برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

هارد WD 500GB GREEN

شرکت وسترن دیجیتال یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه‌ی تولید هارد دیسک‌های اینترنال می باشد که هارد‌های داخلی خود را در انواع رنگ بندی به بازار عرضه می کند. هارد‌های وسترن دیجیتال سری سبز نیز توسط این کمپانی تولید شده و در دسته هارد دیسک‌های کم مصرف و ارازن قیمت قرار می گیرند. هارد اینترنال وسترن سبز با ظرفیت 500 گیگابایت نیز یکی از این هارد‌های کم مصرف بوده و با سرعت چرخش 5400 دور در دقیقه و رابط SATA III 6.0Gb/s به فروش می رسد. این هارد دیسک از حافظه کش با ظرفیت 16 مگابایت بهره می برد و دارای یک سال گارانتی می باشد. 

نمایش بیشترنمایش کمتر
دوست داشتن1
افزودن به مقایسه0
افزودن به علاقمندی
450,000 تومان (بدون مالیات)
ارسال یک روز کاری برای شهرستان - تهران یک تا 3 ساعت
قیمت محصولات تقریبی هستند جهت خرید قیمت چک شود و فقط تماس یا واتساپ در ارتباط باشید 09195738079 10 قلم
وضعیت:
جدید
  • کد محصول : 11245
توضیحات

هارد دیسک وسترن دیجیتال سبز 

هاردهای اینترنال سری سبز وسترن دیجیتال از هارد دیسک های ارزان قیمت و کم مصرف شرکت وسترن بوده و قادرند حجم بالایی از اطلاعات و داده‌ها را در خود ذخیره نمایند. سایز هد (Head) هارد دیسک های سری سبز، 3.5 اینچ و سرعت چرخش آن ها  5400 دور در دقیقه می باشد. این هارد‌دیسک ها به علت قیمت مقرون به صرفه و توانایی بالا در ذخیره سازی داده‌های حجیم، توانسته اند جایگاه ویژه ای را در بین کاربران از آن خود کنند.

ظرفیت هارد‌های سری سبز وسترن دیجیتال 

ظرفیت هارد دیسک‌های سری سبز Western Digital از 500 گیگابایت تا 4 ترابایت می باشد. این هارد دیسک‌ها مصرف برق کمی دارند و به دلیل برخورداری از  بازه‌ی گسترده‌ای از ظرفیت، می توانند نیاز های کاربران زیادی را رفع نمایند. این هارد دیسک ها برای استفاده در منازل و هم چنین شرکت ها بسیار مناسب می باشند.

کاربرد رنگ سبز هارد وسترن

این نوع هارد‌ها دارای فضای ذخیره سازی بهینه شده هستند و مناسب آرشیوسازی و ذخیره کردن داده‌ها و اطلاعاتی مانند فیلم، تصویر یا موسیقی می باشند. این نوع از هارد‌ها برای استتفاده‌ی مداوم از دیتا طراحی نشده اند، از این رو استفاده از آن‌ها در کار‌های محاسباتی که با پردازش همراه هستند، توصیه نمی شود. استفاده از هارد‌های سری سبز برای لپ تاپ نیز به دلیل وجود خاصیت Intellipower، گزینه‌ی مناسبی نمی باشد، چون در مواقع بیکاری، سرعت چرخش کم می شود تا مصرف به بهینه ترین حالت خود برسد.

نمایش بیشترنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده
وسترن دیجیتال
حافظه کش
16 مگابایت
حداکثر ظرفیت هارد
500 گیگابایت
سرعت چرخش دیسک
5400 دور در دقیقه
سایز هد
3.5 اینچ
نوع رابط
SATA III 6.0Gb/s
گارانتی
12 ماه
نظرات
بدون نظر

ثبت نظر

  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
سوالات متداول
محصولات مرتبط

تنظیمات

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم