برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

پردازنده سرور Intel Xeon Platinum 8270

پارت نامبر : P02525-B21

تعداد هسته:  26

ظرفیت حافظه :  1ترابایت

میزان کش:  35.75 مگابایت

سازگار با  سرور : سرور های نسل 10

نمایش بیشترنمایش کمتر
دوست داشتن0
افزودن به مقایسه0
افزودن به علاقمندی
157,500,000 تومان (بدون مالیات)
ارسال یک روز کاری برای شهرستان - تهران یک تا 3 ساعت
آخرین موجودی 2 قلم
وضعیت:
جدید
  • کد محصول : 9446
توضیحات

پردازنده سرور Intel Xeon Platinum 8270

پردازنده اینتل زئون Platinum 8270 از سری پردازنده‌های Xeon و سری پلاتینیوم شرکت اینتل به شمار می رود. این پردازنده داری فرکانس پایه 2.7 گیگاهرتزی برای پردازش داده‌ها بوده و قادر به پشتیبانی از قابلیت توربو سازی می باشد. سرعت فرکانس این پردازنده در حالت توربو و حداکثری به 4 گیگاهرتز ارتقاء می یابد. سی پی یو Intel Xeon Platinum 8270 داری 26 هسته واقعی است و به علت پشتیبانی از رشته‌ها (Hyper Threading) می تواند قدرت 52 هسته را در اختیار کاربر قرار دهد. این پردازنده قادر به پشتیبانی از حافظه DDR4 با حداکثر ظرفیت 1 ترابایت و سرعت 2933 مگاهرتز بوده و برای ارتباط با حافظه رم از 6 کانال بهره می برد. نرخ تبادل اطلاعات روی این پردازنده برابر 10.4 گیگا تراکنش بر ثانیه و توان مصرفی آن 205 وات است که دمای آن در هنگام فعالیت به 84 درجه سانتیگراد می رسد.

مشخصات فنی پردازنده Intel Xeon Platinum8270

ما در این بخش مهم ترین مشخصات فنی این محصول را آورده ایم . در صورتی که قصد دارید با تمامی مشخصات این محصول آشنا شوید . به بخش جزئیات محصول مراجعه نمایید.

  • پشتیبانی از اصلاح خطا ECC
  • پشتیبانی از فناوری مجازی سازی
  • استفاده از 26 هسته جهت پردازش
  • پشتیبانی از سوکت FCGLA3647 بر روی مادربورد
  • دارای توان مصرفی 205 وات

ابن پردازنده علاوه بر این مشخصات از چند فناوری جدید نیز پشتیبانی می کند.

فناوری AVX

Advanced Vector Extensions که به اختصار AVX نامیده می شود در پردازنده اینتل زئون Platinum 8270 مورد استفاده قرار گرفته است. این فناوری با ارائه بی شمار دستورالعمل جدید به پردازنده موجب توسعه دستورات منطقی و محاسباتی می شود که در سی پی یوها مورد استفاده قرار می گیرد. 

محصول مرتبط : 

قیمت CPU 3204

فناوری AES

Advanced Encryption Standard نیز در پردازنده Platinum 8270 استفاده شده است که فناوری رمزگذاری و رمزگشایی بین سی پی یو و حافظه رم می باشد. این فناوری موجب جلوگیری از ورود کدهای مخرب به پردازنده شده و امنیت در شبکه را افزایش می دهد.

فناوری SSE

فناوری Streaming SIMD Extensions نیز که به اختصار SSE خوانده می شود در پردازنده Platinum 8270 مورد استفاده قرار گرفته است. این فناوری مجموعه ای از دستورالعمل‌هایی می باشد که به چیپست‌های اینتل اضافه می شوند. این دستورالعمل‌ها در ابتدا تنها برای رمزگذاری و رمزگشایی ویدئوها مورد استفاده قرار می گرفتند که با گذشت زمان توسعه یافته و نسل‌های گوناگون این فناوری در پردازنده‌های مختلف استفاده می شود.

نقد و بررسی پردازنده Intel Xeon Platinum 8270

پردازنده اینتل زئون پلاتینیوم 8270 دارای سرعت پایه 2.7 گیگاهرتز بوده و برای دستیابی به این سرعت از 26 هسته با قابلیت Hyper Threading بهره می برد. در این پردازنده از حافظه پنهان سه گانه به منظور افزایش سرعت پردازنده استفاده شده است که حافظه سطح یک 1.625 مگابایت، سطح دو 28 مگابایت و حافظه سطح سه 35.75 مگابایت را برای استفاده‌ی پردازنده فراهم می کنند. این پردازنده قابلیت پشتیبانی از حافظه DDR4 با سرعت 2933 مگاهرتز را دارا بوده و از حافظه‌های با فناوری ECC پشتیبانی می نماید. فناوری ECC دارای قابلیت تشخیص و اصلاح خطا در داده‎‌های در حال پردازش است و از آسیب به آن‌ها جلوگیری می کند. پردازنده پلاتینیوم 8270 از حداکثر 1 ترابایت حافظه رم پشتیبانی کرده و 6 کانال و 2 کنترلر را برای ارتباط با رم مورد استفاده قرار می دهد. حداکثر پهنای باند آن نیز برابر 131.13 گیگابیت بر ثانیه می باشد. این پردازنده قادر به پشتیبانی از همه‌ی سخت افزارهای نصب شده روی اسلات‌های توسعه PCIe 3.0 بوده و حداکثر لنز آن، 48 است. انواع پیکربندی های X16، X8 و X4 نیز توسط این پردازنده پشتیبانی می شوند.

خرید پردازنده سرور Intel Xeon Platinum8270

پردازنده پلاتینیوم 8270 یکی از پردازنده های نسل دوم Scalable ساخت شرکت اینتل است . شما می توانید با استفاده از این پردازنده در سرور خود ، جلوی تاخیر هنگام پردازش را بگیرید.این سی پی یو ، با سرور های نسل 10 اچ پی سازگار است و شما می توانید با استفاده از این پردازنده  هوشمند شده با هوش مصنوعی در هنگام پردازش سرعت مناسبی را تجربه کنید . شما می توانید با خرید از دوبرکا یک خرید مطمئن را داشته باشید ، همچنان از خدمات پس از فروش محصولات دوبرکا بهره مند شوید. همچنین شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.توجه داشته باشید با توجه به نوسانات بازار ارز در ایران ، قیمت محصولات متغییر هستند ، لطفا جهت استعلام قیمت محصولات ، با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

موارد مرتبطه به این محصول : 

CPU HP G10 خرید سرور HP

نمایش بیشترنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

ابعاد
76.0mm x 56.5mm
سری پردازنده
Platinum Intel Xeon
تعداد هسته (Core)
26
نوع حافظه
DDR4
سرعت حافظه
2933 مگاهرتز
حافظه کش
35.75 مگابایت
سوکت قابل پشتیبانی
FCLGA3647
تعداد کانال رم
6
توان مصرفی
205 وات
تعداد رشته (Threads)
52
حداقل فرکانس
2.70 گیگاهرتز
حداکثر فرکانس
4.00 گیگاهرتز
دمای عملیاتی
84 درجه سانتیگراد
لیتوگرافی
14 نانومتر
ظرفیت حافظه
1 ترابایت
نسل پردازنده
نسل دوم پردازنده های Scalable
حافظه پایدار
دارد
تعداد لاین ارتباطی PCIE
48
مقیاس پذیری
S8S
ورژن PCIe
3.0
فناوری هوش مصنوعی
دارد
پیکربندی مجزا در پردازش
ندارد
پیکربندی مجزا در فرکانس
ندارد
فناوری RTD
دارد
فناوری Speed Shift
دارد
فناوری TURBO BOOS ورژن 3
ندارد
فناوری TURBO BOOS ورژن 2
دارد
فناوری HYPER-THREADING
دارد
مجازی سازی
دارد
معماری 64 بیتی
دارد
فناوری SSE
دارد
فناوری AVX
دارد
فناوری AES
دارد
برند پردازنده
پردازنده سرور اینتل زئون
فناوری ECC
دارد
نظرات
بدون نظر

ثبت نظر

  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
سوالات متداول
محصولات مرتبط

تنظیمات

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم