برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سرور g10

فیلتر توسط
99,000,000 تومان (بدون مالیات)
سرور hp dl380 g10 8sff یکی از معروف ترین، محبوب ترین و پرفروش ترین سرورهای شرکت اچ پی در همه نسل ها می باشد. قدرت پردازش و ذخیره سازی در هر یک از نسل ها در مقایسه با نسل قبلی ارتقاء یافته و در نسل دهم (GEN10)، پیشرفت...
0 تومان (بدون مالیات)
سرور  HP DL180 G10 سروری امن، قابل اطمینان و مقیاس پذیر می باشد و برای کسب و کارهایی که می خواهند از تمامی نرم افزارهای محلی و تحت فضای ابری دوگانه استفاده کنند، گزینه ایده آلی است. شما می توانید با استفاده از این...
158,000,000 تومان (بدون مالیات)
سرور HP DL380 g10 24sff یک سرور دو یونیت (2U) با امنیت بالا است و با محیط ها و workload های گوناگون سازگار است. این سرور دارای ارتقاء پذیری بالا بوده و در ابعاد مناسب به بازار سرور ارائه شده است. تطبیق پذیری و انعطاف...
650,000,000 تومان (بدون مالیات)
سرور hp dl560 g10 توسط کمپانی HPE طراحی و تولید شده و جزو سرور های پر قدرت نسل 10 است که ساختار آن از نوع رک مونت است. این سرور دارای انعطاف پذیری بالا و طراحی متراکم می باشد و یک سرور فوق العاده از نظر طراحی و...
نمایش 1 تا 11 از 11 مورد

سرور g10

سرور g10 یکی از جدید ترین سرور های تولید شده توسط شرکت hp است که تا کنون توانسته مخاطبین بسیاری را به خود جذب کند. سرور اچ پی نسل 10 در مقایسه با نسل های گذشته از بروز ترین تکنولوژی روز دنیا برخوردار است. یکی از دلایل پرفروش بودن این محصول، بالا بودن سطح امنیت سرورهای آن بوده که جزء امتیازهای مثبت آن بشمار می آید. این نسل از شاسی ها نسبت به نسل های گذشته خود، از همه لحاظ بهینه سازی شده و طرح های متنوعی از سرور را به نمایش گذاشته است. اغلب از این محصولات برای محاسبات پیچیده که نیازمند پردازنده قوی است استفاده می کنند.

سرور g10

مشخصات سرور اچ پی g10

با مروری بر تمامی نسل های سرور HP می توانیم متوجه شویم که هر چه نسل های جدید تر تولید می شوند قطعات و شاسی های آن ها نسبت به نسل های گذشته بهینه سازی شده و از پیشرفته ترین تکنولوژی ها در آن استفاده شده است. قابلیت ارتقای بالا، انتقال اطلاعات با سرعت بالا، امنیت بالا و ... از مواردی هستند که این نسل را خاص تر کرده است. شرکت HP با کسب اطلاعات بهتر و شناخت نیاز متقاضیان، توانسته در هر نسل، با پیشرفت در تولیدات خود آنها را روانه بازار کند تا بتواند بیشتر نیاز های کاربران را رفع کند.

 

DL380 G10

سرور hp dl380 g10

سرور hp dl380 g10 که برای بارها و محیط‌های مختلف سازگار است، عملکردی در سطح جهانی را با تعادل مناسب بین قابلیت گسترش و مقیاس‌پذیری ارائه می‌کند. طراحی شده برای تطبیق پذیری و انعطاف پذیری عالی در حالی که دارای ضمانت نامه ای جامع است، آن را برای محیط های مختلف از کانتینر گرفته تا ابر و داده های بزرگ ایده آل می کند. استاندارد کردن در مورد اعتمادترین پلت فرم محاسباتی صنعت.

این سرور از خانواده مقیاس پذیر پردازنده Xeon اینتل با افزایش عملکرد تا 60 درصد و افزایش 27 درصدی در هسته ها، به علاوه HPE 2933 MT/s DDR4 SmartMemory با پشتیبانی از 3.0 ترابایت. از 12 گیگابیت بر ثانیه SAS و حداکثر 20 درایو NVMe به همراه طیف گسترده ای از گزینه های محاسباتی پشتیبانی می کند.

سرور hp dl360 g10

سرور HP DL360 G10 یک سرور با عملکرد بالا و گستردگی قابلیت‌هاست. این سرور دارای پردازنده‌های Intel Xeon Scalable و حافظه DDR4 است و با 24 درایو سخت‌دیسک و پشتیبانی از RAID، مناسب برای سرورهای پایگاه داده، ابری، وب و ذخیره‌سازی است. قابلیت‌های مدیریتی پیشرفته، پشتیبانی از تکنولوژی‌های مجازی‌سازی و گسترش‌پذیری این سرور را به یکی از محبوب‌ترین سرورهای مراکز داده تبدیل کرده است. همچنین، امنیت بالا و پایداری عملکرد در طولانی‌مدت، این سرور را به یک گزینه مناسب برای سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ می‌کند.

قیمت سرور اچ پی g10

قیمت سرور اچ پی g10  از دیگر مواردی است که این دستگاه را خاص کرده چرا که این دستگاه به نسبت قطعات و کانفیگی که روی آن نصب شده قیمت گذاری می شود و به دلیل اینکه نسل جدید تر به شمار می آید در نتیجه باید قیمت آن نسبت به نسل های گذشته خود بیشتر باشد. در نهایت این کانفیگ مورد نظر شماست که قیمت نهایی محصول را تعیین می کند چرا که با انتخاب هر کانفیگ قطعات درون آن نیز تغییر می کنند و مجموع قیمت قطعاتی که برای کانفیگ خود انتخاب کرده اید قیمت سرور g10 مشخص می شود.

قیمت سرور استوک g10

قیمت سرور g10 از نوع استوک نسبت به شاسی متغیر خواهد بود مثلا سرور استوک g10 gl380 از سرور استوک g10 dl360 ld می تواند کمی گرانتر باشد البته این نیز بسته به کانفیگ شما خواهد بود.

سرور استوک g10

سرور استوک HP G10 نیز در کنار سرور آکبند اچ پی نسل 10 وجود دارد. این نسل از سرورهای hp با اینکه از جدید ترین محصولات بشمار می آید اما شاید کسانی این محصول را خریداری کرده باشند، و اکنون نیازی به آن ندارند و یا می خواهند سیستم های شرکت خود را ارتقا دهند. در نتیجه می توان گفت سرور استوک hp g10 نیز در بازار موجود است تا شما بتوانید با پرداخت مبلغ کمتری نسبت به قیمت سرور نو hp g10 صاحب سروری با کیفیت بالا شوید که از پردازنده قوی برخوردار است.

خرید سرور g10

برای خرید سرور فیزیکی باید به مواردی دقت داشته باشید چرا که برای خرید هر محصول باید نسبت به آن اطلاعات زیادی کسب کنید تا بتوانید خرید رضایت بخشی داشته باشید. برای خرید سرور hp g10 اغلب به مدل آن که dl,ml و bl است توجه می شود که آن را نسبت به نیاز خود انتخاب می کنید. در مرحله بعدی به پردازنده های آن توجه می شود. از موارد دیگر که پردازنده را در مسیر سرعت بخشی به عملیات پردازش محاسبات همراهی می کند رم ها و تعداد آن ها هستند.

موارد مرتبط به این دسته بندی : 

خرید cpu سرور g10

نمایش بیشترنمایش کمتر

تنظیمات

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم