برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

پردازنده سرور Intel Xeon E5-2658 V3

تعداد هسته:  12

ظرفیت حافظه :  768 گیگابایت

میزان کش:  30 مگابایت

سازگار با  سرور : سرور های نسل 9

نمایش بیشترنمایش کمتر
دوست داشتن0
افزودن به مقایسه0
افزودن به علاقمندی
0 تومان (بدون مالیات)
ارسال یک روز کاری برای شهرستان - تهران یک تا 3 ساعت
قیمت محصولات تقریبی هستند جهت خرید قیمت چک شود و فقط تماس یا واتساپ در ارتباط باشید 09195738079 10 قلم
وضعیت:
جدید
  • کد محصول : 9382
توضیحات

پردازنده Intel Xeon E5-2658 V3

پزدازنده E5-2658 V3 از نسل سوم پردازنده های اینتل سری زئون است. این پردازنده 64 بیتی است که امکان نصب بر روی سوکت FCLGA1366 را دارد .فرکامس این پردازنده در حالت پایه 2.20 گیگاهرتز و در حالت توربو به 2.90 می رسد ، همچنین این پردازنده از حافظه رم 3کاناله  از نوع DDR4 و حداکثر پهنای باند 68 GB/s پشتیبانی می کند..این پردازنده برای ایستگاه های کاری و سرور های تجاری پایه ریزی شده اند،که معمولا قدرت هسته بالاتری نسبت به رایانه های معمول دارند که باعث میشوند افرادی که به دنبال قدرت پردازش بالاتری هستند به سراغ این گونه پردازنده ها کشیده شوند.برای آشنایی با این پردازنده به توضیحات محصول مراجعه نمایید.

ویژگی های CPU سرور Intel Xeon E5-2658 V3

پزدازنده E5-2658 V3

ما در این بخش به ویژگی های اصلی این پردازنده پرداخته ایم ، برای آشنایی با دیگر ویژگی های این محصول به بخش جزئیات محصول مراجعه کنید.

·        فرکانس این پردازنده 2.2 گیگاهرتز است

·        تعداد هسته های این پردازنده 12 عدد می باشد.

·        پاور مصرفی این پردازنده ،105 وات می باشد.

·        سرعت لینک در این پردازنده به 9.6 GT.S می رسد.

       حافظه پنهان این محصول 30مگابایت است.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد.

ویژگی با طعم واقعیت مجازی

دنیای تکلونوژی و سرگرمی اولین چیزی است که بعد از شنیدن کلمه واقعیت مجازی به ذهن ما میرسد . با ارتقاء تکلونوژی شما میتوانید بسیاری از کارهایی که در محیط عادی قادر به انجام آن را نیستید را در واقعیت مجازی عملی کنید.کمپانی اینتل اعلام نموده که پردازنده های طراحی شده حرفه ای این شرکت برای گیمرها و تولید کنندگان محتوای واقعیت مجازی مناسب است .افرادی که قصد دارند محتوای مجازی 360 درجه تولید کنند این پردازنده ها میتواند این امکان را فراهم نماید.علاقه مندان به تماشای فیلم سه بعدی و یا کسانی که میخواهند هیجان بازی های 3 بعدی را تجربه کنند این پردازنده ها میتواند به راحتی این مسیر را هموار سازد.

قابلیت اجرا و انتقال

این سری پردازنده ها یک قابلیت ویژه ای دارند و آن هم قابلیت اجرا بر روی بستر موبایل می باشد.همه ما میدانیم که امروزه اکثر کاربران از کوچکترین کارها همانند بازی های موبایل تا سرچ در گوگل و یا انجام برخی پروژه ها از طریق گوشی خود اقدام میکنند بنابراین ایجاد بستری مناسب که بتواند پردازش این اطلاعات را در موبایل نیز راحتر و سریع تر سازد بسیار حائز اهمیت است .این پردازنده ها این قابلیت را برای شما فراهم نموده، برخی از مدلهای لپ تاپ هستند که حالت ipad و تبلت هم میتوان استفاده کرد که این پردازنده ها در آن بکار رفته است .که میتواند یک بستر حرفه ای در عین حال کار آمد را در موبایل ایجاد کند.

خرید CPU 1607 V3 

ایستگاه کاری حرفه ای

پردازنده های زئون اینتل سری E قدرت محاسبات بالایی دارند و برای کارهای حرفه ای طراحی شده اند ، همچنین قابلیت حافظه پیشرفته آنها و سیستم امنیتی تقویت شده این پردازه ها باعث اطمینان خاطر بیشتر کاربران می شود و میتوان گفت که چنین پردازنده ای که بتواند هم از لحاظ امنیت و هم سرعت بالا بتواند نیاز کاربر را تامین کند میتواند در رده پردازنده های حرفه ای و با کیفیت قرار گیرد.

تجربه متفاوت سرعت و قیمت مناسب در یک پردازنده

مجموعه پردازنده های زئون که شرکت سازنده آن اینتل می باشد معمولا برای ایستگاه های کاری و سرور های تجاری پایه ریزی شده اند،این پردازنده ها معمولا قدرت هسته بالاتری نسبت به رایانه های معمول دارند که باعث میشوند افرادی که به دنبال قدرت پردازش بالاتری هستند به سراغ این گونه پردازنده ها کشیده شوند این نوع پردازنده ها از پایداری و ثبات بیشتری در مقابل خراب شدن و خطاهای حافظه دارند بنابراین میتوانند گزینه مناسبی برای خرید باشند.

امنیت در پردازنده سرور Intel Xeon E5-2658 V3

یکی از اساسی ترین موضوعاتی که تمرکز  مدیران سرورها را به خود جلب می کند ، امنیت برای حفظ اطلاعات و جلوگیری از نابودی داده های کسب و کارشان است. فناوری پیشرفته ای که برای امنیت در این پردازنده به کار گرفته شده است از  طریق ایزوله سازی و اجرای رمزگذاری داده ها ، از نابود شدن داده ها جلوگیری لازم را می کند.

رمزگذاری قوی و سریع در پردازنده سرور Intel Xeon E5-2658 V3

به صورت کلی پردازنده های اینتل ، از تکنولوژی های زیر برای حفاظت از داده  استفاده می کنند.

·        کلید امن اینتل ، اینتل کلید های امنیتی با کیفیت بالایی را ارائه می دهند.

·        تکنولوژی AES-NI، رمزگذاری را به صورت همه جانبه بدون اینکه زمان پاسخگویی را کاهش دهد ، پیاده سازی می کند.

·        تکنولوؤی AVX2 که عملکرد عالی الگوریتم های محاسباتی را ارائه می دهد.

بهبود 2.2 برابری عملکرد در پردازنده سرور Intel Xeon E5-2658 V3

اینتل در این محصول نسبت به پردازنده های نسل قبلی ، 50 درصد هسته بیشتری را ارائه کرده است ، همچنین می توان در تفاوت این محصول با پردازنده های نسل قبلی حافظه پنهان بیشتری را نیز مشاهده کرد. پردازنده Intel Xeon E5-2658 V3 دارای ویژگی های سخت افزاریی مانند QPI ( Intel Quick Path Interconnect link) و Intel AVX2  که از مزیت های اصلی این محصول به حساب می آید. این تکنولوژی هایی که این پردازنده نسبت به پردازنده های نسل قبل خود دارد ، به طول کلی 2.2 برابر عملکرد این پردازنده را افزایش داده است.

خرید پردازنده سرور Intel Xeon E5-2658 V3

پردازنده سرور E5-2648L V3  از سری زئون اینتل ، می تواند به سرور شما قدرت و سرعت بیشتری در امر پردازش بدهد و در مجموع توانایی سرور نسل نهم اچ پی شما را تقویت نماید. شما می توانید با خرید از دوبرکا یک خرید مطمئن را داشته باشید ، همچنان از خدمات پس از فروش محصولات دوبرکا بهره مند شوید. همچنین شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.توجه داشته باشید با توجه به نوسانات بازار ارز در ایران ، قیمت محصولات متغییر هستند ، لطفا جهت استعلام قیمت محصولات ، با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید .

دسته بندی های مربوط به این محصول و پیشنهادی ها :

سرور dl360 g9 قیمت رم سرور DL380 G9

نمایش بیشترنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

تعداد هسته (Core)
12
نوع حافظه
DDR4
سازگاری با سرور
G9
سرعت حافظه
1600/1866/2133
حافظه کش
30 مگابایت
سوکت قابل پشتیبانی
FCLGA2011-3
توان مصرفی
105 وات
تعداد رشته (Threads)
24
حداقل فرکانس
2.2 گیگاهرتز
حداکثر فرکانس
2.2 گیگاهرتز
ظرفیت حافظه
768 گیگابایت
نام و مدل پردازنده
E5-2658V3
ورژن
V3
V4
نظرات
بدون نظر

ثبت نظر

  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
سوالات متداول
محصولات مرتبط
159,000,000 تومان (بدون مالیات)
برند : HPE  نسل سرور : G10 نوع سرور : تاور (TOWER) نوع شاسی : SFF و LFF تعداد پردازنده : حداکثر ۲ عدد پشنیبانی از پردازنده های : INTEL XEON درایو NVME : تا 8 عدد حافظه : حداکثر تا ۳ ترابایت کارت گرافیک (GPU) :...
12,000,000 تومان (بدون مالیات)
سرور HP G9 یکی از بهترینهای بازار شبکه HP میباشد. برند سرور : hpe تعداد پردازنده : 2 ابعاد : 67.94 × 44.55 × 8.73 سانتیمتر نوع سرور : رک مونت  نسل سرور : G9 ریدکنترلر : P440 2GBپاور : 500واتسرور G9 DL360...
20,000,000 تومان (بدون مالیات)
سرور HP DL380 G9 26 sff یکی از سرورهای پرکاربرد ساخته شده توسط کمپانی قدرتمند HP بوده که در سال 2014 وارد بازار شد و این سرور توانست به واسطه ی قدرت بالا و کارایی بالا عنوان پرفروش ترین سرور دنیا لقب گیرد. اچ پی در...

تنظیمات

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم