برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری سرور DL360 G10

پارت نامبر: P01366-B21

نوع باتری: لیتیومی قابل شارژ-(FBWC)

سازگاری: HP DL360 G9,G10 DL380 G9,G10

سازگاری کارت:  Smart Array Controllers

باتری نیو تولید 2023

نمایش بیشترنمایش کمتر
دوست داشتن0
افزودن به مقایسه0
افزودن به علاقمندی
3,500,000 تومان (بدون مالیات)
(350,000 تومان 1 عدد)
ارسال یک روز کاری برای شهرستان - تهران یک تا 3 ساعت
قیمت محصولات تقریبی هستند جهت خرید قیمت چک شود و فقط تماس یا واتساپ در ارتباط باشید 09195738079 5 قلم
وضعیت:
جدید
  • کد محصول : 12025
توضیحات

باتری سرور DL360 G10

این محصول که در 29 آگوست سال 2023 به بازار مصرفی ارائه گردیده است ، به عنوان یک منبع تغذیه و در زمان نبود و قطعی برق به کار می رود؛ در واقع همه اطلاعاتی که هنوز بر روی درایو ذخیره سازی نشده اند و ممکن است به هنگام اختلال در برق، آسیب ببینند ؛ توسط این باتری سرور HPE 96 W smart storage battery with 145 mm محافظت و نگه داری شده و سلامت و نیز امنیت اطلاعات را برای ما تضمین می کند .
این منبع انرژی با ساپورت چندین کنترلر ، حافظه فلش NAND که بر روی کنترلر هایی چون HPE smart array performance class و نیز HPE smart hybrid capacitor است را به صورت همزمان به کار می گیرد و به کمک همین عملیات ، همه داده های کش شده در زمان قطعی ناخواسته برق را ذخیره می سازد و از قابلیت بک آپ گیری محتویات کش سرور و در کل حافظه پنهان سرور برخوردار است .

نقد و بررسی باتری سرور DL360 G10

یکی از مهم ترین برتری های این باتری سرور ، این مزیت است که DL360 G10 قادر بوده تا از حداکثر 24 دستگاه پشتیبانی کند و به همین منظور می توان برای اتصال بیش از یک رید کنترلر از این باتری استفاده کرد و نیز کنترلر HPE NVDIMMS را ساپورت کرده و قادر بر پشتیبانی هوشمند از HPE کلاس P است .
در واقع این باتری سرور DL360 G10 وظیفه محافظت از اطلاعات و داده های فلش مموری سرور بر روی HPE Smart array را بر عهده دارد که به گونه ای طراحی شده است که با تمامی سرور های سری DL / ML / SL  از نسل نهم و دهم اچ پی سازگاری داشته باشد .
این باتری سرور HPE 96 W smart storage battery with 145 mm قابل نصب در سرور های نوع ایستاده و رک مونت بوده و نحوه اتصال آن به مادر بورد از طریق یک عدد کابل برق انجام می پذیرد و حتی این باتری در مقایسه با محصولات نسل های پیشین خود یک فرمور اچ پی را نیز شامل می شود که همین موضوع به بهینگی و بهبود عملکرد این باتری سرور می انجامد .
نکته قابل ذکر درباره این محصول آن است که همانند سایر باتری سرور های دیگر ، طول عمر محدودی دارد و جهت استفاده صحیح از آن باید هر 3 سال یک بار به تعویض آن پرداخت .

مشخصات فنی باتری سرور DL360 G10 

  • پارت نامبر : P01366 – B21
  • شماره اسپیر : 001 – 871264
  • دارای فناوری لیتیومی 
  • دارای فناوری FBWC
  • وزن : 450 گرم 
  • بهره گیری از کابل برق 5.7 اینچ و 145 میلی متری
  • انرژی : 96w
  • منبع از نوع low halogen ( دارای هالوژن کم )
  • قابلیت نصب در سرور های نسل نهم و دهم اچ پی

قیمت باتری سرور DL360 G10 

همانطور که پیش تر بیان کردیم ، از آن جایی که باتری سرور همانند هر قطعه مصرفی در شبکه و مانند هر منبع تغذیه دیگری ، در اثر استفاده و فعالیت از طول عمر آن کاسته می شود و کارایی خود را از دست می دهد ؛ هر باتری سروری بسته به مدل آن دارای طول عمر مشخصی بوده و به دنبال همین موضوع در رنج قیمت متفاوتی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد .
در نتیجه همین موضوع ، استفاده از باتری که طول عمر بیشتری داشته باشد و از سایر هزینه های احتمالی جلوگیری کند ، مقرون به صرفه تر بوده و به همین دلیل باتری سرور DL360 G10 به عنوان یکی از پر فروش ترین باتری سرور های کمپانی سازنده اچ پی به شمار می رود .

خرید باتری سرور DL360 G10

یکی از مهم ترین نکاتی که به هنگام خرید باتری سرور اچ پی باید به آن توجه کنیم این است که دقیقا باید سرور مورد استفاده در شبکه و نیز باتری سرور با یک دیگر سازگاری داشته باشند ؛ چرا که هر کدام از باتری سرور های ساخته شده توسط کمپانی سازنده اچ پی ، به گونه ای طراحی شده اند که فقط با مدل خاصی از سرور های عرضه شده در بازار سازگاری دارند .
در نتیجه ، شما کاربران محترم نیز می توانید با کمک مشاوران سایت تجهیز شبکه دوبرکا ، بهترین باتری سرور که قادر بر پاسخ گویی نیاز های شبکه تان باشد را تهیه فرمایید .

موارد مرتبط به این محصول :

خرید سرور hp

خرید سرور DL360 G10

نمایش بیشترنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

برند کالا
HP
پارت نامبر
P01366-B21
اسپیر پارت (spare part)
-
فناوری BBWC یا FBWC
Flash Backed Write-back Cache (FBWC)
سازگاری
HP DL360 G9,G10 DL380 G9,G10
سازگاری کارت
HPE Flexible Smart Array Controllers
نوع باتری
Lithium Ion (Li-Ion)-Low halogen-لیتیومی قابل شارژ
کابل برق
-
قدرت(وات)
96 وات
ولتاژ
-
ابعاد
19.05 * 24.13 * 5.72 سانتی متر
وزن(کیلوگرم)
-
نظرات
بدون نظر

ثبت نظر

  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
سوالات متداول
محصولات مرتبط

تنظیمات

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم