برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

CPU سرور

فیلتر توسط
19,000,000 تومان (بدون مالیات)
پردازنده E5-2687W V4 از سری پردازنده های پیشرفته ی شرکت اینتل بوده و دارای 12 هسته و 24 رشته می باشد. این پردازنده از فرکانس پایه 3تا 3.5 گیگاهرتز بهره می برد که در حالت توربو به 3.5 گیگاهرتز اراتقاء پیدا می کند....
5,000,000 تومان (بدون مالیات)
پردازنده Intel Xeon E7-4850 V3 یکی از پردازنده های 14 هسته ای شرکت اینتل می باشد که می تواند 28 رشته پردازشی را فراهم کند. این پردازنده از فرکانس پایه 2.20 گیگاهرتز برای پردازش داده ها استفاده می کند که این میزان در...
700,000 تومان (بدون مالیات)
پردازنده INTEL XEON X5650 یک پردازنده 6 هسته ای با 12 رشته (Thread) است که از فناوری ساخت 32 نانومتری بهره برده و از سوکت FCLGA1366 پشتیبانی می کند. این پردازنده به 12 مگابایت حافظه SmartCache مجهز شده و قابلیت...
نمایش 1 تا 20 از 98 مورد

سی پی یو سرور

این واحد پردازش مرکزی که نام آن از عبارتcentral processing unit گرفته شده است ، به عنوان قطعه در یک سرور فیزیکی شناخته می شود که حتی اصطلاحا به آن مغز پردازشگر نیز گفته می شود چرا که وظیفه محاسبه و پردازش تمامی داده و اطلاعات وارد شده در یک شبکه توسط سی پی یو انجام می گردد.

شیوه کاری پردازشگر به این گونه است که به واسطه سازماندهی موجود در کش سی پی یو که توسط خود کش انجام می گیرد، بلافاصله پس از دستور خواندن، همه محتواهای قابل دسترسی خود کش مورد جست و جو قرار گیرند و در صورت یافت اطلاعات مورد نظر، دیگر نیازی به جست و جوی مجدد در حافظه خود سیستم نبوده و در کل تمامی این مراحل محاسبه با سرعت انجام می پذیرد.

cpu سرور قادر بوده بدون هیچ تجدید نظری بر روی اطلاعات، همه داده ها را به صورت مداوم ذخیره کرده و دستور العمل های لازم جهت انجام وظیفه اش را به صورت همزمان اجرا کند.

cpu سرور

انواع سی پی یو سرور

در بازار به ازای نسل های سرور اچ پی سی پی یو های مخصوص آن موجود میباشد. پردازنده سری زئون برند اینتل یکی از پردازنده های قدرتمند و اینترپایزی طراحی شده برای سرورهاست. قابلیت های این سری از CPU ها، وجود چندین هسته و رشته پردازشی مغز سی پی یو هست. 

cpu سرور اینتل، بروزترین نسل سی پی یو های سرور هستند که حدود دو دهه بعد از اولین نسل این پردازنده ها به بازار عرضه وارد شدند و امکان پشتیبانی از تعداد زیادی هسته پردازشی را برای کاربران فراهم کردند.

قیمت cpu سرور 

می توان گفت بسته به نوع معماری ساخت و سایر امکاناتی که پردازنده در اختیار ما قرار می دهد و نیز نسل ارائه شده و عملکرد، سرعت محاسبه داده ها و سایر موارد دیگر موجب می شود که قیمت سی پی یو سرور متغیر و بسته به نوع نیاز شما تعیین شود.

از آن جایی که می توان از پردازنده ها، در اکثر کسب و کارها و تجارت ها و حتی در شرکت های مخابراتی و آن دسته از کمپانی هایی که سرویس های Cloud ارائه می دهند؛ استفاده کرد و به هر آنچه کاربران انتظار دارند پاسخ می دهد؛ تهیه سرور امری حیاتی بوده که بسته به سرور خود می توان آن را با قیمت های به نسبت مقرون به صرفه نیز خریداری کرد.

خرید cpu سرور

سریع عمل کردن پردازنده با در نظر گرفتن میانگین عملکرد قوی جهت دست یابی به داده های متفاوت و سنگین و حجم زیادی از اطلاعات، به همراه پردازش آن ها به صورت همزمان؛ از جمله نکاتی است که به هنگام خرید سی پی یو سرور باید به آن توجه کرد .

نمایش بیشترنمایش کمتر

تنظیمات

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم