برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

رید کنترلر اچ پی P410 256MB با پارت نامبر 462862-B21

رید کنترلر اچ پی P410 256MB با پارت نامبر 462862-B21 مخصوص سرور‌های اچ پی سری Proliant Gen6 / Gen7 می باشد. این رید کنترلر (Raid Controller) از سرعت 6 گیگابایت بر ثانیه ذخیره ساز SAS و 3 گیگابایت بر ثانیه ذخیره ساز SATA پشتیبانی می کند و از طریق درگاه PCI Express X8 با مادربرد در ارتباط است. نوع حافظه‌ی موجود در این رید کنترلر DDR-2/800 می باشد، بعلاوه دارای 256 مگابایت کش از نوع BBWC می باشد و نیاز به باتری برای نگهداری داده ها دارد.

نمایش بیشترنمایش کمتر
دوست داشتن0
افزودن به مقایسه0
افزودن به علاقمندی
2,500,000 تومان (بدون مالیات)
ارسال یک روز کاری برای شهرستان - تهران یک تا 3 ساعت
قیمت محصولات تقریبی هستند جهت خرید قیمت چک شود و فقط تماس یا واتساپ در ارتباط باشید 09195738079 10 قلم
وضعیت:
جدید
  • کد محصول : 11253
توضیحات

بهبود عملکرد هاردیسک با رید کنترلر

raid کوتاه شده عبارت Redundant Array of Independent Disks است. رید ها هم به صورت سخت افزاری و هم به صورت نرم افزاری موجود هستند. این دستگاه وظیفه‌ی مدیریت هارد های HDD و SSD را بر عهده دارد. رید کنترلر بر عملکرد هارد ها نظارت می کند و هارد ها می توانند به شکل یک سخت افزار واحد به فعالیت بپردازند. رید ها عمدتا به شکل سخت افزاری موجود می باشند اما رید های سروری در هر دو شکل سخت افزاری و نرم افزاری وجود دارند. رید کنترلر به صورت یک لایه بین سیستم عامل و هارد های ذخیره سازی قرار می گیرد و از وظایف آن ها می توان به مدیریت حجم گسترده ای از داده ها و یا بهبود عملکرد هارد دیسک ها اشاره کرد، اکثر رید کنترلر ها قادر هستند هر دو کار ذکر شده را انجام دهند. رید کنترلر می تواند یک هارد درایو را به چند هارد درایو تقسیم کند که همین امر موجب حفاظت از داده ها و اطلاعات می شود.

256 مگابایت کش BBWC

رید کنترلر اچ پی P410 256MB با پارت نامبر 462862-B21 دارای 256 مگابایت حافظه کش BBWC است و قابلیت ارتقا تا 1 گیگابایت حافظه کش FBWC را داراست. در واقع حافظه کش موجود در کنترلر های رید شرکت اچ پی به دو دسته BBWC و FBWC تقسیم می شوند که نوع Battery-Backed Write Cache برای نگهداری و جلوگیری از دست رفتن داده ها روی آن نیاز به باتری دارد. سرورهای HP طوری طراحی شده اند که زمانی که از کنترلرهای Raid دارای این نوع حافظه ی واسط استفاده می شود، در صورتی روشن می شوند که باتری نصب شده سالم و شارژ کامل داشته باشد. تفاوت نوع FBWC یا همان Flash-Backed Write Cache با نوع BBWC فقط در استفاده نکردن از باتری در FBWC است. در حقیقت در این نوع FBWC از یک حافظه Flash برای نگهداری داده در حافظه نهان استفاده می گردد که محدودیت استفاده از باتری (برای نگه داشتن مدت طولانی داده و قابلیت اطمینان شدن عملیات) برداشته شود.

نمایش بیشترنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده
HP
نوع حافظه
DDR-2/800 memory
هارد دیسک
6Gb/s SAS and 3Gb/s SATA
حافظه کش
256MB BBWC
PCI Express
x8 PCI-Express
پارت نامبر فن سرور
462862-B21
رید کنترلر
Standard RAID 0,1, 10, 5, 50RAID 6, 60 with BBWC/FBWC and Smart Array Advanced Pack
نظرات
بدون نظر

ثبت نظر

  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
سوالات متداول
محصولات مرتبط

تنظیمات

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم