برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ریل کیت سرور DL380 G9 2U LFF

خرید ریل کیت سرور  پارت نامبر(شماره فنی) : 744115-001,718214-001

سایز : LFF

ارتفاع واحد قفسه (Rack Unit): 2U

سازگاری : HP ProLiant DL380 G9

نوع ریل کیت : کشویی



نمایش بیشترنمایش کمتر
دوست داشتن0
افزودن به مقایسه0
افزودن به علاقمندی
4,000,000 تومان (بدون مالیات)
ارسال یک روز کاری برای شهرستان - تهران یک تا 3 ساعت
قیمت محصولات تقریبی هستند جهت خرید قیمت چک شود و فقط تماس یا واتساپ در ارتباط باشید 09195738079 4 قلم
وضعیت:
جدید
  • کد محصول : 12017
توضیحات
خرید ریل کیت سرور و معرفی، عملکرد و کارایی ریل کیت 

DL380 G9 2U LFF

خرید ریل کیت سرور یکی از اجزای اصلی رک (Rack) خرید ریل کیت سرور (Rail Kit) است که تجهیزات و دستگاه‌های سنگین وزن مانند سرور، سوئیچ، استوریج و ... را به کمک آن درون رک متصل و نگهداری می‌کنند. ریل کیت‌ها به منظم شدن فضای داخل رک کمک می‌کنند و استفاده از آن‌ها باعث می‌شود تا تجهیزاتی مثل سرور، فضای کمتری اشغال کنند.

ریل کیت سرور  دو نوع ثابت (استاتیک) و کشویی دارند و هر رک و تجهیزات داخل آن، ریل کیت مخصوص به خود را دارد. بنابراین هنگام انتخاب و خرید ریل کیت مثلا برای سرور حتما به مدل رک و نوع سوراخ‌های آن و همچنین مدل سرور توجه کنید. بعضی از ریل کیتها فقط با سیستمهای خاصی سازگار هستند و برخی دیگر نیاز به نصب ابزار خاص دارند. کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی دوبرکا می توانند شما را در انتخاب ریل کیت مناسب، کمک کنند. با ما تماس بگیرید.

راهنمای انتخاب ریل کیت  سرور  مناسب

کدام نوع ریل کیت مناسب سیستم شماست؟

خرید ریل کیت سرور برای پاسخ به این سوال، ابتدا باید ببینید بودجه تان چقدر است. اگر قرار است خرید اقتصادی و مقرون به صرفه داشته باشید، ریل کیت ثابت برای شما مناسب است. این نوع ریل کیت با انواع مختلف مدل‌های رک سازگار است و در مقایسه با نوع کشویی آن، هزینه پایین‌تری دارد.

خرید ریل کیت سرور

ریل کیت سرور  کشویی از دو قطعه ثابت و متحرک تشکیل شده‌اند. قطعه ثابت به بدنه رک با پیچ متصل شده و قطعه متحرک وظیفه دارد کشو را به بیرون و داخل رک هدایت کند. چنانچه قصد انجام سرویس قطعات داخل رک را داشته باشید یا بخواهید سیستم خود را کاملا از داخل رک گسترش بدهید، ریل کیت های کشویی به دلیل متحرک بودن بسیار مناسب هستند. برای مثال اگر سرور خدمات تعمیر و نگهداری لازم داشته باشد نیازی به جدا کردن و خارج کردن سرور از رک نخواهد بود و قابلیت کشویی بودن ریل دسترسی را آسان می‌کند.

در حال حاضر شرکت HP ریل کیتهای مختلفی را برای کاربردهای خاص به بازار عرضه نموده که شما می توانید با مطالعه جدول مشخصات فنی هرمدل، انتخاب مناسبی داشته باشید.

نقد و بررسی قیمت ریل کیت 

DL380 G9 2U LFF

برای خرید ریل کیت سرور  مناسب ابتدا نیاز خود را شناسایی نمایید و بعد از حصول اطمینان از سازگاری آن و بررسی مشخصات فنی آن به مقایسه قیمت‌ها پرداخته و سپس به صرفه ترین خرید را از مطمئن ترین شرکت فروشنده تجهیزات شبکه انجام دهید.

قیمت ریل کیت بسته به مدل آن متفاوت است. جهت اطلاع از قیمت ریل کیت به دلیل نوسان نرخ ارز ، با کارشناسان فنی و فروش فروشگاه اینترنتی دوبرکا تماس بگیرید.

ریل کیت HPE Rail Kit 2U LFF Retail for DL380 با پارت نامبر ۷۳۳۶۶۲-B21


ریل کیت سرور  یکی از اجزاء اصلی رک به شمار می رود و وظیفه اصلی آن اتصال و نگهداری سرور و دیگر تجهیزات در درون رک می باشد. رک به تجهیزاتی گفته می شود که توسط آن می توان دستگاه هایی از قبیل سوئیچ، سرور، استوریج و … را به صورت ثابت در آن نصب کرد.

به عنوان تعریف دیگری از ریل کیت می توان گفت که ریل ها قطعه ای قابل نصب در درون رک ها هستند که به منظور سهولت در نصب تجهیزاتی مانند سرور، سوئیچ و … مورد استفاده قرار می گیرند.

بنابراین ریل ها امکان نصب و نگهداری از تجهیزاتی را که قابلیت نصب در رک را دارند فراهم می کنند. با توجه به توضیحاتی که داده شد نصب سرور در درون رک از طریق ریل صورت خواهد گرفت.

به صورت کلی ریل کیت ها به دو دسته ثابت و کشویی تقسیم بندی می شوند.

ریل کیت های ثابت ریل هایی هستند که دارای یک بخش به صورت L بوده و بر روی رک نصب شده اند. از مزایای این نوع ریل ها می توان به انعطاف پذیری بالایی اشاره کرد که با انواع رک ها دارند.
ریل کیت های کشویی ریل هایی هستند که امکان حرکت تجهیزات نصب شده در درون رک را به ما می دهند. در صورت استفاده از این نوع ریل ها امکان آپگرید سخت افزاری و PM دستگاه فراهم خواهد شد.
این ریل ها دارای دو جزء سخت افزاری هستند که یکی از آن ها در کنار سرور و دیگری بر روی رک نصب خواهد شد. این دو جزء در هنگام نصب بر روی هم سوار شده و امکان حرکت افقی سرور را در درون رک به کاربران می دهند.

ریل کیت های کشویی مانند کشو به بیرون و داخل کشیده می شوند، بنابراین سرویس کردن سرور در درون رک ها بدون نیاز به جداشدن سرور از رک صورت می گیرد.

قیمت ریل کیت سرور

در این صورت می توان از مزایای ریل کیت های کشویی به خارج کردن تجهیزات از داخل رک به صورت کشویی و همچنین ایجاد دسترسی به قطعات سخت افزاری آن ها بدون جدا کردن دستگاه از رک اشاره نمود.

ریل کیت هایی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند از نوع ریل های کشویی هستند. این نوع از ریل کیت ها دارای ایمنی بیشتری نسبت به ریل کیت های ثابت می باشند.

ریل های کشویی تا حد استانداردی قادر هستند تجهیزات را به بیرون هدایت کنند و حرکتی افقی داشته باشند. بنابراین زمانی که تجهیزات نصب شده بر روی ریل بیشتر از حد معمول بیرون کشیده شوند توسط قفل هایی که در ریل تعبیه شده است از سقوط دستگاه جلوگیری می شود.

ریل کیت HPE Rail Kit 2U LFF Retail for DL380 نمونه ای از ریل کیت های کشویی تولید شده توسط شرکت اچ پی می باشد که با پارت نامبر ۷۳۳۶۶۲-B21 به بازار عرضه شده است.

ریل کیت سرور HPE Rail Kit 2U LFF Retail for DL380 Retail Pack با پارت نامبر ۷۳۳۶۶۲-B21 قادر به نگهداری از سرورهایی با فرم فکتور ۳.۵ اینچ یا LFF (Large Form Factor) می باشد.

از ریل کیت HPE Rail Kit 2U LFF for DL380 Retail Pack جهت نصب و نگهداری سرورهای ProLiant اچ پی در نسل های ۸، ۹ و ۱۰ در درون رک استفاده می شود.

ریل کیت HPE Rail Kit 2U LFF Retail for DL380 برای سرورهای زیر قابل استفاده می‌باشد:
HPE SimpliVity 380 G10
HPE ProLiant DL380 G10 Server
HPE ProLiant DL560 G10 Server
HPE ProLiant DX560 G10 Server
HPE Cloudline CL2800 G10 Server
HPE ProLiant DL380P G8
HPE ProLiant DL380 G9 Server
HPE ProLiant DL385P G8
HPE ProLiant DL385 G10 Server
HPE ProLiant DL560 G9
Cohesity
HP DL380z G9 Virtual Workstation
جهت خرید ریل کیت سرور HPE Rail Kit 2U LFF for DL380 Retail Pack با پارت نامبر ۷۳۳۶۶۲-B21 و اسپیر پارت های ۸۷۸۴۱۳-۰۰۱ ، ۷۳۷۴۱۳-۰۰۱ و ۷۱۸۲۱۴-۰۰۱ با ما در شرکت دوبرکا همراه باشید. شما می توانید محصول مذکور را به صورت اورجینال و با بالاترین کیفیت از این مجموعه تهیه نمایید.

جهت دریافت مشاوره از کارشناسان فروش و فنی به صورت حضوری و تلفنی با ما در ارتباط باشید و از این خدمات بهره مند شوید.

قیمت ریل کیت سرور g9
خرید ریل کیت سرور

نمایش بیشترنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

برند کالا
HP
پارت نامبر
744115-001,718214-001
اسپیر پارت (spare part)
-
سایز
LFF
سازگاری
HP ProLiant DL380 G9
ارتفاع واحد قفسه(Rack Unit)
2U
نوع ریل کیت
کشویی
ابعاد
-
نظرات
بدون نظر

ثبت نظر

  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
سوالات متداول
محصولات مرتبط
4,200,000 تومان (بدون مالیات)
ویژگی محصول:ریل کیت سرور DL380 G8 و DL380 G9پارت نامبر HP 728390-001 – HP 728348-001 – HP 718225-001قابلیت نصب آسانجنس ریل کیت محکم و با دواممشخصات فنینوع محصول: ریل کیت سروربرند: HPمدل: سرورهای مدل DL380 نسل های G8 و...

تنظیمات

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم