و نگهداری، مدیریت کنید. DL360 Gen9 از سیستم عامل های Microsoft - Windows و Linux و همچنین محیط مجازی سازی VMware و Citrix پشتیبانی می کند.

    سرور dl380 g9

    سرور hp dl380 g9 که به عنوان یکی از پرفروش ترین سرورهای جهان به شمار می آید از نوع دو یونیته و رک مونت می باشد.
    از انواع کاربری این سرور می توان به موارد زیر اشاره داشت:

    • مجازی سازی 
    • کلان داده - رشد تصاعدی در حجم داده های خود را مدیریت کنید — ساختاریافته، بدون ساختار، و نیمه ساختار یافته
    • برنامه های ذخیره سازی محور - گلوگاه ها را حذف کنید و عملکرد را بهبود بخشید
    • انبارداری/تجزیه و تحلیل داده—اطلاعات مورد نیاز خود را در هر زمان نیاز داشتید پیدا کنید تا تصمیمات تجاری بهتر را بگیرید.
    • مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) - یک نمای 360 درجه از داده های خود به دست آورید
    • بهبود رضایت و وفاداری مشتری
    • برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)
    • زیرساخت دسکتاپ مجازی (VDI) — خدمات دسکتاپ از راه دور را برای ارائه خدمات خود به کار ببرید

    سرور G9 سری ML

    سرور hp ml g9 از دسته محصولات دیگر شرکت HP بشمار می آید که از نظر ظاهری تفاوت چشمگیری با سری های DL دارد از طرفی دیگر تشابه زیادی به کیس های خانگی (PC) داشته که در صورت نداشتن اطلاعات درباره قیمت آن و چک نکردن قطعات درونی محصول ممکن است با PC اشتباه گرفته شود. این سرور رکمونت نیست اما می توان برای مرتب سازی اتاق سرور آن را درون رک قرار داد، جالب است بدانید این نوع سرور ها نسبت به سری DL , BL شرایط نگهداری خاصی ندارد و خود در مقابل گرد و غبار مقاومت بالای دارد.

    سرور استوک g9

    سرور G9 سری BL

    سرور hp bl g9 این سری در اصل یک سرور رکمونت است که همانند سری ML به صورت عمود داخل رک قرار می گیرد. اغلب این سرورها را از نوع  حرفه ای می شناسند اما متاسفانه تعدادی کمی از آن را در بازار فروش می توانید مشاهده کنید چرا که مخاطبین خاص خود را دارد و آن را با نام سرور های تیغه ای نیز در بازار معرفی کرده اند.

    سرور استوک g9

    سرور استوک g9 یکی از سرور های پر فروش در بازار ایران است زیرا این نوع از تکنولوژی بالاتری برخوردار است و تقریبا از نسل های جدید شرکت hp هست. با توجه به اینکه سرور های نو g9 قیمت بالایی دارند در صورتی که در شرکت شما دقیقا این نسل سرور مورد نیاز است ولی نمی خواهید هزینه زیادی صرف خرید سرور فیزیکی کنید می توانید خرید سرور استوک نسل 9 اچ پی را در نظر داشته باشید که از مدل های سرور استوک dl360 g9 و یا سرور استوک dl380 g9 می توانید استفاده کنید، همچنین در شرکت دوبرکا که به عنوان وارد کننده سرور hp می توانید سرور استوک g10 را بر اساس کانفیگ دلخواه خود سفارش دهید.

    قیمت سرور استوک g9

    همانطور که می دانید قیمت این مدل محصولات کمتر از محصولات اکبند می باشد اما با توجه به تغییرات در نرخ ارز این نوع از سرورها نیز می تواند دستخوش تغییرات قیمت شود اما ما در دوبرکا همیشه سعی بر این داشته ایم که محصولات با کیفیت را با قیمت مقرون به صرفه به شما عزیزان ارائه دهیم. اما اگر بخواهیم برای سرور استوک G9 قیمتی را بیان کنیم می توانیم کف قیمت آن را از 12 میلیون تومان بدون در نظر داشتن کانفیگ خاصی در نظر بگیریم.

     قیمت سرور g9

    بهتر است بدانید که قطعات این مدل هزینه بالاتری دارند، اما این هزینه را نباید به عنوان معایب محسوب کنیم، چون عملکرد سرور به نحوی است که کمترین انرژی برای مصرف و بیش ترین بازدهی را دارد، در نتیجه قیمت سرور g9 بسته به موارد زیادی دارد از قبیل: نسل تولید آن ها است که از عواملی بوده که بشدت تاثیر گذار بر قیمت محصول است چرا که وقتی بحث نسل ها می شود همانطور که در بالا به آن اشاره کرده ایم با تولید هر نسل، قطعات مورد نیاز برای انتخاب انواع کانفیگ های آن نیز متفاوت است. از موارد دیگر می توان به استوک بودن (سرور دسته دوم) و یا نو بودن آن اشاره کرد که این نیز تاثیر چشمگیری بر قیمت هر دستگاه دارد. مقوله قیمت g9 به دلیل نوسانات دلار بسیار پیچیده شده است. اما شما می توانید با تماس با ما این پیچیدگی را راحت کنید.

    خرید سرور g9

    برای خرید سرور hp باید نسبت به محصولات آن اطلاعات داشته باشید چرا که در صورت نداشتن اطلاعات و مواجه با محصولات زیاد، انتخاب سرور برای شما دشوار بوده و از آن سخت تر انتخاب کانفیگ بر اساس نیاز خود است که در صورت داشتن اطلاعات و دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، می توانید سروری خریداری کنید تا توانایی پاسخ گویی به نیاز های کاری شما را داشته باشد. خرید یک محصول برای افرادی که کیفیت و سرعت عملکرد برای آن ها مهم است از امرهای حساس و مهمی به شمار می آید. در هنگام خرید دقت لازم را برای انتخاب سرور مورد نظر داشته باشید تا بتوانید سالیان سال از سرور های پر قدرت خود بهره مند شوید.

    با وجود نسل جدید سرور های سری dl hp  یعنی سرور g10 و سرور g11 رفته رفته کاربران دیگر سرورهای نسل 9 خود را با نسل جدید این سرورهای جایگزین می کنند که می توانید برای مشاوره در مورد این نسل از سرورها نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    نمایش بیشترنمایش کمتر

    تنظیمات

    فهرست

    یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

    ورود به سیستم

    یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

    ورود به سیستم