برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

قیمت وسترن دیجیتال شرکتی بنفش 1 ترابایت

هارد وسترن دیجیتال بنفش به منظور استفاده در سیستم‌های حفاظتی مانند دوربین مداربسته که بایستی 24 ساعت شبانه روز را روشن باشند، طراحی و تولید شده است. در واقع این هارد برای ذخیره سازی داده‌ها و ضبط ویدئو‌های دوربین مداربسته مورد استفاده قرار می گیرد. هارد 1 ترابایت وسترن بنفش در ابعاد 26.1 × 101.6 × 147 میلی ‌متر و وزن 450 گرم به بازار عرضه شده که از حافظه کش 64 مگابایتی و سایز هد (Head) سه و نیم اینچی بهره می برد، نوع اتصال آن، (SATA 3.0(SATA 6 Gb/s و سرعت چرخش آن، 5400 دور بر دقیقه است. این محصول به دلیل پایداری و دوام بالا، دارای طول عمر مفید بیشتر در مقایسه با هارد دیسک های اینترنال معمولی می باشد. مهم ترین ویژگی هارد دیسک وسترن بنفش 1 ترابایت، قابلیت ثبت همزمان تصاویر 32 دوربین مداربسته مختلف است که این امر در کاربرد‌های نظارتی اهمیت بسیار زیادی دارد.

نمایش بیشترنمایش کمتر
دوست داشتن0
افزودن به مقایسه0
افزودن به علاقمندی
1,450,000 تومان (بدون مالیات)
ارسال یک روز کاری برای شهرستان - تهران یک تا 3 ساعت
قیمت محصولات تقریبی هستند جهت خرید قیمت چک شود و فقط تماس یا واتساپ در ارتباط باشید 09195738079 10 قلم
وضعیت:
جدید
  • کد محصول : 10435
توضیحات

کاربرد هارد وسترن دیجیتال بنفش 1 ترابایت

شرکت وسترن دیجیتال یکی از شرکت‌های خلاق و بنام در زمینه تولید تجهیزات شبکه و هارد‌های ذخیره سازی می باشد. این شرکت هارد دیسک‌های خود را در انواع رنگ بندی و در تنوع بالا در اختیار کاربران قرار می دهد. هارد دیسک‌های سری بنفش وسترن دیجیتال به منظور کاربرد‌های نظارتی روانه بازار شده اند. هارددیسک اینترنال وسترن بنفش 1 ترابایت دارای قابلیت ذخیره سازی 24 ساعته می باشد، از این برای مراکز نظارتی و سیستم‌های مداربسته، گزینه ایده آلی است. این هارد از نوع Purple هارد دیسک‌های بنفش می باشد که قابلیت ثبت همزمان تصویر 32 دوربین مداربسته را دارد. نوع دیگر هارد‌های بنفش، Purple NV هستند که می توانند به صورت همزمان 64 دوربین مداربسته را پشتیبانی نمایند. 

تکنولوژی All Frame

یکی از تکنولوژی استفاده شده در هارد دیسک وسترن دیجیتال بنفش، تکنولوژی All Frame می باشد. این تکنولوژی تعداد فریم‌های حذف شده و از بین رفته در زمان ضبط تصاویر را به صفر می رساند، از این رو همه‌ی فریم ها حفظ شده و هیچ فریمی را از دست نمی دهید، به همین دلیل، تکنولوژی All Frame یکی از تکنولوژی‌های مهم هارد دیسک‌های وسترن دیجیتال می باشد. 

تکنولوژی Intelliseek

یکی دیگر از تکنولوژی‌های استفاده شده در هارد دیسک وسترن بنفش، تکنولوژی Intelliseek می باشد. این تکنولوژی موجب ایجاد تعادبل بین قدرت و عملکرد هارد دیسک‌ها شده و موجب کاهش لرزش، کاهش مصرف برق و صدا می شود.

نمایش بیشترنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

وزن
450 گرم
ابعاد
26.1 × 101.6 × 147 میلی ‌متر
نوع
هارد دیسک اینترنال
سازنده
وسترن دیجیتال
نوع اتصال
(SATA 3.0(SATA 6 Gb/s
حافظه کش
64 مگابایت
حداکثر ظرفیت هارد
1 ترابایت
سرعت چرخش دیسک
5400 دور بر دقیقه
سایز هد
3.5اینچ
نظرات
بدون نظر

ثبت نظر

  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
سوالات متداول
محصولات مرتبط

تنظیمات

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم