برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

پردازنده سرور Intel Xeon silver 4215

پارت نامبر : P24479-B21

تعداد هسته:  8

ظرفیت حافظه :  1ترابایت

میزان کش:  11مگابایت

سازگار با  سرور : سرور های نسل 10

نمایش بیشترنمایش کمتر
دوست داشتن0
افزودن به مقایسه0
افزودن به علاقمندی
22,000,000 تومان (بدون مالیات)
ارسال یک روز کاری برای شهرستان - تهران یک تا 3 ساعت
قیمت محصولات تقریبی هستند جهت خرید قیمت چک شود و فقط تماس یا واتساپ در ارتباط باشید 09195738079 10 قلم
وضعیت:
جدید
  • کد محصول : 9495
توضیحات

پردازنده سرور Intel Xeon silver 4215

پردازنده سرور Intel Xeon silver 4215

پردازنده سرور اینتل زئون Silver 4215 از سری پردازنده‌های نسل دوم زئون به شمار می رود که در سرورهای با توان کاری متوسط و رو به بالا مورد استفاده قرار می گیرد. این پردازنده دارای 8 هسته واقعی و 16 هسته مجازی بوده و دارای توان پردازشی و محاسباتی بسیار خوبی می باشد. حداقل فرکانس این سی پی یو برابر 2.5 گیگاهرتز و حداکثر فرکانس آن، 3.5 گیگاهرتز است. پردازنده Silver 4215 قادر به پشتیبانی از حافظه DDR4 با فرکانس 2400 مگاهرتز است که از 6 کانال برای ارتباط با حافظه رم استفاده می کند. میزان حافظه کش این پردازنده برابر 11 مگابایت و توان مصرفی آن 85 وات است که با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته اینتل موجب ارائه عملکرد بهینه می شود. هم چنین قابلیت پشتیبانی از تمامی سخت افزارهای نصب شده روی اسلات توسعه PCI Express نسخه 3.0 را دارد.

مشخصات فنی پردازنده Intel Xeon silver 4215

ما در این بخش مهم ترین مشخصات فنی این محصول را آورده ایم . در صورتی که قصد دارید با تمامی مشخصات این محصول آشنا شوید . به بخش جزئیات محصول مراجعه نمایید.

  • پشتیبانی از اصلاح خطا ECC
  • پشتیبانی از فناوری مجازی سازی
  • استفاده از 8 هسته جهت پردازش
  • پشتیبانی از سوکت FCGLA3647 بر روی مادربورد
  • دارای توان مصرفی 85 وات

نقد و بررسی پردازنده Intel Xeon silver 4215

یکی از عوامل موثر در سرعت عملکرد سرور، نحوه برقراری ارتباط بین پردازنده و حافظه رم می باشد، از این رو بایستی به سازگاری سی پی یو و حافظه رم توجه داشت. پردازنده اینتل زئون Silver 4215 با حافظه‌های DDR4 با حداکثر ظرفیت 1 ترابایت و حداکثر سرعت 2400 مگاهرتز سازگاری دارد و برای برقراری ارتباط با این حافظه از 6 کانال بهره می برد. قابلیت پشتیبانی از فناوری ECC (قابلیت تشخیص و اصلاح خطا) یکی دیگر از ویژگی‌های این پردازنده به شمار می رود. یکی از عواملی که پردازنده Silver 4215 را از سایر پردازنده‌ها متمایز می کند، پشتیبانی آن از فناوری Optane می باشد. پشتیبانی از این فناوری در قیمت سی پی یو تاثیر گذار است و نقش مهمی در بهبود سرعت ارتباط بین حافظه رم و هارددیسک ایفا می کند.

محصول مرتبط : 

قیمت CPU 4216

پردازنده اینتل زئون Silver 4215 نیز همانند سایر پردازنده‌های نسل دوم سری زئون به تکنولوژی‌های کاربردی اینتل مجهز شده است. فناوری Intel DL Boost یکی از تکنولوژی‌های به کار رفته در این پردازنده بوده و در زمینه هوش مصنوعی کاربرد دارد. این فناوری موجب افزایش توان استنباطی پردازنده در اجرای پردازش‌های متفاوت می شود. فناوری RDT یکی دیگر از فناوری‌های به کار رفته در این سی پی یو می باشد که استفاده از آن موجب کنترل کامل پردازنده بر روی اختصاص منابعی مانند حافظه کش (Cache) و پهنای باند حافظه به برنامه‌ها و... می شود. فناوری‌های دیگری مانند VT-x (تقسیم وظایف پردازنده به چند بخش مختلف به صورت مجازی)، EPT (ایجاد جدول برای داده‌ها به صورت مجازی جهت ارتباط سریع با حافظه رم) و VT-d (برقرای ارتباط بهینه و امن با تجهیزات ورودی و خروجی) نیز در پردازنده زئون Silver 4215 استفاده شده اند. پشتیبانی از تکنولوژی Hyper-Threading نیز امکان انجام دو پردازش به وسیله‌ی یک هسته را فراهم کرده و اجرای پردازش به شکل مجازی را ممکن می سازد.

خرید پردازنده سرور Intel Xeon silver 4215

یکی از پردازنده سرور های هوشمند و پر فروش تولید شده توسط کمپانی اینتل  ، پردازنده سیلور 4215 است.شما می توانید با توجه به قابلیت ارتقا در سرورهای نسل دهم اچ پی ، سرور خود را با استفاده از این پردازنده قدرتمند کنید.این سی پی یو ، با سرور های نسل 10 اچ پی سازگار است و شما می توانید با استفاده از این پردازنده در هنگام پردازش سرعت مناسبی را تجربه کنید . شما می توانید با خرید از دوبرکا یک خرید مطمئن را داشته باشید ، همچنان از خدمات پس از فروش محصولات دوبرکا بهره مند شوید. همچنین شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.توجه داشته باشید با توجه به نوسانات بازار ارز در ایران ، قیمت محصولات متغییر هستند ، لطفا جهت استعلام قیمت محصولات ، با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

موارد مرتبط با این محصول:

خرید CPU G10 خرید سرور ML

نمایش بیشترنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

ابعاد
76.0mm x 56.5mm
سری پردازنده
Silver Intel Xeon
تعداد هسته (Core)
8
نوع حافظه
DDR4
سرعت حافظه
2400 مگاهرتز
حافظه کش
11 مگابایت
سوکت قابل پشتیبانی
FCLGA3647
تعداد کانال رم
6
توان مصرفی
85 وات
تعداد رشته (Threads)
16
حداقل فرکانس
2.50 گیگاهرتز
حداکثر فرکانس
3.5 گیگاهرتز
لیتوگرافی
14 نانومتر
ظرفیت حافظه
1 ترابایت
نسل پردازنده
نسل دوم پردازنده های Scalable
حافظه پایدار
ندارد
ورژن PCIe
3.0
برند پردازنده
پردازنده سرور اینتل زئون
نظرات
بدون نظر

ثبت نظر

  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
سوالات متداول
محصولات مرتبط

تنظیمات

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم