برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

فن سرور HP DL380 G8

پارت نامبر : 654577-001

ابعاد : 65mm x 50mm x 63 mm

سرعت فن : 4200 دور در دقیقه

سازگار با : سرور های نسل 8

نمایش بیشترنمایش کمتر
دوست داشتن0
افزودن به مقایسه0
افزودن به علاقمندی
300,000 تومان (بدون مالیات)
ارسال یک روز کاری برای شهرستان - تهران یک تا 3 ساعت
آخرین موجودی 1 قلم
وضعیت:
جدید
  • کد محصول : 11815
توضیحات

فن سرور HP DL380 G8

امروزه در فهرست محصولات و قطعات الکترونیکی برندهای زیادی مانند DELL، LENOVO ، INTEL و HP فن سرور یا خنک کننده‌های سرور را مشاهده می‌کنیم. یکی از بهترین آنها برند HP است که به صورت تخصصی برای تمام مدلهای سرور، خنک کننده دارد.فن‌سرورها با چرخیدن و ایجاد گردش هوا، قطعات را در حین کار خنک می‌کنند. این فن سرورها از قسمت ورودی‌شان هوای خنک را گرفته و از بخش دیگرشان که اگزوز نامیده می‌شود هوای گرم را خارج می‌کنند. بنابراین فن سرورها در مدیریت جریان هوا و حفظ دما نقش بسزایی دارند.با توجه به توضیحات بالا می‌توان نتیجه گرفت که برای عملکرد بهتر فن سرورها باید دمای اتاق سرور را همیشه کنترل کرد و تحت نظر داشت تا اگر اختلالی در جریان هوای اتاق به وجود آمد بتوان به موقع آن را برطرف کرد و همواره محیط خنکی را فراهم آورد.

فن سرور DL380 G8  از جمله فن سرورهایی بود که پس از فن سرور DL380 G7 پا به بازار گذاشت . اچ پی با هدف خنک کننده قوی برای پردازنده های سرور نسل 8 خود این فن سرور قدرتمند را با تکنولوژی های بروز ارائه کرد . یکی از این تکنولوژی ها که باعث به وجود آمدن راحتی برای کاربران می شود ، قابلیت Hot-plug است . کاربران می توانند فن سرورهای با قابلیت  Hot-Plug را بدون متوقف کردن روند کاری سرور ، از مدار سرور خارج یا وارد کنند . این قابلیت برای کسب و کارهایی که متوقف شدن یک لحظه ای سرور هم برای آن ها ضرر به بار می آورد بسیار حیاتی است. این فن سرور قدرمند HP با فن سرور هم نسل خود ، HP DL360 در بازار در رقابت بوده و تقریبا هر دو توانسته اند رضایت مشتری های خود را جلب کنند.

فن سرور G8

مشخصات فنی فن سرور HP DL380 G8

شماره فنی 001-654577 Part Number
شماره اسپیر 001-662520 Spare Number
قابلیت Redundant
استاندارد Hot Plug
ابعاد 65mm x 50mm x 63mm
وزن   133 گرم

خرید فن سرور DL380 G8

اگر قصد خرید فن سرور اچ پی دارید پیشنهاد میکنیم نکاتی که در ادامه ذکر کردیم را مطالعه بفرمایید.

نکته اول در خرید فن سرور، توجه به سازگار بودن آن محصول با نسل سرور است. شرکت HP برای هر نسل سرور خود فن‌ سازگار با آن را تولید و به بازار عرضه نموده است. شما میتوانید با مراجعه به صفحه محصولات فروشگاه دوبرکا در قسمت مشخصات فنی محصول اطلاعات مفیدی را مطالعه نمایید. همچنین جهت اطلاع از موجودی محصول کافی است روی هر محصول کلیک کنید تا وارد صفحه مختص به آن شوید.
مورد دوم توجه به پارت نامبر کالا هست. کلیه محصولات الکترونیکی کد مخصوصی دارند که به پارت نامبر (Part number) شناحته می‌شوند. این کدها اطلاعات مفیدی از جمله سال ساخت محصول، شرکت سازنده و چگونگی تولید را نشان می‌دهند.
یکی دیگر از موارد مهم در هنگام خرید فن سرور، نوع یا مدل آن است. فن سرورهای نسل ششم تا دهم (DL360 , DL380) شرکتHP از نوع Standard Performance,Hot Swap Colling Fan)Hot Plug هستند که قابلیت تعویض و نصب بدون نیاز به خاموش کردن سرور را محیا می‌کنند. این فن سرورها مجهز به سنسور پیشرفته‌ای هستند که اگر خرابی یا اختلالی در پره‌های یکی از آن به وجود آید، برای سرور پیغامی ارسال میکنند تا سایر فن ها سرعت چرخش‌شان را افزایش دهند تا عمر قطعات وCPU افزایش یابد.

فن سرورهای اچ پی از جمله فن سرور های با کیفیت و قدرمتند در بازار است . این فن سرور ها از تکنولوژی های متنوع زیادی پشتیبانی می کنند که از جمله این تکنولوژی ها می توان به Hot-Plug و Redundant  اشاره کرد . شما می توانید با خرید از دوبرکا یک خرید مطمئن را داشته باشید ، همچنان از خدمات پس از فروش محصولات دوبرکا بهره مند شوید. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

توجه داشته باشید با توجه به نوسانات بازار ارز در ایران ، قیمت محصولات متغییر هستند ، لطفا جهت استعلام قیمت محصولات ، با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید

موارد مرتبط به این محصول :

فن سرور HP DL360 G8

قیمت سرور HP

نمایش بیشترنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

وزن
133 گرم
ابعاد
65mm x 50mm x 63mm
استانداردها
Hot Swap Colling Fan
پارت نامبر فن سرور
654577-001
ولتاژ
12 ولت
برند کالا
HP
اسپیر پارت (spare part)
662520-001
سایز فن
60 میلی متر
نسل سرور
HPE Proliant Gen8
قابلیت
Redundant
سرعت دور در دقیقه
4200 RPM
نظرات
بدون نظر

ثبت نظر

  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
سوالات متداول
محصولات مرتبط

تنظیمات

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم