برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سرور g8

فیلتر توسط
9,500,000 تومان (بدون مالیات)
سرور اچ پی HP DL380p G8 8LFF یکی از کاربردی ترین و مقرون به صرفه ترین سرورهای کمپانی HP است که به صورت دو یونیت به بازار ارائه شده و دارای قابلیت نصب در رک است. سرورهای اچ پی مدل DL380 در دو سری E و P در بازار به فروش...
6,999,000 تومان (بدون مالیات)
این سرور قادر به پشتیبانی از پردازنده های اینتل زئون Intel Xeon E5-2400 V1/V2 می باشد که می تواند 80 درصد کارایی بیشتری ارائه دهد و تا 15 درصد به تعداد هسته های پردازشی خود اضافه نماید. پشتیبانی از حافظه های رم پر...
8,000,000 تومان (بدون مالیات)
سرور HP ProLiant DL360P G8 8SFF یکی دیگر از سرورهای قدرتمند کمپانی HP که در دسته سرورهای رک مونت قرار می گیرد. انعطاف پذیری و قدرت عملکرد بالا موجب شده است تا بتواند در کسب و کارهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد و...
7,500,000 تومان (بدون مالیات)
سرور HP DL380 G8 دارای دو عدد پردازنده Intel Xeon مدل E5-2620، حافظه رم DDR3 ECC-R 1600 به ظرفیت 16 گیگابایت (قابل ارتقاء رم تا 256 گیگابایت هنگام سفارش)، 4 عدد هارد دیسک SAS به ظرفیت 146 گیگابایت در کنار پشتیبانی از...
0 تومان (بدون مالیات)
سرور HP DL580 Gen8 10SFF قادر به پشتیبانی از پردازنده های اینتل زئون E7-8800/4800 V2 بوده و می تواند کارایی را 85 دصد افزایش دهد و تا 45 درصد به تعداد هسته های پردازشی خود اضافه نماید. هم چنین می تواند از حافظه های رم...
نمایش 1 تا 9 از 9 مورد

سرور HP G8

سرور hp g8 از دیگر سرور های تولید شده توسط شرکت HP بوده که بنا به سال تولید هر محصول قابلیت های برای آن ها در نظر گرفته است. این شاسی را با نام های سرور رکمونت در بازار فروش می شناسند چرا که به وسیله ریل کیت ها می تواند به راحتی درون رک قرار گیرد که این قابلیت سبب شده تا نظم خاصی به اتاق سرور شرکت شما دهد و از طرفی دیگر می توانید برای تعویض کانفیک و دسترسی راحت تر به سرور های تجهیز شده در رک سرور فقط با باز کردن درپوش های محافظتی سرور مورد نظر از رک و کشیدن آن به صورت کشوی دسترسی کاملی به سرور مورد نظر داشته باشید. با سرچی کوچک در اینترنت پی به این می برید که سرور HP G8 را در دو نوع تک یونیت و 2 یونیت طراحی و به بازار عرضه کرده اند.

انواع سرور G8

برای آشنایی با انواع سرور G8 با ما همراه باشید. وقتی بحث از انواع سرور های می شود باید به مواردی توجه داشته باشیم که در پایین به صورت اختصار به شرح می رسد. اما باید دانست که این سرور ها را بنا به شرایط خاصی می توانید برای شرکت خود خریداری نمایید. طراحی ظاهری چیزی است که در نگاه اول متوجه تغییر آن ها می شوید، اما در نتیجه تفاوت های آن به موارد بیشتری برخورد خواهید کرد، در زیر بیشتر به آن ها می پردازیم. شما می توانید برای خرید سرور HP G8 از کارشناسان بخش فروش شرکت دوبرکا مشاوره رایگان دریافت کنید.

سرور HP DL G8

همانطور که در بالا به آن اشاره کرده ایم سرور HP DL G8 از سری سرور های GEN 8 نیز رکمونت بوده و طبق توضیحات بالا در نتیجه فضای کمتری در رک و اتاق سرور را از آن خود می کند. اغلب شرکت های دیتاسنتر و شرکت هایی که نیاز به پردازنده محاسباتی بالایی دارند از پرطرفدار ترین متقاضیان خرید این سرور بوده اما باید به این مورد نیز توجه داشت که این سرور با درخواست شما کانفیگ می شود. در ادامه به سایر سری های سرور HP G8 می پردازیم، با ما همراه باشید.

سرور hp g8

سرور HP ML G8

سرور HP ML G8 از مجموعه سرور های ایستاده به شمار می آید که از نگهداری بالایی برخوردار نیستند و این سری را با اسم TOWER نیز معرفی شده است که شما با بیان هر کدام مقصود خود را به فروشنده می رسانید. این سرور ها رکمونت نیستند ولی برای جمع و جور کردن اتاق سرور می توان آن را درون رک قرار دهید بدون نیاز با ریک کیت و محافظ ها ظاهر این نوع سرور ها شباهت بالایی به کامپیوتر های خانگی دارند و برای شرکت هایی که توانایی یا مکانی برای نگهداری خاصی از سرور های خود ندارند این سرور بهترین کاربرد را برای آن ها دارد.

سرور HP BL G8

سرور HP BL G8 از سری سرور های تیغه ای هستن که آن ها نیز به سرور رکمونت معروف هستند اما تفاوت ظاهری آن با سری DL در نوع قرار گیری آن ها است که DL ها به صورت افقی درون رک قرار می گیرند اما BL ها به شکل عمودی در رک جای می گیرند. این سری محصولات از نوع سرور های HP حرفه ای هستند که متقابلا مشاغل های حرفه ای در پی خرید آن ها هستند تا بتوانند شرکت خود را به پیشرفت روز افزون برسانند.

قیمت سرور HP G8

قیمت سرور HP  از دیگر مواردی است که در هنگام خرید سرور مورد نظر باید به آن توجه داشته باشید. شما می توانید با کانفیگ انتخابی خود بر قیمت محصول خود تاثیر بگذارید.هر قطعه به تنهایی دارای قیمتی است که با اسمبل آن در یک سرور ناگهان با مجموع قیمت آن ها مواجه می شوید. باید به این مورد نیز توجه داشته باشید که برخی از سرور های ML به نسبت قیمتی از سرور های DL مقرون به صرفه تر بوده و برای مشاغل با کارایی پایین تری برخوردار هستند. از طرفی دیگر سرور HP G8 نسبت به نسل های جدید تر دارای قیمت مناسب تری است، اگر بخواهیم از زاویه ای دیگر به مقوله قیمت سرور HP G8 نگاهی بیندازیم باید در نظر داشته باشیم که سرور های استوک G8 نیز از قیمت قابل توجه ای برخوردار هستند که سبب شده تا نظر متقاضیان بسیاری را به خود جلب کند.

راهنمایی خرید سرور اچ پی g8

در زیر به سولات متداول درباره راهنمایی خرید سرور HP G8 پاسخ داده ایم:

  • آیا سرور نو می خواهید بخرید یا سرور استوک؟ در پاسخ به این سوال می توانیم بگوییم که خرید سرور نو و سرور استوک هر کدام از مزایایی برخوردار هستند از جمله سرور نو آکبند بوده اما سرور استوک را دست دوم خریده اید که با کانفیگ مورد نظر خود می توانید قطعات درونی آن را تغییر دهید و قیمت پایین تری نسبت به سرور نو دارد.
  • حیطه کاری شما چگونه است و نیازمند سرور به چه کانفیگی هستید؟ در هنگام تماس با کارشناسان بخش فروش شرکت دوبرکا شما با پاسخ دادن به این سوال که شرکت شما در چه زمینه ای مشغول به کار است می توانید به کارشناسان کمک کنید تا بتوانند بهترین کانفیگ را به شما پیشنهاد دهند.
  • آیا در شرکت شما اتاق سرور و یا رک سرور وجود دارد؟ برای جواب دادن به این سوال باید گفت که به دلایلی که در انواع سرور ها به آن اشاره کرده ایم برخی از سرور ها رک مونت هستند و نیاز به نگهداری بالایی دارند و برخی دیگر رکمونت نبوده و از نگهداری پایین تری برخوردار هستن که در هنگام مکالمه با همکارانم ما در صورت لحاظ کردن این مورد می توانند سروری به شما پیشنهاد دهند تا با شرایط نگهداری شرکت شما همخوانی داشته باشد.
  • چه مبلغی برای خرید سرور مورد نظر خود تعیین کرده اید؟ بخش مهم خرید مبلغ تعیین شده از نظر شما است که با توجه به آن می توانید سرور مورد نظر را خریداری کنید پس با در نظر گرفتن نوسانات دلار، برای خرید سرور با کارای مناسب زمینه کاری شما باید مبلغ تعیین شده را نیز بروز نگهدارید.

خرید سرور HP G8

خرید سرور hp g8 یکی از مهمترین کارهایی است که هر شرکت و سازمانی که قصد توسعه دارد به آن نیاز خواهد داشت. برای این کار شما باید آشنایی کلی با سرور hp داشته باشید جالب است بدانید که شرکت hp تنها تولید کننده سرور در جهان نیست ولی از جمله شرکت های بزرگ در این زمینه است که در ایران محبوب ترین برند است و تقریبا بیشتر شرکت ها و سازمان ها از سرورهای hp استفاده می کنند. پس مطمئن باشید که بهترین انتخاب را کرده اید. حال اگر می خواهید هزینه زیادی برای این کار صرف نکنید، پیشنهاد ما سرور hp g8 است، چرا که نسل هشتم هست و فاصله زیادی با آخرین نسل سرورهای hp ندارد و می تواند نیاز های شما را پوشش دهد.

سرور استوک HP G8

سرور استوک hp g8 برای شرکت هایی مناسب است که می خواهند با بودجه کم از مزایای سرور بهره مند شوند، توان خرید سرورهای نو را ندارد. البته سرور استوک تقریبا همان کارایی سرورهای نو را دارد و از این لحاظ نباید نگران باشید، در صورت نیاز به پشتیبانی و تامین قطعات هم مشکلی در سرورهای g8 وجود ندارد، سرورهای استوک اکثرا در کشورهای اروپایی کارکرده اند و استهلاک زیادی ندارند و مستقیم از اروپا وارد کشور می شوند و می توانند مانند یک سرور نو برای شما کار کنند و کارهای شرکت شما با کیفیت بالا انجام دهند.

مزایایی سرور HP G8

از مزایایی سرور hp g8 می توان به قابلیت ارتقا نرم افزاری و سخت افزاری، قابلیت توسعه از طریق رایزر کارت، نصب سیستم عامل های مختلف ازجمله ویندوز سرور مایکروسافت یا لینوکس، قیمت مناسب نسبت نسل های بالاتر، در دسترس بودن قطعات سرور و بسیاری از مزایای دیگر که بسیاری از خریداران را برای خرید این سرور ترغیب می کند. سرور hp g8 از پردازنده های سری زئون e2600 سری v1 و v2 پشتیبانی می کند و هر کدام از این پردازنده ها می توانند از 12 اسلات رم را مدیریت می کنند که این باعث افزایش سرعت پردازش اطلاعات در این سرورها می شود.

تعمیر سرور HP G8

تعمیر سرور hp g8 شاید برای افرادی که با این نوع سرور آشنایی کاملی ندارند مشکل باشد، ولی افرادی که در این زمینه مختصص هستند و دارای تجربه کافی در زمینه تعمیر سرور دارند کار بسیار آسانی است. شما هم می توانید با مطالعه و افزایش دانش خود در زمینه سرورهای hp به یک تعمیرکار این دستگاه ها تبدیل شوید و سرورهای خود را در داخل شرکت توسط خودتان تعمیر و راه اندازی کنید، این کار هم باعث می شود هزینه های تعمیر و نگهداری سرورتان کمتر شود هم روز به روز بر تجربه شما در زمینه تعمیر این دستگاه ها افزوده می شود و می توانید در این زمینه به یکی از شرکت های برتر تبدیل شوید.
تعمیر سرور به دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری دسته بندی می شود که در بخش سخت افزاری شما با قطعات داخل سرور از جمله رم، سی پی یو، هارد و بقیه قطعات سرور سرور کار دارید و بخش نرم افزاری به کارهای نرم افزاری از جمله نصب و کار با سیستم عامل سرور و ایجاد ارتباط بین سرویس گیرنده های سرور مربوط می شود.

کانفیگ سرور HP G8

کانفیگ سرور HP G8 بعد خرید سرور مهم ترین بخشی است که باید به آن توجه زیادی کنید. زیرا این کانفیگ باید توان انجام کارهایی مورد انتظار از این سرور را داشته باشد. پس اول باید مشخص کنید که قرار است سرور چه نیازهایی از کسب و کار شما را برآورده کند آیا قرار است کارهای حسابداری شرکت در آن انجام شود؟ آیا این سرور برای اشتراک فایل بین کارمندان شرکت خریداری شده است؟ تعداد افرادی که از این سرور قرار است استفاده کنند مشخص شده؟ آیا در آینده سرور قرار است کارهای دیگری نیز انجام دهد که نیاز به ارتقا داشته باشد؟ و بسیاری از سوال های دیگر که پاسخ به آن ها شما را برای رسیدن به یک کانفیگ متناسب با نیازتان نزدیک می کند.

نمایش بیشترنمایش کمتر

تنظیمات

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم