برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

cpu g9

فیلتر توسط
19,000,000 تومان (بدون مالیات)
پردازنده E5-2687W V4 از سری پردازنده های پیشرفته ی شرکت اینتل بوده و دارای 12 هسته و 24 رشته می باشد. این پردازنده از فرکانس پایه 3تا 3.5 گیگاهرتز بهره می برد که در حالت توربو به 3.5 گیگاهرتز اراتقاء پیدا می کند....
نمایش 1 تا 20 از 44 مورد

cpu سرور g9

در کل از آن جایی که سی پی یو سرور به عنوان یکی از مهم ترین بخش های یک سرور و نیز به عنوان مهم ترین عامل جهت اجرا کردن تمامی دستور ها به شمار می رود ، حائز اهمیت است که به آن توجه بیشتری داشته باشیم . این واحد مرکزی پردازش ، هر دستوری که برای سرور صادر می شود را دریافت کرده و تمامی این دستورات را طی فرایندی پردازش می کند که بسته به پیچیدگی هر پروسه ممکن است مدت زمان هر پردازش متفاوت باشد . سی پی یو سرور های نسل نهم در واقع با داشتن 18 هسته فیزیکی و 36 هسته مجازی ، بالاترین میزان هسته را شامل شده و نیز بالا ترین میزان فرکانس تا 3.70 گیگا هرتز را نیز ساپورت می کنند. این سی پی یو های نسل نهم نه تنها شامل 768 گیگا بایت حافظه رم هستند بلکه از رم های نوع DDR4 هم پشتیبانی می کنند و ممکن است در مدل های گوناگون ، سرعت های متغیری را ارائه دهد .در کل بسته به نوع و مدل سی پی یو مورد استفاده در هر سرور می توان از مقدار حافظه و نیز سرعت و پهنای باند و در کل فرکانس های متفاوتی بهره برد که به دنبال جدید تر بودن نسلشان برتری بیشتری در مقایسه با سایر مدل های دیگر دارند .

سی پی یو نسل نهم سازگار با سرور اچ پی 

می توان اینطور بیان کرد که سرور g9 تغییرات اساسی و آن چنانی با نسل پیشین خود ندارند ؛ به دنبال همین مساله باید بیان کرد که سرور های نسل هشتم اچ پی از ورژن یک و دو سی پی یوی اینتل زئون سری E5 – 2600 استفاده می کنند و در حالی که ورژن سوم و چهارم همین مدل با سرور های نسل نهم اچ پی سازگارند و مورد استفاده قرار می گیرند که شامل برخی تفاوت ها در سرعت و فرکانس و تعداد هسته هستند . بسته به نوع سرور مورد استفاده در شبکه می توان یک سی پی یو متناسب با آن را به کار گرفت که از جمله مدل های سازگار با سرور های اچ پی می توان به E5 – 2609 V3 / E5 – 2620 V3 / E5 – 2630 V3 / E5 – 2640 V3 / E5 – 2650 V3 / E5 – 2660 V3 / E5 – 2667 V3 / E5 – 2670 V3 / E5 – 2680 V3 / E5 – 2690 V3 و سایر مدل های دیگر اشاره کرد .

قیمت سی پی یو g9

بسته به مدل مورد استفاده بر روی سرور مورد نظر ، طبیعتا بازه قیمتی متغیری برای محصولات نسل نهم مقابل ما قرار دارد . می توان گفت با توجه به کارایی هر مدل و اینکه این نوع سی پی یو ها از یکی از جدید ترین نسل های محصولات اینتل زئون هستند ، در مقایسه با سایر برند و مدل و نیز حتی محصولات نسل های قدیمی تر سی پی یو ، از قیمت بالاتری برخوردار هستند که البته با توجه به سرعت و کارایی فوق العاده ای که این مدل ها در اختیار ما قرار می دهند ، نه تنها تهیه آن ها به عنوان گزینه ای مناسب به نظر می رسد ، بلکه حتی مقرون به صرفه نیز هست .

خرید cpu سرور g9

سی پی یو به عنوان یکی از حیاتی ترین و مهم ترین بخش های موجود در یک سرور ، از جمله تجهیزاتی است که به هنگام خرید آن باید به توجه بیشتری بپردازیم . افزایش ظرفیت و میزان باس رم تا مقداری چون 70 درصد و نیز افزایش تعداد هسته و به طبع آن ، افزایش سرعت مالتی تسکینگ و پردازش و محاسبه داده و اطلاعات سنگین و یا حتی پیچیده ، برخورداری از لیتوگرافی 22 نانو متری و داشتن سرعت پایه ای معادل 1.80 گیگا هرتزی ، برخی از برتری های محصولات این نسل نسبت به کالا های پیشین خود هستند . از جمله نکاتی که به هنگام خرید سی پی یو باید به آن توجه کرد همان سرعت بالای پردازش در کنار پردازش داده و اطلاعات به صورت همزمان و سریع عمل کردن پردازنده با در نظر گرفتن میانگین عملکرد قوی جهت دست یابی به داده های متفاوت و سنگین و حجم زیادی از اطلاعات و نیز پاسخ گویی به نیاز هر نوع کسب و کاری است و از آن جایی که تا 384 گیگا بایت رم را ساپورت می کنند و حتی در برخی موارد نیز می توان از دو عدد پردازنده در یک سرور استفاده کرد ، خرید سرور های نسل های جدید تری چون نسل نهم به جهت محاسبه و پردازش بسیار مناسب تر هستند . شرکت دوبرکا به عنوان یکی از به نام ترین منبع تهیه تجهیزاتی چون سی پی یو ، این تضمین را به مصرف کنندگان خود می دهد که تضمینی ترین کالا را در اختیار آن ها قرار دهد ؛ شما نیز می توانید برای یافت مناسب ترین سی پی یو سازگار با سرور خود با کارشناسان سایت ما ارتباط برقرار سازید .

 

نمایش بیشترنمایش کمتر

تنظیمات

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم