برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سرور HP ML150 G9

سرور HP Proliant ML150 G9 یکی از سرورهای اقتصادی کمپانی HP می باشد که با قیمت مناسب به بازار ارائه شده است. این سرور از قدرت پردازشی مناسبی بهره می برد و می تواند حداکثر از دو پردازنده و در هر پردازنده تا 18 هسته را پشتیبانی کند. هم چنین قادر به پشتیبانی از حافظه رم تا 512 گیگابایت می باشد. شما می توانید این سرور را با کانفیگ درخواستی خود از شرکت دوبرکا خریداری نمایید. برای استعلام قیمت، خرید و اخذ راهنمایی با کارشناسان شرکت دوبرکا در تماس باشید. 

نمایش بیشترنمایش کمتر
دوست داشتن0
افزودن به مقایسه0
افزودن به علاقمندی
49,700,000 تومان (بدون مالیات)
ارسال یک روز کاری برای شهرستان - تهران یک تا 3 ساعت
قیمت محصولات تقریبی هستند جهت خرید قیمت چک شود و فقط تماس یا واتساپ در ارتباط باشید 09195738079 5 قلم
وضعیت:
جدید
  • کد محصول : 11646
توضیحات

سرور HP Proliant ML150 G9

سرور HP ML150 G9 از ویژگی های مهمی برخوردار است که می تواند مخاطبین را به خود جذب کند. جالب است بدانید که این سرور تاور توانایی پشتیبانی از سیستم عامل هایی نظیر: Microsoft Windows، Red Hat Enterprise Linux، Suse Linux Enterprise، VMWare را دارد. شرکت HP با تولید این محصول توانسته بر عملکرد و کارایی سرور های ایستاده خود تاثیر بگذارد. از جمله از ویژگی های خارق العاده این محصول می توان به : کنترلر، مدیریت از راه دور، انجام محاسبات پیچیده و ... اشاره کرد. در این سرور درگاه هایی وجود دارد تا توانای نصب هارد LFF و SFF را برای کاربر فراهم سازد. دو عدد پردازنده که با کمک 16 عدد رم می تواند تاثیری چشمگیری بر سرعت در پردازش بگذارد. 

سرور HP ML150 G9

هارد سرور HP ML150 G9

هارد دیسک سرور HP ML150 G9 در دو نوع هات پلاگ و غیر هات پلاگ به تولید رسیده که این ها نیز به انواع هارد های LFF و SFF تقسیم شده است. زمانی که حرف از LFF می شود یعنی هارد دیسک هایی که 3.5 اینچی هستند و وقتی می گوییم هارد دیسک SFF به هارد دیسک هایی می گوییم که ابعاد آن 2.5 اینچ هستند. با این تفاسیر باید گفت سرور HP Proliant ML150 G9 توانایی پشتیبانی ار هارد دیسک های SAS و  SATA را دارد. جالب است بدانید امکان نصب به صورت مخلوطی از هارد دیسک های SAS با SATA وجود ندارد. رید کنترلر  از دیگر قطعات مهم این سرور تاور است که می تواند بر حافظه ذخیره سازی و اطلاعات آن ها مدیریت کند. این قطعه توانایی بالایی در محافظ از اطلاعات و داده ها ردارد که توانسته تفاوت چشمگیری بین کامپیوتر و سرور بگذارد. پیشنهاد می شود مقاله ی تفاوت سرور و کامپیوتر را بخوانید

هارد سرور اچ پی

رم سرور HP Proliant ML150 G9

سرور HP Proliant ML150 G9 توانایی پشتیبانی از 8 عدد رم را دارد این تعداد رم فقط برای یک پردازنده استفاده می شود اما اگر شما بخواهید از دو پردازنده استفاده کنید توانایی خواندن 16 عدد رم را دارد که با کمک پردازنده ها می تواند سرعت ایده آلی برای عملیات پردازنده به وجود آورد. جالب است بدانید این رم های می توانند از قابلیت ECC پشتیبانی کنند و از بروز خطا های جلو گیری می کند و اگر خطایی به وجود آمده به طور خودکار خطاها رفع می کند. رم  این سرور ML از نوع DDR4 است. 

رم سرور اچ پی

پردازنده سرور HP ML150 G9

همانطور که در بالا به آن اشاره کرده ایم باید گفت پردازنده های این سرور توانای پشتیبانی اسلات های رم و اسلات های PCIe را دارد که می تواند توسعه پذیری و انعطاف پذیری را برای ارتقای سرور به ارمغان آورد. با استفاده از یک پردازنده می تواند از 6 اسلات PCIe فقط 4 اسلات را پشتیبانی کند و اگر شما می خواهید به 2 اسلات دیگر نیز دسترسی داشته باشید باید یک پردازنده دیگر نیز به سرور بی افزایید. cpu این سرور توانای پشتیبانی از Intel Xeon E52600 V3 , V4 را با آسودگی دارد و به همراه رم ها تاثیر چندین بار بر سرعت پردازش محصول دارد. 

سی پی یو سرور HP

پاور سرور HP Proliant ML150 G9

سرور HP Proliant ML150 G9 داری 2 نوع پاور است که هم در ولتاژ 550 و هم 900 وات به تولید رسیده است که بسته به نوع کانفیگ سرور قابل انتخاب است. لازم به ذکر است که پاور 550 واتی این سرور non hot plug بوده که امکان خروج آن در حالت روشن بودن سرور وجود ندارد و این امر سبب می شود پاور و قطعات خراب شوند. اما پاور 900 وات امکان hot pluge بودن برایشان فراهم است تا در حین روشن بودن سرور پاور را از دستگاه خارج کنند. 

پاور سرور اچ پی

قیمت سرور ML150 G9

سرور HP Proliant ML150 G9 از تنوع قیمت بهره مند شده چرا که با توجه به کانفیگ هایی که این سرور توانایی پشتیبانی دارد می توان گفت تنوع در قیمت در این سرور وجود دارد. انتخاب کانفیگ را با توجه به نیاز شما، زمینه فعالیت شما و توانایی پشتیبانی سرور انجام می دهند. قیمت سرور HP Proliant ML150 G9 با توجه به انتخاب قطعاتی همچون: هارد دیسک، پردازنده، رم  و ...  می توانید تاثیر چشمگیری بر قیمت این سرور به وجود آورید. از طرفی دیگر از دیگر دلایل تنوع در قیمت این محصول می توان به نسل تولید آن اشاره کرد چرا که محصولات هر چه تولید جدید تر باشند از جدید ترین تکنولوژی روز برای تولید آن استفاده شده است. 

خرید سرور ML150 G9

برای خرید سرور HP Proliant ML150 G9 به نکات زیر توجه کنید:

  • سرور توانایی پشتیبانی از چه کانفیگ هایی را دارد؟
  • در چه زمینه ای فعالیت دارید؟
  • چه تعداد کاربر قرار است با این سرور کار کنند؟
  • قیمت مورد نظر برای خرید سرور مورد نیاز چقدر است؟
  • چه استفاده ای از سرور می کنید؟

سرور ML G9

نمایش بیشترنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

تعداد سوکت پردازنده
پشتیبانی از دو سوکت پردازنده
چیپ ست
Intel C610 series chipset
پردازنده های پشتیبانی شده
Intel E5-2600v4 processor familyIntel E5-2600v3 processor family
مدل
HPE ProLiant ML150 Gen9 Server
تعداد هسته (Core)
6 تا 16 هسته فیزیکی
نوع حافظه
HPE SmartMemory
منبع تغذیه
HPE 550 W FIO power supplyHPE 900 W AC 240 V dc redundant power supply
کارت شبکه
Broadcom 5717 dual-port 1Gb
کنترلر ذخیره سازی
پیکربندی پایه HPE Dynamic Smart Array B140i Controllerپیکربندی پیشرفته HPE H240 FIO Smart Host Bus Adapter
نوع هارد سرور
پیکربندی 4LFF ارتقاء تا 8LFF و پیکربندی 8SFF ارتقاء تا 16SFF
مدیریت سیستم
HPE iLO 4
یونیت
5 یونیت با ظاهر ایستاده
بیشترین پشتیبانی هارد
پلتفرم LFF تا 8 درایوپلتفرم SFF تا 16 درایو
نظرات
بدون نظر

ثبت نظر

  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
سوالات متداول
محصولات مرتبط
39,800,000 تومان (بدون مالیات)
سرور HP ML110 G9 یکی از سرورهای ایستاده یا تاور کمپانی HP است که می تواند پاسخگوی نیاز کاربران در سطوح مختلف باشد. این سرور در ظاهر کاملا مشابه کیس های کامپیوتری بوده و یک سرور ایده آل برای انجام کارهای معمولی و روتین...
59,000,000 تومان (بدون مالیات)
سرور HP ML350 G9 می تواند تا 3 ترابایت حافظه را پشتیبانی کند و قادر به پشتیبانی از جدیدترین حافظه های HPE DDR4 Smart Memory می باشد. این سرور با قیمت مناسب در بازار به فروش می رسد و برای محیط هایی که فاقد رک هستند،...

تنظیمات

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم