برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

خرید کارت شبکه HPE FlexFabric 10Gb 533FLR-T

آداپتور شبکه HPE 533FLR-T دارای نرخ انتقال اترنت (Ethernet) کامل دوبلکس 20 گیگابیت در هر پورت است. کارت شبکه HPE FlexFabric 10Gb 533FLR-T از رابط PCI EXPRESS 2.0 X8 بهره می گیرد و اسلات های PCIe از سرعت بیشتری نسبت به همتایان قدیمی تر خود برخوردارند. کارت های گرافیک از جمله اولین کارت هایی بودند که از قابلیت های پیشنهاد شده توسط PCI Express به منظور واقع گرایانه تر شدن بازی ها استفاده کردند اما در این میان ابزارهای دیگری چون کارت صدا و کارت شبکه نیز از این اسلات ها برای بهبود عملکرد خود استفاده می کنند. آداپتور HPE 533FLR-T از فریم های jumbo پشتیبانی می کند که با استفاده از فریم های jumbo شبکه ها قادرند عملکردی بالا و بهبود بهره وری CPU را به دست آورند و این ویژگی خصوصا برای انتقال پایگاه داده و عملیات های پشتیبان گیری مفید است.

نمایش بیشترنمایش کمتر
دوست داشتن0
افزودن به مقایسه0
افزودن به علاقمندی
1,900,000 تومان (بدون مالیات)
ارسال یک روز کاری برای شهرستان - تهران یک تا 3 ساعت
قیمت محصولات تقریبی هستند جهت خرید قیمت چک شود و فقط تماس یا واتساپ در ارتباط باشید 09195738079 10 قلم
وضعیت:
جدید
  • کد محصول : 1445
توضیحات

تکنولوژی اتصال Wired

کارت شبکه کامپیوتر را با عناوین Network Adapter و NIC و Network Card نیز می‌شناسیم. NIC مخفف عبارت Network Interface Card به معنای کارت واسط شبکه است. این سخت افزار به صورت کارتی در شیارهای توسعه مادربرد کامپیوتر قرار می­­­‌گیرد. در اکثر کامپیوترها کارت شبکه به عنوان بخشی اصلی از مادربرد وجود دارد، اما می‌توان به منظور بهبود و ارتقا عملکرد سیستم کارت شبکه را به آن افزود. در واقع کارت شبکه واسطی بین کامپیوتر و شبکه است و کارت شبکه برای همه شبکه ها از جمله شبکه کابلی، شبکه بی­‌سیم، شبکه اترنت، شبکه wi-fi و در سیستم‌های کامپیوتر رومیزی و لپ تاپ و سرور بخشی حیاتی و ضروری است. برای انتقال داده های تحت شبکه و اتصال به اینترنت از کارت شبکه اترنت استفاده می‌شود که یک سر کابل اترنت به کارت شبکه اترنت وصل و سر دیگر آن یا به مودم یا به روتر وصل می‌شود. بدین ترتیب می‌توان این نوع کارت شبکه را کارت شبکه باسیم یا Wired‌ هم نامید. کارت شبکه‌های wired فقط از یک پورت RJ-45 و یک کابل اترنت که به انتهای آن متصل است استفاده می‌کنند و به نسبت کارت شبکه های وایرلس، تخت‌تر و کم‌حجم‌تر می باشند. کارت شبکه HPE FlexFabric 10Gb 533FLR-T نیز از تکنولوژی اتصال Wired بهره می برد.

سرعت انتقال داده 10 گیگابایتی

کارت شبکه HPE FlexFabric 10Gb 533FLR-T با شماره قطعه 700760-B21 برخوردار از 2 پورت بوده و اسلات های سازگار با این کارت شبکه 1X FLEXIBLELOM است. این نوع کارت شبکه دارای حافظه ی قابل توجه 276 مگابایتی و سرعت انتقال داده 10 گیگابایت بر ثانیه ای می باشد که پهنای باند 10 گیگابایتی اترنت کاملا ایده آل برای محاسبات با کارایی بالا، خوشه بندی پایگاه داده و سایر موارد اینچنینی است، پس اگر به دنبال کارت شبکه ای با سرعت و کارایی بالا هستید که ارائه عملکرد شبکه مورد نیاز در بهبود زمان پاسخ و کاهش زمان تأخیر تاثیر می گذارد.

نمایش بیشترنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده
HP
نوع پردازنده
1X SFC9020 - SOLARFLARE
نوع اتصال
Wired
سرعت انتقال داده‌ها
10 گیگابایت بر ثانیه
نوع حافظه رم
256 مگابایت
پارت نامبر فن سرور
700760-b21
فرم فاکتور پاور سرور
Low-Profile Plug-in Card
کارت شبکه
NETWORK ADAPTER - 2 PORTS
اسلات های سازگار
1X FLEXIBLELOM
نظرات
بدون نظر

ثبت نظر

  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
سوالات متداول
محصولات مرتبط

تنظیمات

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم