برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

فن سرور hp

فیلتر توسط
نمایش 1 تا 10 از 10 مورد

فن سرور

همانند سایر محصولات دیگر، فن سرور hp هم بر اساس قطعات استفاده شده در پیکر بندی شان و همچنین نسل و عملکرد و حتی بر اساس قدرتشان به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند که می توان به دو دسته Standard fan و high performance fan اشاره کرد .

علاوه بر تجهیزاتی که یک سرور ممکن است شامل شده باشد و نیز میزان رم و هارد و تعداد پردازنده های به کار گرفته شده در آن ، نوع سروری که در محیط به کار گرفته شده، اعم از آن که رکمونت و یا tower یا همان ایستاده باشد، بر روی تقسیم بندی انواع فن سرور تاثیر می گذارد.

فن سرور hp

نسل های مختلف فن سرور

بسته به نسل هایی که سرور شما در کسب و کاری مورد استفاده قرار می گیرد، متناسب با همان نیز می توان از فن سرور های قابل ساپورتشان بهره برد ؛ به طور مثال به کار گیری یکی از قوی ترین سرورهای ایستاده اچ پی از نسل نهم به نام ML350 این امکان را در اختیار ما قرار می دهد تا از هشت عدد فن سرور hp نیز استفاده کنیم .

در کل نسل های فن سرور را می توان از نسل پنجم GEN 5، تا نسل دهم GEN 10 و GEN 10 PLUS وحتی نسل یازدهم نام برد که فن یکی از سرور های سری DL از نسل هشتم کمپانی سازنده اچ پی به نام DL360 G9 به عنوان پر فروش ترین فن سرور شناخته می شود.

فن سرور g8

فن سرور g8

یکی از شاخصه های قابل ذکر این نسل هشتم از فن سرور، ویژگی HOT PLUG بودنشان است که این قابلیت به ما کمک می کند تا در صورت بروز هر گونه خرابی و یا نقصان، بدون نیاز به خاموش کردن سرور به تعمیر و یا حتی تعویض فن سرور بپردازیم .

فن سرور hp نسل هشتم HPE DL360 G8 با وجود سنسور پیشرفته ای که دارد، به هنگام مواجهه با خطا و یا اختلال، یک پیام به سرور ارسال کرده و کاربر را از وجود خرابی آگاه می کند و به واسطه همین موضوع سایر فن های موجود دیگر بر روی سرور با سرعت بیشتری به چرخش خود ادامه می دهند تا که هوا به میزان مورد نیاز مناسب باقی مانده و قطعات دیگر نیز در معرض خطر قرار نگیرند و در کل این فن سرور سرعتی معادل 1900 دور در دقیقه را در اختیار ما قرار می دهد .

فن سرور g9

فن سرور hp g9

فن سرورهای hp نسل نهم نیز مانند نسل پیشین خود قادر بر ساپورت قابلیت HOT PLUG  بوده و به دلیل وجود چراغ های LED در جلوی سرور، کاربر را از وضعیت قطعات آگاه می سازد و در صورت وجود نقص در ماژول فن نیز به سرور ارور ارسال می کند .

نصب فن سی پی یو در سرور نیز به نوع خود فن و پردازنده سرور و مادر برد آن نیز بستگی داشته و بسته به نوع فن سی پی یو ممکن است مستقیما به فن سرور متصل شود .

فن سرور g10

فن سرور  g10

فن سرور hp نسل دهم یک مدل از نوع استاندارد بوده و قابلیت هات پلاگ را هم ساپورت می کند و این فن سرور نسل دهم اچ پی DL380 G10 به صورت Redundant در سرور به کار گرفته می شود و این ویژگی یعنی این فن سرور را می توان به صورت اضافه بر روی هر سروری که توسط کمپانی سازنده اچ پی به بازار مصرفی ارائه می گردد، استفاده کرد. یکی دیگر از جمله فن سرور های پر فروش با کیفیت بالا ، فن سرور HP DL360 G10 است که این سرور قادر بوده تا حتی هفت عدد فن سرور با سرعتی معادل 1800 دور در دقیقه برای کولینگ پردازنده خود را پشتیبانی کند .

فن سرور hp g11 

سرور hp g11 به عنوان جدید ترین و پیشرفته ترین نوع سرور به شمار می روند که از جمله بهترین گزینه های کسب و کار هایی است که از فضای ابری استفاده می کنند و به واسطه همین موضوع می توانند بهترین خدمات دیجیتال را به کاربران ارائه دهند .

فن سرورهای این نسل نیز با دارا بودن تمام ویژگی های نسل پیشین خود قادر بر مطلوب سازی جریان هوای اطراف سرور و عملکرد آن هستند و ویژگی HOT-SWAPPING را ساپورت می کنند که به ما این قابلیت را می دهند که به تعویض و تعمیر قطعه ای که دچار ایراد شده بپردازیم ، آن هم بدون اینکه به خاموش کردن و یا راه اندازی مجدد احتیاج پیدا کنیم .

در واقع این ویژگی که اکثر اوقات در محصولات پیشرفته و جدید تر پشتیبانی می شود ، به ما کمک می کند تا پیکر بندی یک سیستم را تغییر دهیم بدون اینکه نیازمند به ایجاد تغییر در عملکرد آن شویم و در واقع اگر یک سیستم باید حتما به صورت دائمی فعال و روشن باشد؛ بتوان به تعویض قطعه معیوب در آن پرداخت.

خرید فن سرور hp

در نتیجه تمام آن چه بیان شد ، خرید فن مناسب با سرور آن چنان پیچیده و سخت به نظر نمی رسد اما نکته قابل توجه آن است که باید از سازگاری فن مورد استفاده با سرور اچ پی خود اطمینان حاصل کنیم تا بهترین عملکرد برای سیستم ما رخ بدهد و در نتیجه، کاربران محترم می توانند برای خرید متناسب ترین فن سرور با مشاوران شرکت دوبرکا ارتباط برقرار کنند .

موارد مرتبط با این دسته بندی : 

خرید سرور اچ پی

نمایش بیشترنمایش کمتر

تنظیمات

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم