برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سرور HP DL180 G10

سرور  HP DL180 G10 سروری امن، قابل اطمینان و مقیاس پذیر می باشد و برای کسب و کارهایی که می خواهند از تمامی نرم افزارهای محلی و تحت فضای ابری دوگانه استفاده کنند، گزینه ایده آلی است. شما می توانید با استفاده از این سرور به ترکیبی از قدرت محاسباتی و ذخیره سازی دست پیدا کنید تا بتوانید اهداف مهم کسب و کار خود را تحقق بخشید. برای استعلام قیمت، خرید و اخذ راهنمایی با کارشناسان شرکت دوبرکا در تماس باشید. 

نمایش بیشترنمایش کمتر
دوست داشتن0
افزودن به مقایسه0
افزودن به علاقمندی
0 تومان (بدون مالیات)
ارسال یک روز کاری برای شهرستان - تهران یک تا 3 ساعت
قیمت محصولات تقریبی هستند جهت خرید قیمت چک شود و فقط تماس یا واتساپ در ارتباط باشید 09195738079 5 قلم
وضعیت:
جدید
  • کد محصول : 11643
توضیحات

ویژگی های سرور HP DL180 g10

سرور hp dl180 g10 - پشتیبانی از نسل دوم پردازنده های اینتل زئون Scalable، پشتیبانی شاسی از 12 درایو ذخیره‌سازی فرم فاکتور بزرگ ‌(LFF) با پورت SAS/SATA و از نوع‌ هارد مکانیکی ‌(HDD) و یا حافظه حالت جامد ‌‌(SSD)، با حداکثر ظرفیت 144 ترابایت، نرم‌افزار مدیریتی HPE infoSight یک ابزار تحلیلی مبتنی بر فضای ابری را ایجاد کرده است که می‌تواند مشکلات را پیشگیری کرده و از وقوع آن‌ها قبل از آن که بر روی کسب و کار تاثیر بگذارد جلوگیری کند، نرم‌افزار سیستم عامل HPE OneView به ما روش‌های قالب مبنا و خودکار شده‌ای را برای مدیریت، نظارت، به‌روز رسانی و یکپارچه‌سازی قدرت محاسباتی و ذخیره‌سازی و شبکه‌بندی زیرساخت قرار می‌دهد، راهکارهای کسب و کار‌های کوچک شرکت HPE یا HPE Small Business Solutions راهکارهای کاملی هستند که به بهینه‌سازی جریان‌های کاری بر روی سرور های سری پرولیانت ‌(ProLiant) شرکت HPE منجر می‌شود و می‌توانند برای تکمیل بخش‌های محلی برای فضای ابری دوگانه به کار گرفته شوند، قیمت‌های واقعا رقابتی برای کسب و کارهای کوچک، مدل‌هایی را به صورت منطقه‌ای به عنوان «Smart Buy Express» در ایالات متحده آمریکا و کانادا راه‌اندازی کرده است، این کمپ تنظیمات به عنوان «بالاترین ارزش، Top Value» در اروپا و «خرید هوشمندانه Intelligent Buy» در آسیای شرقی نیز ادامه پیدا کرد. شما می توانید این سرور را با کانفیگ درخواستی خود از شرکت دوبرکا تهیه نمایید. 

قیمت سرور HP DL180 g10

قیمت سرور HP dl180 g10 نسبت که کارایی که برای شما دارد بسیار مناسب است، این قیمت بر اساس قطعات داخلی سرور مشخص می شود مثلا از پردازنده با فرکانس بالا یا رم با ظرفیت و فرکانس بالا را برای سرور خود انتخاب کنید در قیمت نهایی تاثیر زیادی خواهد داشت، که شما می توانید متناسب با بودجه یا استفاده خود آن را تنظیم کنید. البته این سرور در مقایسه با سرور های مشابه از قدرت عملکردی مناسبی برخوردار است. و از آخرین قطعات نسل جدید سرور ها پشتیبانی می کند که این مورد قیمت این سرور را بسیار اقتصادی کرده و ارزش خرید آن را بالا برده است. 

سی پی یو سرور HP DL180 g10

سی پی یو سرور HP dl180 g10 از خانواده اینتل زئون Scalable است که مصرف انرژی بسیار بهینه ای دارد این نوع پردازنده دارای فرکانس کاری مختلفی است که شما می توانید متناسب با نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید. دارای دو عدد سوکت پردازنده است. و از جمله سری های این پردازنده ها می توان به سری Silver ،Gold ،Platinum و Bronze اشاره کرد. حداکثر تعداد هسته ای که این سرور پشتیبانی می کند، 48 هسته است. و با پردازنده های سری 3100 تا 8100 خانواده اسکابل سازگار است.

رم سرور HP DL180 g10

رم سرور HP DL 180 Gen 10 از رم های نسل جدید موجود در بازار است که سرعت و امنیت بالایی در انتقال داده ها دارد. این سرور از رم تا ظرفیت 1 ترابایت با استفاده از رم های نوع ddr4 پشتیبانی می کنند. این سرور 16 عدد اسلات رم دارد، که هر پردازنده از 8 عدد اسلات رم پشتیبانی می کند. باید به این نکته توجه کنید که برای استفاده از همه اسلات های رم، باید در هر دو سوکت پردازنده، سی پی یو قرار داده شود. رم ها  باید تا سرعت 2933MT/s در نظر گرفته شوند تا در این سرور قابل پشتبانی باشد.

هارد سرور HP DL180 g10

هارد سرور hp dl180 g10 از بخش های مهم این سرور برای ذخیره سازی داده ها به شمار می آید. هارد ها در این سرور از تعداد متفاوتی تشکیل شده اند که از جمله مهم ترین آنها می توان به مدل 8sff اشاره کرد که قابلیت ارتقا تا 24sff را دارد همچنین مدل های 8lff و 12lff هم در بازار موجود است که در این مدل می توان هم از هارد های 3.5 اینچی و هارد های اندزه کوچک 2.5 اینچی با یک تبدیل استفاده کرد.

نمایش بیشترنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

پردازنده های پشتیبانی شده
Intel® Xeon® Scalable 3200-8200 series & Intel® Xeon® Scalable 3100-4100 series
حداکثر حافظه پشتیبانی شده
1 ترابایت
نوع حافظه
HPE DDR4 SmartMemory
تعداد پردازنده
حداکثر 2 عدد
کارت شبکه
2-port 1 GbE Ethernet adapter and optional HPE FlexibleLOM, Media Module Adapter, or PCIe
رید کنترلر
HPE Smart Array S100i and/or HPE Essential or Performance RAID controllers, depending on model
فرم فاکتور
2U
بیشترین پشتیبانی هارد
امکان نصب 8 تا 12 درایو LFF و یا 8 تا 24 درایو SFF و همچنین 2 درایو SFF در عقب
کش پردازنده
از 8.25 تا 35.75 مگابایت
نظرات
بدون نظر

ثبت نظر

  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
سوالات متداول
محصولات مرتبط
99,000,000 تومان (بدون مالیات)
سرور hp dl380 g10 8sff یکی از معروف ترین، محبوب ترین و پرفروش ترین سرورهای شرکت اچ پی در همه نسل ها می باشد. قدرت پردازش و ذخیره سازی در هر یک از نسل ها در مقایسه با نسل قبلی ارتقاء یافته و در نسل دهم (GEN10)، پیشرفت...
158,000,000 تومان (بدون مالیات)
سرور HP DL380 g10 24sff یک سرور دو یونیت (2U) با امنیت بالا است و با محیط ها و workload های گوناگون سازگار است. این سرور دارای ارتقاء پذیری بالا بوده و در ابعاد مناسب به بازار سرور ارائه شده است. تطبیق پذیری و انعطاف...
650,000,000 تومان (بدون مالیات)
سرور hp dl560 g10 توسط کمپانی HPE طراحی و تولید شده و جزو سرور های پر قدرت نسل 10 است که ساختار آن از نوع رک مونت است. این سرور دارای انعطاف پذیری بالا و طراحی متراکم می باشد و یک سرور فوق العاده از نظر طراحی و...

تنظیمات

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم