برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سرور فیزیکی

فیلتر توسط
20,000,000 تومان (بدون مالیات)
سرور HP DL380 G9 26 sff یکی از سرورهای پرکاربرد ساخته شده توسط کمپانی قدرتمند HP بوده که در سال 2014 وارد بازار شد و این سرور توانست به واسطه ی قدرت بالا و کارایی بالا عنوان پرفروش ترین سرور دنیا لقب گیرد. اچ پی در...
9,500,000 تومان (بدون مالیات)
سرور HP DL360 G9 یکی از سرورهای تولید شده توسط شرکت HP ( Hewlett Packard )  است . این سرور قدرتمند که از سری سرور های نسل نهم می باشد برای محاسبات همه منظوره و متراکم  آماده سازی شده است ، همچنین با استفاده از قابلیت...
9,500,000 تومان (بدون مالیات)
این سرور از نسل نهم سرورهای پرولیانت و از رم های نوع ddr4 با فرکانس های 2133 یا 2400 استفاده می کند و دو پردازنده خانواده های intel xeonE5-2600v3/v4 را ساپورت خواهد کرد که ابعاد آن دو یونیت است. این مدل امکان استفاده...
435,000,000 تومان (بدون مالیات)
سرور HPE blade server c7000 قادر به پشتیبانی از چندین ترکیب مختلف سرورهای بلید یا تیغه ای می باشد. این محصول از حداکثر 16 سرور تیغه ای نیمه بلند، 8 سرور تیغه ای بلند، 8 تیغه توسعه یا ترکیبی از فرم فاکتورهای مختلف که...
39,900,000 تومان (بدون مالیات)
ورک استیشن دل مدل T5610 یک ایستگاه کاری بسیار قدرتمند است که مخصوص رندرهای سنگین گرافیکی می باشد. این سیستم را می توان در کارهای طراحی و مهندسی پیچیده و ایجاد نقشه های معماری نیز به کار برد و از قدرت بسیار بالای آن...
99,000,000 تومان (بدون مالیات)
سرور hp dl380 g10 8sff یکی از معروف ترین، محبوب ترین و پرفروش ترین سرورهای شرکت اچ پی در همه نسل ها می باشد. قدرت پردازش و ذخیره سازی در هر یک از نسل ها در مقایسه با نسل قبلی ارتقاء یافته و در نسل دهم (GEN10)، پیشرفت...
نمایش 1 تا 20 از 66 مورد

سرور فیزیکی

خرید سرور فیزیکی جزء نخستین سرورهایی هستند که روانه ی بازار شدند و به بیان ساده تر قابل لمس و حس کردن ، هستند. سرور فیزیکی (Physical server ) از قطعات سخت افزاری در کیس خود ، تشکیل شده است که از این قطعات می توان به CPU و RAM و... اشاره کرد . افراد قدیمی تر در بازار سرور و تجهیزات می دانند که به سرور فیزیکی معمولی Bare-Meta هم گفته می شود . 

خرید سرور فیزیکی

سرور فیزیکی به چند دسته تقسیم می شود

به طور کلی سرور فیزیکی به 3 دسته ی زیر تقسیم می شوند.

 (Tower Server )

سرور ایستاده ، یکی از ساده ترین نوع سرورها است . تاور سرورها شباهت بسیار زیادی به کیس کامپیوتر های خانگی دارند و هم مانند کامپیوتر های خانگی قابلیت توسعه و ارتقا را دارند . به صورت کلی سرورهای ایستاده نسبت به دیگر انواع سرور ارزان تر و دارای قدرتی محدود تر هستند و ، چرا که باتوجه به شکل ظاهریی که دارند جای بسیاری را اشغال می کنند و به همین دلیل هم است که بسیاری از کسب و کارهایی که به واسطه ی پردازش های زیادی که انجام می دهند نیاز به چند سرور دارند ، نمی توانند از این سرورها استفاده کنند.
از مزایای سرور ایستاده می تواند موارد زیر را نام برد.
•        دارای قابلیت ارتقا هستند.
•        نسبت به دیگر انواع سرور ، ارزان تر هستند.
•        خنک کردن این نوع از سرور ها بسیار راحت تر است ، چرا که به صورت متراکم کنار یک دیگر قرار نمی گیرند.

 ( Rackmount Server )

سرورهای رکمونت ، سرورهایی بسیار قدرتمند و جمع و جور هستند که به صورت متراکم در کنار یک دیگر در محفظه هایی به نام رک ( Rack)  قرار می گیرند.، اندازه ی رک ها در واحد یونیت (U)  است و هر یونیت 44.45 میلی متر است .  به طور کلی این سرورها مخصوص کسب و کارهایی است که نیاز به استفاده از چندین سرور به صورت همزمان هستند. سرور های رکمونت ، هم مانند سرورهای ایستاده دارای قابلیت ارتقا و توسعه هستند.
یکی دیگر از مزایای این نوع از سرورها این است که در صورتی بروز مشکل در هر یک از سرور های قرار گرفته شده در رک ، نیازی به متوقف کردن روند کاری کل شبکه نیست ، فقط کافی است جهت بررسی سرور مورد نظر ، سرور را از رک خارج کنید.
کابل کشی در سرورهای رکمونت نسبت به سرورهای ایستاده با اینکه دارای حجم کابل بسیاری است اما  دارای نظم بهتری است .
از مزایای سرور رکمونت ، می توان موارد زیر را نام برد.
•        این نوع سرورها نسبت به سرورهای ایستاده داری تراکم بیشتری است و جای کمتری را اشغال می کند.
•        این نوع سرورها دارای قدرت قابل توجهی است.
•        در صورت بروز مشکل در سرور ، می توان بدون متوقف کردن کل شبکه ، سرور معیوب را جدا کرد .

سرور تیغه ای  ( Blade Server)

سرورهای تیغه ای ، از پیشرفته ترین و قدرتمند ترین نوع سرورهای موجود در بازار است که به آن سرور رک ترکیبی ( Hybrid Rack Server)  نیز گفته می شود . این نوع سرورها به صورت کلی متراکم تر از دو نوع ذکر شده است و جای کمتری را نیز اشغال می کنند.
ساختار این بلید سرور ها به صورت ماژولار است و هر سرور یک ماژول است که در کنار دیگر سرورها در محفظه ی شاسی قرار می گیرند. هر شاسی با توجه به اندازه ای که دارد ، دارای چندین سرور است .
یکی از مهم ترین مزیت هایی که این سرورها دارند ، هات پلاگ (Hot-Plug)  است ، این ویژگی ، این قابلیت را به کاربران می دهد. تا بدون متوقف کردن یا ریست کردن روند کار سرور ها ، بتوانند سرور و یا اجزای جدیدی را به آن اضافه کرد. از دیگر ویژگی های سرورهای تیغه ای می توان به کابل کشی منظم تر نیز اشاره کرد و کابل کشی در آن به این صورت است که همه ی سرور های یک شاسی با مجموعه کابل مشترک کار می کنند.
از مزایای سرور تیغه ای می توان موارد زیر را نام برد.
•        سرورهای تیغه ای متراکم تر و جمع و جور تر از دیگر نوع های سرور است .
•        سرورهای تیغه ای دارای نظم بیشتری در کابل کشی هستند.
•        نگهداری سرور های تیغه ای آسان تر است.
•        سرورهای تیغه ای بسیار قدرتمند هستند .

قیمت سرور استوک

از آنجایی که می توان گفت سرورهای استوک قیمت پایین تری نسبت به سرورهای اکبند و نو دارند اما باز هم نسبت به کانفیگی که نیاز دارید می تواند قیمت خرید سرور فیزیکی زیاد باشد چرا که سرور استوک به معنای این نیست که آن سرور خراب یا مشکل داشته باشد.

خرید سرور استوک

برای خرید سرور فیزیکی پیشنهاد می شود قبل از اینکه اقدام به خرید نمایید حتما با کارشناسان و افراد مجرب در این زمینه مشورت بگیرید تا هزینه زیادی را برای کسب و کار خود متحول نشوید که این مورد نیز در دوبرکا برای شما مسیر می باشد.

فروش سرور استوک

شرکت دوبرکا با فعالیت چندین ساله خود در زمینه تعمیرات و واردات ملزومات شبکه می تواند یه راهنمای مسیر در زمینه سرور فیزیکی باشد اگر قصد خرید دارید چرا که افراد با تجریه در این شرکت فعالیت دارند که می توانند به شما کمک شایانی کنند.

خرید سرور فیزیکی

به عنوان آخرین توصیه برای شما عزیزان باید این نکته را بیان کنیم که، اگر شما قصد خرید سرور فیزیکی و خرید سرور استوک و یا هر تجهیزات سروری را دارید ، به شما توصیه می کنیم که سروری را تهیه کنید که مناسب برای رفع نیاز در کسب و کارتان باشد ، این امر موجب می شود تا در هزینه های شما صرفه جویی شود . کارشناسان فروش دوبرکا در بخش پشتیبانی همواره شما را در انتخاب سرور مورد نیاز کسب و کارتان راهنمایی خواند کرد.

نمایش بیشترنمایش کمتر

تنظیمات

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم