برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

فن سرور HP DL360 G9

پارت نامبر : 775415-001

ابعاد  :  9x7x5 اینچ

سرعت فن :  1800 دور در دقیقه

سازگار با : سرور های نسل 9

نمایش بیشترنمایش کمتر
دوست داشتن0
افزودن به مقایسه0
افزودن به علاقمندی
300,000 تومان (بدون مالیات)
ارسال یک روز کاری برای شهرستان - تهران یک تا 3 ساعت
آخرین موجودی 1 قلم
وضعیت:
جدید
  • کد محصول : 11811
توضیحات

فن سرور HP DL360 G9

فن سرور HP DL360 G9 در مقایسه با فن سرور نسل قبلی خود یعنی فن سرور DL360 G8 پیشرفت بسیاری داشته است که این تغییرات در طراحی محصول نیز به چشم می خورد و این تغییرات تاثیر مستقیم بر این کارایی این محول نسبت به نسل قبلی خود دارد.  از دیگر فن هایی که با این محصول در رقابت هستند و توجه بازار را به خود جلب کرده است می توان به فن سرور G9  اشاره کرد که همانطور که از نام آن پیداست ، در سرور های سری DL380 اچ پی از نسل 9 کارایی دارد .

امروزه در فهرست محصولات و قطعات الکترونیکی برندهای زیادی مانند DELL، LENOVO ، INTEL و HP فن سرور یا خنک کننده‌های سرور را مشاهده می‌کنیم. یکی از بهترین آنها برند HP است که به صورت تخصصی برای تمام مدلهای سرور، خنک کننده دارد.فن‌سرورها با چرخیدن و ایجاد گردش هوا، قطعات را در حین کار خنک می‌کنند. این فن سرورها از قسمت ورودی‌شان هوای خنک را گرفته و از بخش دیگرشان که اگزوز نامیده می‌شود هوای گرم را خارج می‌کنند. بنابراین فن سرورها در مدیریت جریان هوا و حفظ دما نقش بسزایی دارند.با توجه به توضیحات بالا می‌توان نتیجه گرفت که برای عملکرد بهتر فن سرورها باید دمای اتاق سرور را همیشه کنترل کرد و تحت نظر داشت تا اگر اختلالی در جریان هوای اتاق به وجود آمد بتوان به موقع آن را برطرف کرد و همواره محیط خنکی را فراهم آورد.

 فن سرور HP DL360 G9

مشخصات فنی فن سرور HP DL360 G9

فن سرور HP DL360 G9

ما در این بخش مهم ترین مشخصات فنی این محصول را آورده ایم . در صورتی که قصد دارید با تمامی مشخصات این محصول آشنا شوید . به بخش جزئیات محصول مراجعه نمایید.

·        این محصول از قابلیت Hot-Plug پشتیبانی می کند.

·        وزن این محصول ، 159 گرم است .

·        ولتاژ قابل استفاده توسط این فن سرور 12 ولت است.

خرید فن سرور DL360 G9

فن سرور hp از جمله فن سرور های با کیفیت و قدرمتند در بازار است . این فن سرور ها از تکنولوژی های متنوع زیادی پشتیبانی می کنند که از جمله این تکنولوژی ها می توان به Hot-Plug و Redundant  اشاره کرد . شما می توانید با خرید از دوبرکا یک خرید مطمئن را داشته باشید ، همچنان از خدمات پس از فروش محصولات دوبرکا بهره مند شوید. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

توجه داشته باشید با توجه به نوسانات بازار ارز در ایران ، قیمت محصولات متغییر هستند ، لطفا جهت استعلام قیمت محصولات ، با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید .

اگر قصد خرید فن سرور اچ پی دارید پیشنهاد میکنیم نکاتی که در ادامه ذکر کردیم را مطالعه بفرمایید.

نکته اول در خرید فن سرور، توجه به سازگار بودن آن محصول با نسل سرور است. شرکت HP برای هر نسل سرور خود فن‌ سازگار با آن را تولید و به بازار عرضه نموده است.

مورد دوم توجه به پارت نامبر کالا هست. کلیه محصولات الکترونیکی کد مخصوصی دارند که به پارت نامبر (Part number) شناحته می‌شوند. این کدها اطلاعات مفیدی از جمله سال ساخت محصول، شرکت سازنده و چگونگی تولید را نشان می‌دهند.

یکی دیگر از موارد مهم در هنگام خرید فن سرور، نوع یا مدل آن است. فن سرورهای نسل ششم تا دهم (DL360 , DL380) شرکت HP از نوع Standard Performance,Hot Swap Colling Fan)Hot Plug هستند که قابلیت تعویض و نصب بدون نیاز به خاموش کردن سرور hp را محیا می‌کنند. این فن سرورها مجهز به سنسور پیشرفته‌ای هستند که اگر خرابی یا اختلالی در پره‌های یکی از آن به وجود آید، برای سرور پیغامی ارسال میکنند تا سایر فن ها سرعت چرخش‌شان را افزایش دهند تا عمر قطعات وCPU افزایش یابد.

موارد مرتبط به این محصول : 

قیمت سرور اچ پی

خرید سرور G9

نمایش بیشترنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

وزن
159 گرم
ابعاد
9x7x5 اینچ
استانداردها
Hot Swap Colling Fan
پارت نامبر فن سرور
775415-001
ولتاژ
12 ولت
برند کالا
HP
اسپیر پارت (spare part)
792852-001 و 750688-001
سایز فن
80 میلی متر
حداکثر حجم جریان هوای فن(CFM)
10 CFM
قابلیت تعویض در حالت روشن (Hot Plug) و Redundant
دارد
کانکتور
6-pin
نسل سرور
HPE Proliant Gen9
سرعت دور در دقیقه
1500 RPM
نظرات
بدون نظر

ثبت نظر

  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
سوالات متداول
محصولات مرتبط

تنظیمات

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم