برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کدی هارد سرور SFF G9

پارت نامبر: 651699-001

سایز: SFF

رابط: SAS/SATA/SSD

سازگاری: HP Proliant  Gen9

نمایش بیشترنمایش کمتر
دوست داشتن1
افزودن به مقایسه0
افزودن به علاقمندی
500,000 تومان (بدون مالیات)
ارسال یک روز کاری برای شهرستان - تهران یک تا 3 ساعت
قیمت محصولات تقریبی هستند جهت خرید قیمت چک شود و فقط تماس یا واتساپ در ارتباط باشید 09195738079 994 قلم
وضعیت:
جدید
  • کد محصول : 12020
توضیحات

کدی هارد سرور G9

سرور HPE ProLiant DL360 Gen9 SFF یکی از سرورهای رک مونت شرکت HPE است که برای استفاده در مراکز داده و سازمان‌ها طراحی شده است. این سرور با فرم فاکتور کوچک SFF (Small Form Factor) ارائه می‌شود و قابلیت نصب تا 8 هارد درایو SFF را داراست. 
برای نصب هارد درایوها در سرور HPE ProLiant DL360 Gen9 SFF، از HP SmartDrive SFF Tray استفاده می‌شود. هر هارد درایو به یک Caddy خاص نیاز دارد که در آن نصب شود و سپس به سرور متصل شود. این Caddy ها به شما اجازه می‌دهند تا به راحتی هارد درایوها را در سرور نصب کنید و از آن‌ها بهره‌برداری کنید.
در صورت نیاز به نصب هارد درایوهای اضافی، می‌توانید یک hard drive cage اضافی با شماره قطعه HPE 768857-B21 را به سرور اضافه کنید. این کیس شامل 8 SmartDrive SFF Tray است و به شما اجازه می‌دهد تا تا 8 هارد درایو SFF را در سرور نصب کنید.

مشخصات فنی کدی هارد سرور SFF G9

سرور HPE ProLiant DL360 Gen9 SFF با فرم فاکتور کوچک، از چندین گزینه کدی هارد پشتیبانی می‌کند. در زیر به مشخصات فنی آنها می پردازیم:
HPE 781516-B21:  این هارد درایو از نوع 2.5 اینچی با رابط SATA است و با سرعت 6 گیگابایت بر ثانیه کار می‌کند. ظرفیت این هارد درایو یک ترابایت است.
HPE 872477-B21: این هارد درایو نیز از نوع 2.5 اینچی با رابط SATA است و با سرعت 6 گیگابایت بر ثانیه کار می‌کند. ظرفیت این هارد درایو 2 ترابایت است.
HPE 781577-001:  این هارد درایو از نوع 2.5 اینچی با رابط SAS است و با سرعت 12 گیگابایت بر ثانیه کار می‌کند. ظرفیت این هارد درایو یک ترابایت است.
HPE 872479-B21: این هارد درایو نیز از نوع 2.5 اینچی با رابط SAS است و با سرعت 12 گیگابایت بر ثانیه کار می‌کند. ظرفیت این هارد درایو 2 ترابایت است.
HPE 870753-B21: این هارد درایو از نوع 2.5 اینچی با رابط NVMe است و با سرعت 32 گیگابایت بر ثانیه کار می‌کند. ظرفیت این هارد درایو 960 گیگابایت است.
مشخصات فنی دیگر هاردها نیز می‌تواند متفاوت باشد و بسته به مدل و ساختار هر کدام، ممکن است ظرفیت، سرعت و رابط متفاوتی داشته باشند. لذا در انتخاب هارد درایو برای سرور خود، بهتر است با مشاوران فنی شرکت سازنده سرور تماس بگیرید تا در انتخاب بهترین هارد درایو برای نیازهای شما راهنمایی شوند.

کدی هارد سرور SFF G9 با کدام نسل از سرور ها سازگار است؟

HP SmartDrive SFF Tray یا همان Caddy هارد برای سرورهای مختلف شرکت HPE قابل استفاده است، اما برای سرورهای نسل G9 که فرم فاکتور کوچک SFF دارند، شماره قطعه مشخصی دارد که در زیر آمده است:

- HPE 791034-B21
این Caddy ها برای سرورهای HPE ProLiant DL360 Gen9 SFF و HPE ProLiant DL380 Gen9 SFF مناسب هستند. این دستگاه‌ها به هر یک از 8 هارد درایو SFF موجود در سرور، یک Caddy متصل می‌شود.
در صورت نصب هارد درایوهای اضافی، می‌توانید از hard drive cage با شماره قطعه HPE 768857-B21 استفاده کنید که دارای 8 SmartDrive SFF Tray است و به شما اجازه می‌دهد تا تا 8 هارد درایو SFF را در سرور نصب کنید.
در هر صورت، برای اطمینان از سازگاری Caddy هارد با سرور خود، بهتر است با مشاوران فنی شرکت سازنده سرور تماس بگیرید و در انتخاب صحیح برای نیازهای خود راهنمایی بخواهید.

تفاوت کدی SFF و LFF

Caddy هارد درایوها برای دو نوع فرم فاکتور متفاوت در سرورهای HPE موجود است: SFF (Small Form Factor) و LFF (Large Form Factor).
Caddy SFF: برای سرورهایی با فرم فاکتور کوچک SFF استفاده می‌شود. این نوع Caddy برای هارد درایوهایی با اندازه 2.5 اینچی طراحی شده است.
Caddy LFF: برای سرورهایی با فرم فاکتور بزرگ LFF استفاده می‌شود. این نوع Caddy برای هارد درایوهایی با اندازه 3.5 اینچی طراحی شده است.
بنابراین، تفاوت اصلی بین Caddy SFF و LFF در اندازه هارد درایو است. هارد درایوهایی که با Caddy SFF کار می‌کنند، اندازه کوچکتری دارند و برای سرورهایی با فرم فاکتور کوچک SFF طراحی شده‌اند. در حالی که هارد درایوهایی که با Caddy LFF کار می‌کنند، اندازه بزرگتری دارند و برای سرورهایی با فرم فاکتور بزرگ LFF طراحی شده‌اند. به طور کلی، برای انتخاب Caddy هارد درایو مناسب برای سرور خود، باید به فرم فاکتور سرور و اندازه هارد درایو توجه کنید.

قیمت کدی هارد سرور G9

قیمت کدی هارد سرور اچ پی یا همان کدی هارد برای سرورهای HPE ProLiant DL360 Gen9 SFF و HPE ProLiant DL380 Gen9 SFF، ممکن است در بازارهای مختلف متفاوت باشد و بسته به منطقه جغرافیایی و فروشنده، قابل تغییر است. همچنین قیمت هارد درایوها و هارد درایو cage های اضافی نیز بسته به مدل، ظرفیت و سرعت آن‌ها متفاوت است.
با توجه به اینکه قیمت‌ها متغیر هستند و به عوامل مختلفی بستگی دارد، بهتر است قبل از خرید با فروشندگان و نمایندگان شرکت HPE تماس بگیرید و قیمت‌های رسمی را بپرسید. همچنین می‌توانید قیمت‌های موجود در فروشگاه‌های آنلاین و مراکز خرید سخت‌افزار را نیز مقایسه کنید تا بهترین قیمت را برای خرید HP SmartDrive SFF Tray پیدا کنید.

موارد مرتبط به این محصول : 

سرور اچ پی

کدی هارد سرور LFF G9

قیمت سرور g9

نمایش بیشترنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

برند کالا
HP
پارت نامبر
651699-001
فرم فاکتور(Form factor)
SFF
پورت اتصال
SAS/SATA/SSD
سازگاری
HP Proliant Gen9
وزن
66گرم
ابعاد
(LxWxH) 14.2 x 8.5 x 2.5 سانتی متر
متریال ساخت
ترکیبی از آلومینیوم و پلاستیک
مجهز به
Hot-Swap Hard Drive
Light Power
چراغ‌ LED
نظرات
بدون نظر

ثبت نظر

  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
سوالات متداول
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
1,400,000 تومان (بدون مالیات)
این ماژول از کانکتورهای LC بهره می برد و می توان برای آن از کابل های CAT6/CAT6a استفاده کرد. سوکت ماژول GLC-ZX-SM از نوع SFP , mini-GBIC بوده و داده ها را با سرعت 1000Base-ZX منتقل می کند. این ماژول با استانداردها و...
15,000,000 تومان (بدون مالیات)
برند : hp  پارت نامبر : 719064-B21 ساپورت تعداد پردازنده : 2 تعداد هارد قابل پشتیبانی : 8 عدد تا 26 هارد وضعیت : استوک گرید A++ تک پاور 500w دوستانی که میخواهند روی سرور خود از کارت گرافیک و تعداد هارد بالا...
محصولات مرتبط

تنظیمات

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم